hmm ara gihan fx da kauda kiyala set ekak hitiya neh un hitiyanam muu ochchara natanne naa..looks like history repeats again, some guys r missing that's the different.
me wage thread hodai buddhist ayata thiyena prashana gena katha karala denaganna...
eth me uuronta daawa upannna jathiye eun (po** hambayo) plug karaganne nethuwa discussion eka geniyanna ona.
cos those konakapaala mother **** got nothing to discuss about this since this is completely something related to buddhists and buddhism.
mun unge aurudu 12- 14 genunwa rape karala gedara awith net log wela online forums wala aneth ayata lectures denna yanawa lol


me wage thread hodai buddhist ayata thiyena prashana gena katha karala denaganna...
eth me uuronta daawa upannna jathiye eun (po** hambayo) plug karaganne nethuwa discussion eka geniyanna ona.
cos those konakapaala mother **** got nothing to discuss about this since this is completely something related to buddhists and buddhism.
mun unge aurudu 12- 14 genunwa rape karala gedara awith net log wela online forums wala aneth ayata lectures denna yanawa lol




me wage thread hodai buddhist ayata thiyena prashana gena katha karala denaganna...
eth me uuronta daawa upannna jathiye eun (po** hambayo) plug karaganne nethuwa discussion eka geniyanna ona.
cos those konakapaala mother **** got nothing to discuss about this since this is completely something related to buddhists and buddhism.
mun unge aurudu 12- 14 genunwa rape karala gedara awith net log wela online forums wala aneth ayata lectures denna yanawa lol

මම හිතන්නෙ ඒ හාමුදුරුවෝ රට අතහැර ගිය එක හොදයි....
අනික අපෙ හාමුදුරුවන්ට මාව ආදර්ශෙට අරන් ඉන්න තිබ්බ...
දැන් මට වදින ගල් මුල් ප්රහාරවලට මම සැලුනනම් එලකිරි එකේ වතිල කෙනෙක් නෑ...


ඔය පැන්නේ බළලා මල්ලෙන් එලියට. පොන්නයා!මේ සාදූ හරියට එලකිරි එකේ ඉන්න දමිත් කාරියවසම් මල්ලි වගේ.බුදු දහමයි, විද්යාවයි පටලව ගන්නවා.එහෙම කරලා මේ අයට හිතෙන සංකල්ප බුදු දහමට එක් කරනවා. බුදු දහමේ අතීතයේ සිට මේ වගේ මිත්යදෘෂ්ටික භික්ෂුන් එකතු කරපු සංකල්ප හුඟක් තියෙනවා.