පිටිදූවේ සිරිධම්ම හිමි පිළිතුරු දෙයි

Radioactive

Member
Jul 22, 2014
10,047
732
0
Yako ada hawasa 3:58ta dala kiyala thiyena me thread eka den 12:57AM weddi peya 9ta pitu 48k yanna tharam hit ekak welada ban :shocked: :shocked:

අපි thread එකක් දැම්මොත් ආයි කියලා වැඩක් නෑ, හිටේ හිට් වෙනවා. :cool:
 

isurueka

Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    අද නම් රිදෙන්න ඇති අනාතයට බයිට් එකට ඇවිත් අම්මගෙත් එක්ක පලාගත්තේ කැරිය. පොන්න හුකන්න තෝත් අර අන්ඩ කැඩිච්ච කෙට්ටු කලු කැරියයි, තාම ගෑනිට බබෙක් දෙන්න බැරි පොන්න රාබඩා වගේම පොන්න හුත්තෙක්.

    වරෙන් ආයිමත් ඕන වෙලාවක බයිටට. දෙන්නම් තොට මදි නොකියන්න කැරිය. :lol:

    පව් ඉතින් පැය ගානක් තිස්සේ තමන්ගේ අම්මගේ කතාව මෙතන කියනවා :lol:
    කුණුහරප කියල පොරක් වෙන්න පුළුවන් කියල හිතාගෙන ඉන්න සිගිති කොලුවෙක් :lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    කියන කතාව නම් ඉතින් ඇත්ත.. ඒත් ඔය හාමුදුරුවන්ට මොකක් හරි මානසික ප්‍රශ්නයක් තියනව ඉස්සර ස්වර්නවාහිනී එකේ ගිය program එක මමත් බැලුවෙ මාර ආසාවෙන් මොකද හොදට තර්කකරන්න පුළුවන් විදියට සේරම කියන්නෙ.. ඔය ජාතක කතාවක් දාල ශේප් වෙලා යන්නෙ නෑ හැම දේම ගැබුරින් කියන්නෙ.. රහතුන් හහන්සේලා ඔහොම මම රහත් උනො උනෝ කියල ස්ටේජ් උඩ නගාගෙන ලෝකෙට අඩබෙර ගහල නම් වෙනස් කරන් කෑගහන්නෙ නෑ බන්.. එච්චර කල් උත්සහ කරලත් කිසිම පලයක් නැති නිසා.. මොකක් හරි මානසික අවුලක් යන්න ඇති.. දැන් ඕකෙන් වෙන්නෙ සංඝයාට තියන ගෞරවය කියන එක ටික ටික මිනිස්සුන්ගෙන් නැති වෙන එක..

    කොසොල් රජතුමා :

    " ස්වාමීනී මගේ මේ හීනය අමුතුම ආකාරයේ එකක් .මන් දැක්කා සුවඳ හමන සඳුන් කොටයක් කුණු ගඳ ගහන මොරු කළයකට හුවමාරු කරනවා .ස්වමීනී ඇයි මේ වගේ හීනයක් පෙනුනේ මට ".

    බුදුරජාණන්වහන්සේ :

    "රජතුමනී අනාගතයේදී මගේ සාශනයේ බොහෝ භික්ෂූන් ලාභසත්කාර බලාපොරොත්තුවෙන් සිවුරු දරනවා.පස්කම් සැපය උදෙසා සිවුරු දරනවා. මෙසේ ශාස්තෲන්වහන්සේලාගේ ධර්මය මුදලට හා අනෙකුත් දේවල් වලට පාව දීම තමයි මෙම හීනයේ තේරුම . "

    ත්‍රෙඩ් ඔෆ ටොපික් යවන්න එපා යකෝ :angry:
    හාමුදුරු කෙනෙක් ගැන කියන්නේ මේ ත්‍රෙඩ් එකේ :lol:
     
    Mar 11, 2011
    7,061
    359
    0
    Planet Cybertron
    අපි thread එකක් දැම්මොත් ආයි කියලා වැඩක් නෑ, හිටේ හිට් වෙනවා. :cool:

    :shocked::shocked::shocked: යකෝ මෙතන කුණුහරුප වනලනෙ නැති වෙන්න. පලවෙනි පිටුවේ ඉඳලා ලිව්වෙ රිප්ලයි එක. :oo: රිප්ලයි එක වැටුනාම පේජ් 48ක් ගිහින්. :baffled: ඒක දැකලා මෙව්ව වුනා යකෝ. :eek: පස්සෙ නෙ හේතුව දැක්කෙ මැද පිටු බලනකොට.
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    පව් ඉතින් පැය ගානක් තිස්සේ තමන්ගේ අම්මගේ කතාව මෙතන කියනවා :lol:
    කුණුහරප කියල පොරක් වෙන්න පුළුවන් කියල හිතාගෙන ඉන්න සිගිති කොලුවෙක් :lol:

    ඒ බන් තෝ මහ ලොකු වැඩර් නේද? දාපන්කෝ අර ඔක්කොම එක පාරට ඩවුන්ලෝඩ් වෙල උබේ php හෑල්ල. ඉරිසියාකාර වේසිගෙ පුතා. රිදුනම දානව. මම එකක් හැදුවලු :lol::lol::lol::lol: පක තමයි. :lol::lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    ඒ බන් තෝ මහ ලොකු වැඩර් නේද? දාපන්කෝ අර ඔක්කොම එක පාරට ඩවුන්ලෝඩ් වෙල උබේ php හෑල්ල. ඉරිසියාකාර වේසිගෙ පුතා. රිදුනම දානව. මම එකක් හැදුවලු :lol::lol::lol::lol: පක තමයි. :lol::lol:

    උඹේ අම්ම ගැන විස්තර කරලා මහන්සිත් ඇතිනේ බොමුද සීතල වතුර වීදුරුවක්?:lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83

    අම්මට සිරි..
    ඔව් නේන්නම්..
    නිවීගෙන නේද යන්නෙ..
    පිදුරු ටිකක් තිබ්බ හිටු බලන්න

    :rofl:

    පලයන් ඩෝ යන්න :(
    එකෙක් මට අම්ම මතක් කරලා බැනල සැහෙන්න රිදිලා ඉන්නේ :(
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    :shocked::shocked::shocked: යකෝ මෙතන කුණුහරුප වනලනෙ නැති වෙන්න. පලවෙනි පිටුවේ ඉඳලා ලිව්වෙ රිප්ලයි එක. :oo: රිප්ලයි එක වැටුනාම පේජ් 48ක් ගිහින්. :baffled: ඒක දැකලා මෙව්ව වුනා යකෝ. :eek: පස්සෙ නෙ හේතුව දැක්කෙ මැද පිටු බලනකොට.

    මැද පිටුවෙන් පොත් බලන්න ගන්නේ කවුද සහෝ. :baffled:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    උඹේ අම්ම ගැන විස්තර කරලා මහන්සිත් ඇතිනේ බොමුද සීතල වතුර වීදුරුවක්?:lol:

    මල්ලි ලිස්සල යන්නේ මොකද? මහ ලොකු කටින් බතලකොට හිටවන වැඩර්. ඒබන් ඉරිසියාකාර වේසිගෙ පුතෝ දාපන් බලන්න අර උබේ මහ ලොකු ස්ක්‍රිප්ට් එක. :lol::lol::lol:

    තොපි තමයි යකෝ පොන්න හුකන්නල. මෙතන වචනයක් දෙකක් ගලපල කිව්වම උන්ට කඩේ යන උන් හුරේ තිව්වම හිතන් ඉන්නේ හෙන පොරවල් කියල.

    :lol::lol::lol:
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    නැහැ බන් ගන‍ේ මුල්ලේ ඉන්නව මන්ද පෝෂන පඟර නැට්ටකේ අන්න ඌ. :)

    Hello Elakiri.com members! I'm sandu, Im here for get some help from you guys to learn English. Im 24 years old now. but sadly I cant speak in English, I cant writing English. but I can understand english slightly :(

    I did lots of things to make my english better.
    eg:- I tried to read and remember all words in Gunadasa Malalasekara dictionary. but its not that easy :dull::no: and I also I tried to remember basic english grammer rules, but sadly I coudnt remember anthying for long time :(:(:(

    Help me guys :P

    අනේ යකෝ තෝ වගේ ගොන් හුත්තෙක්

    :lol::lol::lol:

    මන්ද පොශනේ නම් නෑ..
    පගර නැට්ටෙක් නම් වෙන්න ඇති..
    හැබැයි ඉතින් උබ වගේ බෝතල් පත්තර විකුණ විකුණ බස් ගානෙ යන්නෙ නෑ බන්..

    ත්‍රෙඩ් ඔෆ ටොපික් යවන්න එපා යකෝ :angry:
    හාමුදුරු කෙනෙක් ගැන කියන්නේ මේ ත්‍රෙඩ් එකේ :lol:

    ඕකේ

    2.gif

     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    පිටිදූවේ සිරිධම්ම හිමි පිළිතුරු දෙයි

    වරෙන් වෙලාවක මම කියල දෙන්නම් පසුබිම ගැන. මොකද පුතා දැනගන්න ඕන අප්පගේ තරම. :) අම්මගෙන් ඇහුවට වැඩක් නැතිව ඇති. මොකෝ කීයකටනම් කියල අල්ලනවද? :lol:

    :rofl::rofl::rofl:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,567
    6,066
    113
    මල්ලි ලිස්සල යන්නේ මොකද? මහ ලොකු කටින් බතලකොට හිටවන වැඩර්. ඒබන් ඉරිසියාකාර වේසිගෙ පුතෝ දාපන් බලන්න අර උබේ මහ ලොකු ස්ක්‍රිප්ට් එක. :lol::lol::lol:

    තොපි තමයි යකෝ පොන්න හුකන්නල. මෙතන වචනයක් දෙකක් ගලපල කිව්වම උන්ට කඩේ යන උන් හුරේ තිව්වම හිතන් ඉන්නේ හෙන පොරවල් කියල.

    :lol::lol::lol:

    ane malli thread wala hukana talk danne nathuwa nida ganin ko.. gon talk deela pora wenna hadanna epa..