පියුමි හංසමාලිගේ සිඟිති පාතාල පුතා අත්අඩංගුවට..🛑

nevermindNevergiveup

Well-known member
  • Jul 28, 2017
    28,471
    36,420
    113
    මැදමහනුවර
    @Fiona Dabare ඇයි බන් ඒම?

    1000113948.jpg

    1000113949.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,762
    113

    දවසක් යාලුවො එක්ක බීලා (වැඩිය නෑ ඉතින්) පාරට දාපු ගමන් පොලිසියේ පකෙක් මාව ඇල්ලුවා, පස්සෙ තමා දන්නෙ OIC කියලා. ඊටපස්සෙ මූ මාව station එකට අරන් ගිහින් බැලුමකුත් පිම්බුවා. ඒක පාස් වෙලා මුන් දැන් report එකක් ලියනවා. බැලුමක් පාවිච්චි කලොත් අනිවා report එක ලියන්න ඕනලු. ඒක කරන අතරේ ඔන්න පොඩි පගයෝ දෙන්නෙක් අල්ලන් ඇවිත් පොලිසියට, බලන් ගියාම එකෙක් ඔය හුත්තිගෙ පුතා. licenseවත් නැතුව බයික් පදිනවා. ඌත් එක්ක ආපු අනිත් එකත් එහෙමයි.

    පොලිසි කාරයෝ කියනවා මුන් නම් පොලිසියට ආගන්තුක උන් නෙවීලු.

    අම්මලා වේස කමේ ගිහින් ලමයින්ට හරි තාත්තලා නැති උනාම ඔහොම කරුම තමා අන්තිමට ඉතුරු වෙන්නෙ.
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,236
    20,873
    113
    හස්තිශෛලපුර
    දවසක් යාලුවො එක්ක බීලා (වැඩිය නෑ ඉතින්) පාරට දාපු ගමන් පොලිසියේ පකෙක් මාව ඇල්ලුවා, පස්සෙ තමා දන්නෙ OIC කියලා. ඊටපස්සෙ මූ මාව station එකට අරන් ගිහින් බැලුමකුත් පිම්බුවා. ඒක පාස් වෙලා මුන් දැන් report එකක් ලියනවා. බැලුමක් පාවිච්චි කලොත් අනිවා report එක ලියන්න ඕනලු. ඒක කරන අතරේ ඔන්න පොඩි පගයෝ දෙන්නෙක් අල්ලන් ඇවිත් පොලිසියට, බලන් ගියාම එකෙක් ඔය හුත්තිගෙ පුතා. licenseවත් නැතුව බයික් පදිනවා. ඌත් එක්ක ආපු අනිත් එකත් එහෙමයි.

    පොලිසි කාරයෝ කියනවා මුන් නම් පොලිසියට ආගන්තුක උන් නෙවීලු.

    අම්මලා වේස කමේ ගිහින් ලමයින්ට හරි තාත්තලා නැති උනාම ඔහොම කරුම තමා අන්තිමට ඉතුරු වෙන්නෙ.
    Itin ubata mokada une.. remand kalada
     
    • Like
    Reactions: Bitter Truth

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,762
    113
    Itin ubata mokada une.. remand kalada
    නෑ බන්, උන් රිපොර්ට් එක ලියනවා ලියනවා ලියනවා පැයක් විතර. ඉතින් මම වාඩිවෙලා උන් එක්ක කයියක් දාගෙන ඉඳලා ආව එන්නෙ. ගෑනිගෙන් බැනුම් කෝටියයි පොලීසි ගානෙ ලැග්ගා කියලා. ආයි එතන බොන්නෙ නෑ කියලා හිතාගත්තා :lol: :lol:
     

    lndrajithGamage

    Junior member
  • Jul 12, 2025
    33
    58
    18
    පියුමි හංසමාලිද ඇහුවා .ඔව් කිව්වා.පියුමි නෙ මම .🤪 හා හොදට ආහාගනින් මෙක ආයි මැඩම් pushpikata එක එක එවා බැනලා දැම්මොත් උබව කපනවා සර් කියන්න කිව්වාලු.මායාදුන්න සර් කියන්න කාව්වාලු😢 හා ඇත්තද අපි බලමු කවුද කියලා.මම CID යනවා යන්න තියන උපරිම තැනට යනවා.ගිහින් බලමු කවුද මෙ පාතාලෙ කවුද මෙ මායාදුන්න කියලා.අපි දනන්වා එයා Mrs මායාදුන්න කියලා එයාගෙ අක්කාගෙ tik tok bf කිව්වා.මායාදුන්න ගෙ gf ලු ඔය හොල්මන.Monday CID ගියාට පස්සෙ හොයා ගන්න පුලුවන් මෙ කවුද?කියල⁣ා. අප්පිරියයි මන්ද මානසික ගැහැනියක්.

    කාලයක් Mrs world ගිහින් පැරිදිලා ඇවිල්ලා මුලු ලංකාවටම විහිලුවත් උන⁣ා එයා දිනලා තිබ්බා ලු ජජස් ලා එයාට කිව්වා ලු 😂 රොසි මැඩම් දිනන්න දුන්නෙ නැලු.එයාව කැපුවාලු.මැඩම්ට live ඇවිල්ලා බැන්න.කොච්චර පහත් ගැහැනියක් ද?එහෙදි එයාට ගවුම පවා ගෙන්නවා දුන්න.මවක් වැනි ගැහැනියකට ලංකාවට ආව ගමන් අපහස කරා.පාරාජය දාරා ගත නොහැකිව.එ ඇවිල්ලා ඇයට ⁣කැලරයින් ජුරි ගලවපු එ crown 👑 එක නැවත ඇයට දුන්න.national director Chandimal ට පවා ලංකාවට ඇවිල්ලා.නොයෙකුත් විදිහට නින්දා අපහ කර කර face book live හරහා.

    අන්තිමට.මෙ තිබ්බ එකත් ගලවා ගත්තා.කට නිසා මාන්නෙ ඉදිමුන ගැහැනියක්. dear Mrs world කැලරයින් ජුරි හිස නමා ආචාර කරනවා.ඔබට එදා ඔබ ගත් එ එඩිතර තිරනයට.ගැලව්වා crown එක බැලලියක් වගෙ ගියෙ.ලැජ්ජ උන තරම් එදා ඇය.බොරැවට නඩු දැම්මා.ලැජ්ජාව වහා ගන්න.ආයි ඔයාට crown නැ.නමය world ඔයා.එයාගෙ instagram story’s දැක්නම හිනා යනවා.එයාම fake accounts හදන් එයාගෙ marketing team එක එක්ක එයාම ලියලා එයාම එවා screen shots අරං එයාගෙ එකෙ story’s දානවා😂 .

    කිසිම fan කෙනෙක් නැ.එ එයාගෙම fake accounts .හොදටම තෙරනෙවා එ ඔක්කම එකම කෙනෙක් typ කරන්නෙ කියලා😂හොදට ගිහින් බලන්න එ ඔක්කම බොරැ එයාම typ කරලා ලියලා දානවා.මටත් පුලුවන් නෙ දාන්න.මොකටද එහෙම දාන්නෙ.කොච්චර පහත් අදහස් ඇති ගැහැනියක් ද ?

    තමන්ගෙ දරැවා යන පාසැලට පවා ඇදගෙන යන්නෙ අසහන කාර ගැහැනියක් ලෙස.ඇහුවොත් model ලු තැනට සුදුසු විදිහට ඇදුමක් අදින්න දන්නෙ නැ.පාසැලෙ දරුවන්ගෙ තාත්තලාට පෙන්න කොටටම ඇදන් යන්නෙ ඇයි ඔක්කම සල්ලි තියන පවුල් දනෙ එන්නෙ.

    සල්ලි ලග ඔහොම අසුචියක් වගෙ තම ආත්මය පවා.බල්ලට දාන ගැහැනියක් ජිවිතෙ කිසිම දිනක දුටුවෙ නැ.ජිවිතෙ කිසි දිනක මෙ වැනි.නපුරැ වෛශාවියාන් ඇස් දෙකට වත් මුන නොගැසෙවා chopper වල යන්න හිගා කනවා අනෙ 10 lacks දාන්නකො නුවරඑළියේ grand යන්න😂

    එ chopper එකෙ pilot එක්කත් නිදාගෙන එහෙ ගිහින්.😂 සුදු මනුස්සයා එක්ක. Best mom කියලා කියලා පෙන්නන්න දරුවා එක්ක මයි යන්නෙ.පවු එ දරැව⁣ා පුංචි කාලෙ ඉදලම දකින්නෙ.අම්මාගෙ සුගර් ඩැඩිස්ලා.ඇයි අම්මෙ ඔයාට ඔයාගෙ වයසට ගැලපෙන මගෙ තාත්තා වගෙ කෙනෙක් හොයා ගන්නම බැරි උනෙ.

    හැමදාම සියා තාත්තලා වගෙ අයම හොයා ගන්නෙ කියලා ඇහුවම.ඔයා කියන්න පුතෙ මම මාර posh life එකක් show off කරා2016 miss Sri Lanka උන කාලෙ ඉදලම එදා ඉදලමය මට හිටියෙ වයසක අය එකට හෙතුව කොල්ලො මෙච්චර ලොකු ගනන් වියදම් කරන්නෙ නැ.මොකද කොල්ලන්ට පිස්සු නැ.⁣මෙ වගෙ උන්නට වියදම් කරන්න😂 ඉතිං පුතෙ මට branded අදින්න ඔන උනා colombo ඇවිල්ලා.

    මුලු කොලබම දන්නවා මම අංකල් seen එකෙ ඉන්නෙ කියලා.හතුරෙකුට වත් මෙ වගෙ ජිවිතයක් ලැබෙන්න එපා.දැක්කද පවු කරපුවාම ලැබෙන ජිවිත.හොදට බලන්න කවදාවත්.කිසිම කොල්ලෙක් ගෙ අතක් වත් දාන්නෙ නැ.එයා ලොකෙටම සත්පත්තිනි.single mom සුගර් ඩැඩිලා 5/6 කට වඩා ඉන්නවා.crickets ලාත් ඉන්නවා.අංකල් නැති වෙලාවට ගිහිනි වැඩෙ කරන් එනවා.ඇමතිලා බාගයක්ම මෙකට වියදම් කරනවා.එ powers තමයි ඔය දාන්නෙ.බලමු එහෙනම්.
     
    • Like
    Reactions: chanakamanjula

    Tonto

    Well-known member
  • Apr 23, 2023
    4,924
    4,871
    113
    Anna Kesel Padmeth Jathika Arassaawata Tuition denna apu unta Arala kiyala NEWS ekak Dan giya.... Mehemath kujiitha wenawada
    Yako mun 2009 hitiyanam Pottuamman awilla jangiya oluwen galawala yanawa neda🤭🤭🤭
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra