කව්ද කිව්වෙ උන් මෝඩයො කියල.??? හැබැයි රජයේ uni වලින් graduate වෙච්ච engineers ල doctors ල ගෙ තත්වෙට එන්න උන් සුදුසු නෑ
එහෙම engineers ල doctors ල ඉන්නව තමා. ඒත් උන් මේගොල්ලො තරම් පොරවල් නෙමෙයි. මුන් එක්ක හැප්පෙන්න උන්ට බෑ.
ඔව් ලෝකෙ බුද්ධිමත්ම පිරිස බිහිවෙන්නෙ ලංකාවෙන් තමා ඒත් ඒ එකෙන් පිටරට යන 80% ගැන ඔයා කතාකරල නැහැනේද??? ඇයි ඒ???
epic chaaa neda!
උන් යන්නෙ වෙන වෙන හේතු මත ඒක මේ මාතෘකාවට අදාල නෑ ඒගොල්ලො යන එක නැවතුන දාට ආයි ඇවිල්ල කියන්නකො බලන්න. අනික එහෙම යන උන්ගෙ වැඩ නිතරම අහන්න ලැබෙනව නේද??
වෙන uni වල rank උස්ස උස්ස ඉන්නව ගිහිං. නොගිහින් හිටියොත් අපි තරඟ කරන්නෙ MIT CALTECH haward එක්ක.
un ekka happenna baa kiyanna tiyana ekama tarkaya un AL walin rank adu wela state uni ekakata select nowna ekada...? etakota uba kiyanne ara wena ratakata gihin igana ganna ekata SL state uni ekaka igana ganna ekage tatweta ennna bari ALs rank madi eka.. right! etakota api balamu lokayath ekka..anith ratawala universities walin graduate wena engineers la dr okkoma uba kiyana widihata ape ewnta wada pahala.. mona wihiluwakda ban. uba ALs kiyana exam eka kiyana base eke indan anit hama dema maninna hadanawa.. mata kiyapan engineering solutions dipu SL wala eka uni ekak.. state uni government projects walata karapu eka nirmanayak.. uba danne na wena rata wala kochchara experiments karanawada unis wala kochchara government projects karanawada kiyala.. SL wal examples,
1.SL wala overhead bridge wagayak haduwa traffic jam adu karanna okkoma kale access engineering kiyala uk company ekak.
2.mattala airport eka Chinese engineering solution okkoma but lankawe ayageth podi sup ekak aran tiyanawa..
3.hambanthota waraya ekath chinese company ekak..
4.bmich eke refurbishment ekak tiyanawa chinese engineers la okkoma
5. Srilankan air lines inna okkoma engineers la mama danna widihata overseas graduate.
ඔව් ලෝකෙ බුද්ධිමත්ම පිරිස බිහිවෙන්නෙ ලංකාවෙන් තමා
mehema hindada uda tiyana ewa une kiyapan..
machan state university yana ewn eyalage career eke 1k stage ekakadi anith ewnta wada iidiriyen innawa ALs kiyana exam ekedi.. witarai! piligath university ekakin niwaradiwa graduate wuna onama student kenek katawath dewani wennaa dewani wenne innovative thinking walin witarai.. aluth de hithana aluth de karana eken!
mama piligannawa aperate buddimath minissu wena rata wala unis wala prof la wela wada karanawa.. bt lokaye inna buddimatun ekka gannakota eka sulu pirisak..
ape ekek hoyagtta eka theory ekak kiyapan ube student career eke hamba wuna! mage feild eke mata ehema hamba wela na!