
අරූ ගියාට පස්සේ මූ එක්ක ආයෙත් සෙට් වෙන්න ඇති..ඔය ඉස්සරහින් එන එකා නේද අරකිට එකපාරක් ගහල බෙල්ල පෑගුවේ ??
පොඩි පගයව බෙල්ලෙන් අල්ලලා ඉස්සරහට දැම්ම![]()

දවසක් යාලුවො එක්ක බීලා (වැඩිය නෑ ඉතින්) පාරට දාපු ගමන් පොලිසියේ පකෙක් මාව ඇල්ලුවා, පස්සෙ තමා දන්නෙ OIC කියලා. ඊටපස්සෙ මූ මාව station එකට අරන් ගිහින් බැලුමකුත් පිම්බුවා. ඒක පාස් වෙලා මුන් දැන් report එකක් ලියනවා. බැලුමක් පාවිච්චි කලොත් අනිවා report එක ලියන්න ඕනලු. ඒක කරන අතරේ ඔන්න පොඩි පගයෝ දෙන්නෙක් අල්ලන් ඇවිත් පොලිසියට, බලන් ගියාම එකෙක් ඔය හුත්තිගෙ පුතා. licenseවත් නැතුව බයික් පදිනවා. ඌත් එක්ක ආපු අනිත් එකත් එහෙමයි.
පොලිසි කාරයෝ කියනවා මුන් නම් පොලිසියට ආගන්තුක උන් නෙවීලු.
අම්මලා වේස කමේ ගිහින් ලමයින්ට හරි තාත්තලා නැති උනාම ඔහොම කරුම තමා අන්තිමට ඉතුරු වෙන්නෙ.
video eka private dala thiyenne dan balanna ba

ලිමිට් එක ඇතුලේ බීලා එලවන්න පුලුවන් බන්, ලිමිට් එක පැන්නනම් බැලුමට මාට්ටු වෙන්න එපැයිඋබත් කරලා තියෙන්නෙ නීති විරෝදී වැඩක් නේ?
Ah eka danagena hitiye naලිමිට් එක ඇතුලේ බීලා එලවන්න පුලුවන් බන්, ලිමිට් එක පැන්නනම් බැලුමට මාට්ටු වෙන්න එපැයි![]()
![]()
Mathakayak nane bn, Perhaps ever since wesi acquired a Range Rover Autobiographywhen piyumi become a celebrity and for what ?
when piyumi become a celebrity and for what ?
maybe Rithu teledrama 2014Mathakayak nane bn, Perhaps ever since wesi acquired a Range Rover Autobiography![]()
when piyumi become a celebrity and for what ?
