පිටි කිරි ලෝකේ වෙන කොහෙවත් නැහැ (තිස්ස ජනනායක )

shamil45

Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    කිරිපිටි තියනවා, ඒ උනාට උන් වැඩිපුර බොන්නේ දියර කිරි.
    කොයී රටේ පිටි හැදුවත් දියරවලට වඩා ගුණ අඩුයී.
    අපේ රටේ පරබල්ලො කරන්නේ ආයිත් පිටි දියකරලා දියර කිලය විකුනනවා
    Mokak , Powder diya karalada diyara kiri hadhanne?
     
    • Haha
    Reactions: Gajaman007

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,549
    5,778
    113
    Mokak , Powder diya karalada diyara kiri hadhanne?
    හැම එකකම නෙමේ, ලන්කාවෙ දියරකිරි නිශ්පාදනයට වඩා දියරකිරි විකුනන්න තියනවා. පුලුවන් තරම් නොබී හිටපන් අමාරුමනම් අපේ රටේ එවම බීපන්
    නම් කියන්න බැ, මොකද බිස්නස් පාඩුවෙනවනේ. ලොකු ආයතන කඩන් වැටුනොත් එහෙම :angry: :lol: :lol: :rolleyes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මේ තෙර්ඩ් දාවන්නෙ කිරිපිටි සමාගම් වෙන්ඩ පුලුවන්, අහුවෙන්ඩ එපා සිහලුනි, පිටරටින් ගේන කිරිපිටි රොඩ්ඩ තොපිල බීල නැති ලෙඩ හදාගන්ඩ එපා..
     

    thenukanc

    Well-known member
  • Oct 13, 2019
    254
    433
    63
    Gampaha
    තිස්ස හද පෙන්නනකොට ඒක බලන් නැතුව තිස්සගේ ඇගිල්ලේ කැත කියා කියා බනිනවා.

    මම කාලයක් UK හිටිය. තවත් රටවල් වල පොඩි පොඩි time period ඉදල තියෙනවා. ඒ හැම රටකම ප්‍රධාන වශයෙන් පරිබෝජනය කරන්න තියෙන්නේ දියර කිරි. කිරිපිටි ජාති තිබුන. එත් ඒවා ගන්නේ ලෙඩ්ඩුන්ට පොඩි ළමයින්ට දෙන්න වගේ විශේෂ දේවල් විතරයි. දවස ගානේ බොන්න ගන්නේ Fresh Milk. ලංකාවේ ඔකේ අනික් පැත්තනේ. මෙහෙ තියෙන Fresh Milk ටිකත් අරන් කරන්නේ එකෙන් පිටි හදන එක
     
    • Like
    Reactions: hchri

    Gajaman007

    Well-known member
  • Feb 1, 2016
    1,958
    1
    3,438
    113
    තිස්ස හද පෙන්නනකොට ඒක බලන් නැතුව තිස්සගේ ඇගිල්ලේ කැත කියා කියා බනිනවා.

    මම කාලයක් UK හිටිය. තවත් රටවල් වල පොඩි පොඩි time period ඉදල තියෙනවා. ඒ හැම රටකම ප්‍රධාන වශයෙන් පරිබෝජනය කරන්න තියෙන්නේ දියර කිරි. කිරිපිටි ජාති තිබුන. එත් ඒවා ගන්නේ ලෙඩ්ඩුන්ට පොඩි ළමයින්ට දෙන්න වගේ විශේෂ දේවල් විතරයි. දවස ගානේ බොන්න ගන්නේ Fresh Milk. ලංකාවේ ඔකේ අනික් පැත්තනේ. මෙහෙ තියෙන Fresh Milk ටිකත් අරන් කරන්නේ එකෙන් පිටි හදන එක
    Tesco ,වල එහෙම මිලක් පව්ඩර් නැහැ? :) ලෙඩ්ඩුන්ට පොඩි ළමයින්ට දෙන්න වගේ විශේෂ දේවල් විතරයි.? :) උබ අනේ මන්ද කොහේ UK ද කියලා

    https://www.tesco.com/groceries/en-GB/search?query=milk powder

    1619083294613.png


    1619083344872.png
     

    sustharapuncha

    Well-known member
  • Dec 5, 2011
    1,772
    620
    113
    Tesco ,වල එහෙම මිලක් පව්ඩර් නැහැ? :) ලෙඩ්ඩුන්ට පොඩි ළමයින්ට දෙන්න වගේ විශේෂ දේවල් විතරයි.? :) උබ අනේ මන්ද කොහේ UK ද කියලා

    https://www.tesco.com/groceries/en-GB/search?query=milk powder

    View attachment 121293

    View attachment 121294
    කොහේ හරි Website එකක පින්තුර දදා උබ මොකක් ද බලාපොරොත්තු වෙන්නේ .. ඒ රට වල ඉන්න අපිට වඩා දන්නවා කියලද හිතන්නේ .. මේවගේ ගොබ්බයො නිසා තමය් ලංකාව කවදාවත් දියුණු වෙන්නේ නැත්තේ .. යකෝ හරකෝ ඔය website වල තිබ්බට මිනිස්සුන්ගෙන් 1% වත් පිටි කිරි බොන්නේ නෑ , ලෙඩක් වගේ දෙයක් නැත්තන්
     
    • Like
    Reactions: Djice and wawula

    shnDexter

    Active member
  • Oct 16, 2020
    167
    140
    43
    Quora eke tiyena vidihta fresh milk 8L valin lu 1kg of milk powder hdnne, etakota milk powder eka expensive venna oni neda fresh milk ekata vada, meka labeta denne kohomda lankawe fresh milk vlta vada🤔
     

    Gajaman007

    Well-known member
  • Feb 1, 2016
    1,958
    1
    3,438
    113
    Quora eke tiyena vidihta fresh milk 8L valin lu 1kg of milk powder hdnne, etakota milk powder eka expensive venna oni neda fresh milk ekata vada, meka labeta denne kohomda lankawe fresh milk vlta vada🤔
    මුලින් බලපන් ඇයි පිටිකිරි හදන්නේ කියලා . කල්තියාගන්න. රැස්කරන්න පුළුවන්. එකයි පොඩි ළමයින්ගේ කිරි පිටි වශයෙන් එන්නේ.
    ඕනෙම දෙයක් එහෙමයි කැරට් කිලෝ එකක් රුපියල් 100 නම්. කැරට් frozen හෝ ටින් වල මිල අඩුයි. විසිකරන්න දනව්වට වඩා ලාබයි එව්වා එහෙම විකුණන එක.

    මම නම් බොන්නේ දියර කිරි. මම ආස ඒකට .අනිවාර්යෙන් ඕනෙම දෙයක් ෆ්‍රෙෂ් නම් ගුණය වැඩියි. එත් එකෙන් කියන්නේ නැහැ පිටිකිරි වල පිළිකා කියලා .
     

    thenukanc

    Well-known member
  • Oct 13, 2019
    254
    433
    63
    Gampaha
    Tesco ,වල එහෙම මිලක් පව්ඩර් නැහැ? :) ලෙඩ්ඩුන්ට පොඩි ළමයින්ට දෙන්න වගේ විශේෂ දේවල් විතරයි.? :) උබ අනේ මන්ද කොහේ UK ද කියලා

    https://www.tesco.com/groceries/en-GB/search?query=milk powder

    View attachment 121293

    View attachment 121294
    හරියට කියවපන් මං මොකක්ද කියල තියෙන්නේ කියල. UK වල කඩේක බේතකටවත් කිරිපිටි පැකට් එකක් හොයාගනන්න නෑ කියල මන් කිව්වෙ නෑ. උන් වැඩියෙන් පරිබෝජනය කරන්නේ දියර කිරි කියල මන් කිව්වේ. Tesco, ASDA , Morrison ඕන එකක ගිය ගමන් ගන්න එක එක ජාති brand වලින් තියල තියෙන්නේ දියර කිරි. පොඩ්ඩක් හොයල බැලුවොත් උබ මේ දාල තියෙන ඒවා හොයාගන්න පුළුවන් වෙයි. මන් එත් දැකල නම් නෑ සුද්දෝ ඕව අරන් යනවා නම්. homeless උන් පවා අරන් යනවා දැකල තියෙන්නේ අර සුදු කිරි බෝතල්. රාක්ක ගානක් පුරවල එක එක වර්ග වලින් තියෙන්නේ දියර කිරි. එකෙත් ස්කිම් මිලක් එක, සෙමි ස්කීම් එක, ෆුල් ක්‍රීම් එක වෙන වෙනම බ්‍රෑන්ඩ් වලින් තියෙනවා.

    කඩවල් වල තියෙන ඒවා ෆොටෝ ගහල දාල උබ ඔප්පු කරන්න හදන්නේ මොකක්ද කියල මට තේරෙන් නෑ. ටෙස්කෝ එකේ එහෙම නැත්තේ මොනවද බන්. ඉන්දියන් උන්ගේ පරිප්පු කරි එකේ ඉදන් හාල් පොල් පවා ටෙස්කෝ මොරිසන් වල තියෙන්නේ. ( පහල ෆොටෝ බලපන්) එකෙන් කියවෙන් නෑනේ සුද්දෝ පරිප්පුයි බතුයි කන්නේ කියල.

    View attachment 121418

    View attachment 121419
    View attachment 121420
     
    • Like
    Reactions: hchri

    Gajaman007

    Well-known member
  • Feb 1, 2016
    1,958
    1
    3,438
    113
    හරියට කියවපන් මං මොකක්ද කියල තියෙන්නේ කියල. UK වල කඩේක බේතකටවත් කිරිපිටි පැකට් එකක් හොයාගනන්න නෑ කියල මන් කිව්වෙ නෑ. උන් වැඩියෙන් පරිබෝජනය කරන්නේ දියර කිරි කියල මන් කිව්වේ. Tesco, ASDA , Morrison ඕන එකක ගිය ගමන් ගන්න එක එක ජාති brand වලින් තියල තියෙන්නේ දියර කිරි. පොඩ්ඩක් හොයල බැලුවොත් උබ මේ දාල තියෙන ඒවා හොයාගන්න පුළුවන් වෙයි. මන් එත් දැකල නම් නෑ සුද්දෝ ඕව අරන් යනවා නම්. homeless උන් පවා අරන් යනවා දැකල තියෙන්නේ අර සුදු කිරි බෝතල්. රාක්ක ගානක් පුරවල එක එක වර්ග වලින් තියෙන්නේ දියර කිරි. එකෙත් ස්කිම් මිලක් එක, සෙමි ස්කීම් එක, ෆුල් ක්‍රීම් එක වෙන වෙනම බ්‍රෑන්ඩ් වලින් තියෙනවා.

    කඩවල් වල තියෙන ඒවා ෆොටෝ ගහල දාල උබ ඔප්පු කරන්න හදන්නේ මොකක්ද කියල මට තේරෙන් නෑ. ටෙස්කෝ එකේ එහෙම නැත්තේ මොනවද බන්. ඉන්දියන් උන්ගේ පරිප්පු කරි එකේ ඉදන් හාල් පොල් පවා ටෙස්කෝ මොරිසන් වල තියෙන්නේ. ( පහල ෆොටෝ බලපන්) එකෙන් කියවෙන් නෑනේ සුද්දෝ පරිප්පුයි බතුයි කන්නේ කියල.

    View attachment 121418

    View attachment 121419
    View attachment 121420
    Tesco, ASDA , Morrisonනෙවෙයි හැමතැනම දියර සහ පිටි කිරි දෙකම තියෙනවා. වැඩිපුර මිනිස්සු බොන්නේ දියර කිරි පහසුයි. දිය කර කර ඉන්න ඕනේ නැහැ. ස්ටෙප්ස් ගාණ අඩුයි . මම UK හිටියා අවරුදු 4ක් මගේ room mate සුද්දා බොන්නේ Lactose free powder milk . මොකද ඌ ආස powder වලට , මම බොන්නෙම දියර , මොකද හැලුවා බිව්වා පහසුයි . අනෙක මම අසා නැහැ පිටි කිරි කැලි තේ එකේ තියෙනවට .

    ප්‍රශ්නේ ඔය ජන නායක කියන විදිහට විස දේවල් ඔහොම වෙන රටවල ප්‍රමිති ආයතන වලින් පාස් වෙලා මාර්කට් එකේ තියෙන්නේ කොහොමද ?
     

    KingJulian

    Well-known member
  • Nov 21, 2013
    762
    966
    93
    ෆ්‍රෙෂ් මිල්ක් තමා ඉතින්... ෆ්‍රෙෂ් කතාවක් නෑ, just milk. 3.5 fat, 1.5 fat etc.
    සාමාන්‍ය කඩ වල (Edeka, Kaufland, REWE, Aldi etc) කිරි පිටි දැකලම නෑ.
     

    hchri

    Well-known member
  • Jan 2, 2007
    1,696
    488
    113
    united kingdom
    Tesco ,වල එහෙම මිලක් පව්ඩර් නැහැ? :) ලෙඩ්ඩුන්ට පොඩි ළමයින්ට දෙන්න වගේ විශේෂ දේවල් විතරයි.? :) උබ අනේ මන්ද කොහේ UK ද කියලා

    https://www.tesco.com/groceries/en-GB/search?query=milk powder

    View attachment 121293

    View attachment 121294
    Machan Tesco/Asda thiyenawa..oka thiyenne international food section eke..issara thibune naha..issara Asian grocery shop wala witharai thibune...suddo bonne naha ban...mamath aapu alutha wage beewa..tika kaalayak...dannam bonnema naha..mehe ewa thibuna paliyata hamoma bonne naha..godak Indian,lankawe aya thamai ganne..lock down kala wele owa nikan wikununa maara widihata..mamath shop ekak karanne..habai owa wikunanne naha..mokada mage shop ekata enne godak suddo...out of date welai wisik kale...

    uba daala thiyena photo eke thiyena formula..podi ayata dena powder milk..ewanam hamoma denawa...
     

    wawula

    Well-known member
  • Aug 3, 2017
    3,679
    4,355
    113
    කොහේ හරි Website එකක පින්තුර දදා උබ මොකක් ද බලාපොරොත්තු වෙන්නේ .. ඒ රට වල ඉන්න අපිට වඩා දන්නවා කියලද හිතන්නේ .. මේවගේ ගොබ්බයො නිසා තමය් ලංකාව කවදාවත් දියුණු වෙන්නේ නැත්තේ .. යකෝ හරකෝ ඔය website වල තිබ්බට මිනිස්සුන්ගෙන් 1% වත් පිටි කිරි බොන්නේ නෑ , ලෙඩක් වගේ දෙයක් නැත්තන්

    This is the point. They consume fresh milk.
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    lamainge olu kanawa :lol:

    ara issarama kaale..gedara thaththa thamai okkoma danne...okada radio, tv naane,,,minihaa gama watee awidala thamai knowledge eka aran enne,,,

    ithin gedara awama gani, lamai wata karan u kiyana ewa gedara unta hena maha merak wage :rofl:

    mekath e wage...:lol: mu hithanne rate loke minissu harak kyala