පිටිදූවේ සිරිධම්ම හිමියන් රට හැර යයි!

~v3n0m~

Member
Aug 28, 2008
6,773
100
0
me wage thread hodai buddhist ayata thiyena prashana gena katha karala denaganna...

eth me uuronta daawa upannna jathiye eun (po** hambayo) plug karaganne nethuwa discussion eka geniyanna ona.

cos those konakapaala mother **** got nothing to discuss about this since this is completely something related to buddhists and buddhism.

mun unge aurudu 12- 14 genunwa rape karala gedara awith net log wela online forums wala aneth ayata lectures denna yanawa lol
 
  • Like
Reactions: rauxz

hapriyankara

Well-known member
  • May 6, 2008
    5,384
    4,719
    113
    නොපෙනෙන මානයේ
    me wage thread hodai buddhist ayata thiyena prashana gena katha karala denaganna...

    eth me uuronta daawa upannna jathiye eun (po** hambayo) plug karaganne nethuwa discussion eka geniyanna ona.

    cos those konakapaala mother **** got nothing to discuss about this since this is completely something related to buddhists and buddhism.

    mun unge aurudu 12- 14 genunwa rape karala gedara awith net log wela online forums wala aneth ayata lectures denna yanawa lol

    :yes::yes:
     

    rauxz

    Member
    Aug 27, 2009
    7,393
    377
    0
    හිත ගිය තෑන......
    me wage thread hodai buddhist ayata thiyena prashana gena katha karala denaganna...

    eth me uuronta daawa upannna jathiye eun (po** hambayo) plug karaganne nethuwa discussion eka geniyanna ona.

    cos those konakapaala mother **** got nothing to discuss about this since this is completely something related to buddhists and buddhism.

    mun unge aurudu 12- 14 genunwa rape karala gedara awith net log wela online forums wala aneth ayata lectures denna yanawa lol

    :yes::yes::yes::yes:
     

    nadun07

    Member
    Mar 17, 2008
    10,852
    686
    0
    http://
    me wage thread hodai buddhist ayata thiyena prashana gena katha karala denaganna...

    eth me uuronta daawa upannna jathiye eun (po** hambayo) plug karaganne nethuwa discussion eka geniyanna ona.

    cos those konakapaala mother **** got nothing to discuss about this since this is completely something related to buddhists and buddhism.

    mun unge aurudu 12- 14 genunwa rape karala gedara awith net log wela online forums wala aneth ayata lectures denna yanawa lol

    aniwa machan :yes:
     

    westminster

    Member
    Dec 4, 2010
    145
    41
    0
    මේ සාදූ හරියට එලකිරි එකේ ඉන්න දමිත් කාරියවසම් මල්ලි වගේ.බුදු දහමයි, විද්‍යාවයි පටලව ගන්නවා.එහෙම කරලා මේ අයට හිතෙන සංකල්ප බුදු දහමට එක් කරනවා. බුදු දහමේ අතීතයේ සිට මේ වගේ මිත්‍යදෘෂ්ටික භික්ෂුන් එකතු කරපු සංකල්ප හුඟක් තියෙනවා.
     

    dj gamaya

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    මම හිතන්නෙ ඒ හාමුදු‍රුවෝ රට අතහැර ගිය එක හොදයි....
    අනික අපෙ හාමුදුරුවන්ට මාව ආදර්ශෙට අරන් ඉන්න තිබ්බ...
    දැන් මට වදින ගල් මුල් ප්‍රහාරවලට මම සැලුනනම් එලකිරි එකේ වතිල කෙනෙක් නෑ...


    apo ow wena kawruth nathnam....ane yako....:lol::lol:
     

    Wal Bada

    Well-known member
  • මේ සාදූ හරියට එලකිරි එකේ ඉන්න දමිත් කාරියවසම් මල්ලි වගේ.බුදු දහමයි, විද්‍යාවයි පටලව ගන්නවා.එහෙම කරලා මේ අයට හිතෙන සංකල්ප බුදු දහමට එක් කරනවා. බුදු දහමේ අතීතයේ සිට මේ වගේ මිත්‍යදෘෂ්ටික භික්ෂුන් එකතු කරපු සංකල්ප හුඟක් තියෙනවා.
    ඔය පැන්නේ බළලා මල්ලෙන් එලියට. පොන්නයා!
     

    Ruhulla

    Member
    Jan 7, 2011
    13
    3
    0
    පංසල් හදන්න නෙවෙයි, මොනා කරන්න වුනත් බණ විකුනලා සල්ලි හම්බ කරන එක වැරදියි.බණ කියන්න සල්ලි ගෙවන්න එපා. බණ කියන්න මොකෙක් හරි සිවුරක් ඇඳන් ඉන්න එක්කෙනෙක් සල්ලි ඉල්ලනවනම් කුනුහරුපෙන් බැනලා එන්න.
    හාමුදුරුවරු ජනප්‍රිය වෙනවා නම් ඒ අය ආදර්ශමත් ජීවිතයක් ගත කරන්නම ඕනී. නැත්නම් පෙරේතකමට ජනප්‍රිය වෙලා වල් වැඩ කරන්න ගියාම ඒක බුදු දහමට කැලලක්.විනාශයක්.
    ඒක නිස ජනප්‍රිය අය දුරාචාරයේ යෙදෙනවානම් සිවුරු හරින එක හොඳයි.පංසල වතුරෙන් පිරෙනවා කියලා තාප්ප කඩලා නීති විරෝධි විදිහට ක්‍රියා කරන එක අනුමත කරන්න බැහැ. ගිහි කාලේ කරපු ඒවා අනුමත කරන්න පුලුවන්.
     

    Ruhulla

    Member
    Jan 7, 2011
    13
    3
    0
    මෙයා සල්ලි ගන්නවා බණ කියන්න.රුපියල් 25,000ක්ලු. මම කෝල් කරා.
    බොරුනම් මේ නොම්මරයට කතා කරන්න,මේක මෙයාගේ පංසලේ නොම්මරය. 0115657302
     
    • Like
    Reactions: hapriyankara

    gora

    Well-known member
  • Jul 25, 2007
    3,179
    328
    83
    අනේ මන්දා !
    බුද්දාගම විනාස කරන්න ආපු තවත් බල්ලෙක්..:growl::growl:

    pitiduwa+thero+gossip9+%25284%2529.jpg

    pitiduwa+thero+gossip9+%25285%2529.jpg


    pitiduwa+thero+gossip9+%25283%2529.jpg


    මෙතනින් බලන්න..

    Bangkok tour