https://www.ladbible.com/community/andressa-urach-onlyfans-son-films-384042-20240823හොලිවුඩ් වල සීන් එක්ක බලද්දි මේවනන් මොනවද බන්.
අනික ඉතින් ඇමෙරිකා එහෙම ගත්තොත් ළමයි ඉන්න කෙල්ලොම අම්බානෙක ඉන්නවනෙ onlyfans කරන.
උන් luxury වාහන එහෙම අරන් සැපේ ඉන්නව.
බ්රෝ එනම් හිතපන් බටහිර අම්මලා උන්ගේ ලමයිනුත් ට්රාමටයිස් වෙන්න ඕනේ. පොඩි කාලෙම කාන්තා ශරීරය දකින එක හොදයි. උබ නොර්ඩික් රටවල දෙමව්පියන් හෙලුවෙන් ඉන්නේ ලමයි එක්ක උණුසුම් කාමර වල ඒ ලමයින්ට පිස්සු හැදෙන්න ඕනෙ එනම්පුපුතා ට්රවුමටයිස් වෙලා ඇති මේකිව මෙහෙම දැකල
![]()
මේ නොදියුනු මානසිකත්වයත් වගේ කියලා හිතෙනවාමුන්ව ලමාරක්ශන එකට රිපොර්ට් කරන්න බැරිද බන්? ලමා අපයෝජනයක්නෙ ඔයි මෙක.![]()
![]()
මං කීවෙ මේකිගෙ කැත දැකලබ්රෝ එනම් හිතපන් බටහිර අම්මලා උන්ගේ ලමයිනුත් ට්රාමටයිස් වෙන්න ඕනේ. පොඩි කාලෙම කාන්තා ශරීරය දකින එක හොදයි. උබ නොර්ඩික් රටවල දෙමව්පියන් හෙලුවෙන් ඉන්නේ ලමයි එක්ක උණුසුම් කාමර වල ඒ ලමයින්ට පිස්සු හැදෙන්න ඕනෙ එනම්
මේ නොදියුනු මානසිකත්වයත් වගේ කියලා හිතෙනවා
------ Post added on Oct 9, 2024 at 9:08 AM
ලස්සන සාපේක්ෂයි උනුහපුලු පැටියට උගේ අම්මා ලස්සනයි.මං කීවෙ මේකිගෙ කැත දැකල
සුද්දියො ලස්සනයිනෙ.
ඔයාලත් ගෙදර හෙලුවෙන්ද ඉන්නෙ රස්නෙකාලෙට
මම අද බලුව වීඩියෝ එක එහෙන් මෙහෙන්. ඔව් කොල්ලට 18ක් වෙන්න බෑ. ඇන්ඩ් මේ වීඩියෝ එකෙන් කොහෙදිවත් නීතියක් කැඩෙනව කියල මම හිතන්නෑ. කොල්ලව ගාවගන්න එක උන්ගෙ ethical and moral කතන්දරයක් ඉතින්.ඌට 18ක් පේන්නෙ නෑනෙ. මුන්ට වීව්ස් වැඩිකරගන්න කරන එව්වාද? දවසක කියයි පුතා මට කරා කියලත්. ඒ තරම් සයිකෝ කියලයි මට නම් පේන්නෙ. සයිකෝ නැත්නම් ඒකිට සෙට් එකක් දම්මලා ගැන්ග්බැන්ග් කරවන්නෙ නෑනෙ. ඒකත් කමක් නෑ කියමුකො උන්ගෙ ප්රයිවට් ලයිෆ් එකනෙ. ඒත් 18ට අඩු ළමයෙක්ව ගාවන එක හරි නෑ.
ඇත්තටම මුං කරන්න ඕනෙ ළමයව නොපෙන්වා ඉන්න එක. ඌ කවදා හරි මෙව්වා දැන ගනීනෙ. දැනටම දන්නෙ නැත්නම්. 'පුතා ආසම' වෙනුවට 'හස්බන්ඩ් ආසම' කියලා මේ වීඩියෝ එක දැම්මා නම් අවුලක් නෑ.
uba kohomda ehma kiyanne hariytma? blala tiyenwda gihinඋබ නොර්ඩික් රටවල දෙමව්පියන් හෙලුවෙන් ඉන්නේ ලමයි එක්ක උණුසුම් කාමර වල ඒ ලමයින්ට පිස්සු හැදෙන්න ඕනෙ එනම්
meka aththa bawata mama sakshi.uba kohomda ehma kiyanne hariytma? blala tiyenwda gihin
video eke waraddak na aththatama. Title eka thamai awula.මම අද බලුව වීඩියෝ එක එහෙන් මෙහෙන්. ඔව් කොල්ලට 18ක් වෙන්න බෑ. ඇන්ඩ් මේ වීඩියෝ එකෙන් කොහෙදිවත් නීතියක් කැඩෙනව කියල මම හිතන්නෑ. කොල්ලව ගාවගන්න එක උන්ගෙ ethical and moral කතන්දරයක් ඉතින්.
ලෝකය අතැඹුලක්uba kohomda ehma kiyanne hariytma? blala tiyenwda gihin