පිටිදූවේ සිරිධම්ම හිමි පිළිතුරු දෙයි

shenic

Member
May 9, 2013
13,213
1,290
0
Bermuda ∆
shenic ගෙ පුකේ කරගැට

:lol:

මන් දන්න විදිහට කර ගැට එන්නේ ඇඟිලිවල බන්. :sorry:
මට පේන්නේ මේක දාපු එකාගේ ගුද මාර්ගයත් කොඳු නාරටිය වගේ ඇටකටුද මන්දා තියෙන්නේ! :sorry:
 

gayankuwait

Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    පැටියා;18017040 said:
    :yes::(
    තව රීබොර් කරගන්නෙ මොකටද කියලා හිතනවා ඇති :lol:

    බන්ගො :lol:
    'We can beat any big country now'
    'We play India in the quarter-final, and we send them back to India'
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    අනිවා පුතේ උබගැනත් පරිච්චේදයක්ම තියෙනව. උබේ අප්ප අවිනිශ්චිත එක තමයි අවුල :eek::( අවුලක් නෑ ටොමිය වෙන්න ඇති. මොකද උබ බුරන්නෙත් ඌ වග‍ේමයි. :)

    උඹට හොඳ imagination එකක් තියනවා සාර්ථක වෙන්න පුළුවන් වෙයි :lol:
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    @angelhunter
    උබ කියන එක හරි එබ්‍රාමික් ආගම්වලට ,paganism වලට නම් නමුත් ආසියාවේ ආගම් කේන්ද්‍ර වුනේ ආධ්‍යාත්මික පැත්තටයි, මිනිස්සුන්ව පාලනය කරන්න නෙවෙයි.
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    හෙළයෙක්;18017026 said:
    ජන්දෙන් පස්සෙ සියලු එළකිරි වාසීන් හට පාට පක්ෂ අමතක කර සදරු ලබාදෙන පාටියට සුලුවෙන් හෝ සහභාගීවීමට ලැබීම මහත්වූ භාග්‍යක් ලෙස සලකමි.

    1545079_556455137772499_1623484118_n.jpg

    යුගයේ ආදරණීයම බලුකතාකරු සඳරු කල්හාර :lol:

    1525773_588344291220342_447041975_n.jpg

    :lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    පැටියා;18017040 said:
    :yes::(
    තව රීබොර් කරගන්නෙ මොකටද කියලා හිතනවා ඇති :lol:

    ඉවසල හිටපන් උට multitasking බැරුව ඇති :lol:
     

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    :lol:

    මන් දන්න විදිහට කර ගැට එන්නේ ඇඟිලිවල බන්. :sorry:
    මට පේන්නේ මේක දාපු එකාගේ ගුද මාර්ගයත් කොඳු නාරටිය වගේ ඇටකටුද මන්දා තියෙන්නේ! :sorry:

    :lol::lol::lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    ඉවසල හිටපන් උට multitasking බැරුව ඇති :lol:

    උබලයි අම්මටනම් හොඳට මල්ටිටාස්කින් පුලුවන්. උබේ අම්මට ටොපිය පුකේ අරින කොට. ටාසන් කටට දෙන්නේ ඔය යස අපූරුවට. :lol: