පිම්බෙන රොටී (පීටා බ්රෙඩ්) - Pita Bread ( Arabic Bread)
එහෙම කරලා බලන්නෙ අපි ලග තියෙන්නෙ පාවිච්චි කරපු යීස්ට් එකක් නම් විතරයි. උනු වතුරට දාලා බලන්නෙ ඒක active වෙනවද කියලා. අපි ගන්නෙ හොද අලුත් කඩපු නැති පැකට් එකක් නම් අපිට ඒක කෙලින්ම අපි හදන දේට එකතු කරගන්න පුළුවන්Dry yeast පාවිච්චි කරද්දි මද රස්නෙ උනු වතුර දාගන්න ඕනි නේ බන් ඇක්ටිව් කරගන්න.![]()
Yesis this kubus?
Thank you so much for your commentUp
I liked and subbed as a help.
I really like the fact that you are not imitating that crazy woman.
------ Post added on Feb 27, 2021 at 1:06 AM
ade mama yeast ganama balapu video ekaka kiyanawa yeast production wala dry wenne nathi wenna mokakda layer ekak thiyenawa kiyala wateta. wenama aran balanna oni. thanks.එහෙම කරලා බලන්නෙ අපි ලග තියෙන්නෙ පාවිච්චි කරපු යීස්ට් එකක් නම් විතරයි. උනු වතුරට දාලා බලන්නෙ ඒක active වෙනවද කියලා. අපි ගන්නෙ හොද අලුත් කඩපු නැති පැකට් එකක් නම් අපිට ඒක කෙලින්ම අපි හදන දේට එකතු කරගන්න පුළුවන්
Yes
------ Post added on Feb 27, 2021 at 12:48 AM
podi gathiyak thiyenawa