පුද්ගලික විශ්ව විද්යාල(පොන්නයාට-පිලිතුර&

ලංකාවේ පවුද්ගලි&

  • තිබිය යුතුය. (YES)

    Votes: 299 88.7%
  • නොතිබිය යුතුය. (NO)

    Votes: 38 11.3%

  • Total voters
    337
  • Poll closed .

hancok

Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ටිකක වෙලා අරගෙන හොදට මේ ටික කියවලා බලපන් මචන් . . .

    "උබල හිතාගෙන ඉන්නේ අපි පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලට විරුද්ධ අපි ඒවට අනිත් අය ඉගෙන ගන්නවට ඉරිසියා නිසා කියලනේ. එහෙම තමයි උබලට පෙන්නේ, හැබැයි ඇත්ත ඒක නෙමෙයි මචන්. කෙලින්ම කියනවා නම් ප්‍රධානම හේතුව අපි මහන්සි වෙල ආපු තැනට වෙන කෙනෙක් වැරදි පාරකින් එනවට අපි කැමති නෑ. අපි මහන්සි වෙලා ගත්ත දේ මුදලට විකුනලා ඒකෙ වටිනාකම නැති කරනවට අපි කැමති නෑ. ඒක තමයි ප්‍රධානම දේ. මොකද ඒ තැන ලැබෙන්න ඕන සුදුස්සාට මිසක් සල්ලි විසි කරන්න පුලුවන් කෙනාට නෙමෙයි.

    පොඩ්ඩක් හිතල බලන්න විභාගෙ ගොඩ දාගෙන කැම්පස් යන්න කොච්චර නම් මහන්සියක් වෙන්න ඕනද? මිල කරන්න බැරි තරම් වටින කලය, ශ්‍රමය කොච්චර නම් කැප කරන්න ඕනද? අපි වගේම මෙඩ්ඩො ගැන හිතන්න. උන් මුලු ජීවිතේම විභාගෙ වෙනුවෙන් කැප කරපු අය. දවල් රෑ නොබලා පාඩම් කරලා, ඒ වෙනුවෙන්ම ජීවිතෙ සතුට විනෝදය පවා නැති කරගෙන තමයි උන් ඔය තැනට ඇවිත් තියෙන්නෙ. එච්චර කැප කිරීම් කරලා කෙනෙක් එතනට ආවම තව එකෙක් සල්ලි විසි කරලා එතනට එන්න හදන එකට විරුද්ධ වෙන එක අසාධරනද? ඒක අපේ කුහක කමද? ඒ තරමටම නැතත් අපිත් ගොඩක් මහන්සි වෙලා තමයි මෙතනට ආඅවේ. ඒ නිසා අපිටත් සධාචාරාත්මක අයිතියක් තියනවා අපි ලබගත්ත දේ කවුරුහරි සල්ලි බලෙන් ලබා ගන්නවට විරුද්ධ වෙන්න.

    කැපවීම වගේම විභාගෙන් හොඳ රිසාල්ට් එකක් ගන්න උපතින් අරගෙන ආපු හැකියාවත් යම් දුරකට ඕනා. මහන්සියට කැපවීමට වටිනා කමක් ලබෙන්න ඕන වගේම උපතින් ගෙනාපු හැකියවටත් වටිනා කමක් ලැබෙන්න ඕනා. මොකද අපි අදහන බුදු දහමට අනුව අපි පෙර කළ පින් අනුවයි නුවණ කියන දේ කෙනෙකුට ලැබෙන්නේ. මේ කියන දෙවල් වලට අපි මහ ආත්මාර්තකාමින් කියල හිතන්න එපා. ඒත් හිතල බලන්න ඔය දෙකම තියන කෙනා නේද නියම සුදුස්ස. එහෙම කෙනෙක් මිසක් සල්ලි විසි කරන්න පුලුවන් කෙනෙක් නෙමෙයි නේද ඒ තැනට යන්න ඕන ?

    ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියන අය කියන දෙයක් තමයි විභාගෙන් දක්ෂකම් මනින්න බැහැයි කියන එක, ඒ නිසා විභාග ප්‍රතිඵල වලින් විශ්ව විද්‍යාල වලට ගන්න එක වැරදියි කියන එක. ඒක ඇත්ත. ඒ වුනාට දැනට ලෝකෙ පිලිගත්ත වඩාත්ම සුදුසු ක්‍රමයත් ඒක. එතකොට මෙගොල්ලො කියන විදියට ඒක හරි යන්නෙ නැහැ. මෙහෙම දෙයක් තියනවා, දක්ශයෙක් වුනත් ඒ වෙලාවේ මොකක් හරි හේතුවක් නිසා විභාගෙ අවුල් යන්න පුලුවන්. ඒ නිසා තමයි එක ළමයෙක්ට අවස්ථා තුනක්ම ලැබෙන්නේ. ඉතින් ඒ තුනෙන්මත් බැරි නම් ඉතින් ඇත්තටම ඒ කෙනා උසස් අධ්‍යාපනයට සුදුසු නෑ නේද? හිතට එකඟව කල්පනා කරල බලන්න, ඒක එහෙම නෙමෙයිද කියලා. එතකොට දැන් ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලින් කරන්නේ ඒ කිසිම සුදුසුකමක් නැතුව වුනත් සල්ලි තියනව නම් උපාධිය දෙන්න. එතකොට මැරිලා මැරිලා මෙඩිසින් ආපු එකයි, මුකුත් නොකර ඉඳල අන්තිමට සල්ලි ටිකක් විසි කරපු එකයි දෙකම සමාන වෙනවා. මට හිතාගන්න බැරි කිසිම හිරිකිතයක් නැතුව උබලා කොහොමද ඒක හරියි කියල කියන්නේ.

    ඊලඟට ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලට කැමත් අය අහන ප්‍රශ්නයක් තමයි ලකුනක් දෙකක් අඩු වෙලා කැම්පස් යන්න බැරි වුන අයට මොකද වෙන්නෙ කියලා. ඒ නිසා ඒ වගෙ අයට යන්න පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියන තර්කය එයාල ගේනවා. හොඳට හිතල බලන්න ඒ කතාවෙ කිසිම පදනමක් තියෙද කියලා. මෙහෙම හිතන්න, අඩු අදායම් ලාබී පවුලක ළමයෙක් ඉන්නවා. ඒ ළමයට බොහොම පොඩි ලකුණු ගානක් මදි වෙනව කැම්පස් යන්න. දැන් එතකොට ඔය කියන පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඒ වෙලාවට ඒකට විසඳුමක් වෙයිද ? නෑ නේද? ඇයි මේ බොරු කතන්දර කියන්නේ. මොකද කැම්පස් යන්න බොහොම පොඩි ලකුණු ගානයි මදි වුනේ කියලා ඒ ළමයට ඔය කියන පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලින් නොමිලේ උපාදිය දේවිද ? නෑ නේද ? අන්තිමට කැම්පස් යන්න පොඩි ලකුණු ගානක් මදි වුන ඒ ළමය ගෙදර ඉඳීවි, මේ ලෝකේ සුදුසු කමක් නැති සල්ලිකාර තාත්ත කෙනෙක්ගේ දරුවෙක් ඒ තැන ගනීවි. ඕකට මමලස්සන උදාහරණයක් දෙන්නම්. ඔන්න එක ළමයෙක්ට මෙඩිසින් යන්න ලකුණු මදි වෙනවා. එයා දන්ත වෛද්‍ය උපාදිය සඳහා ලියාපදිංචි වෙනවා. තව ළමයෙක් ඔය එකකට වත් සුදුසුකම් නැතුව ඔය කියන පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාලයක වෛද්‍ය උපාධිය කරනවා. දැන් එතකොට මෙඩිසින් කරන්න ලකුණක් මදි වුන එකා දන්ත වෛද්‍යවරයෙක්, අර කිසිම සුදුසුකමක් නැති එකා වෛද්‍යවරයෙක්. එතකොට එහෙම හොඳයිද? ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියන අයට අනුව නම් ඉතින් එහෙම හරි වෙන්න ඕනා.

    හොඳට හිතල බලන්න මධ්‍යම පන්තියට හරි ඊට පහල පන්තියට හරි ඒවයින් සත පහක වැඩක් තියෙද කියලා. ඕක නිකන් පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියල මිනිස්සුන්ගෙ ඔලුවට දාන්න දෙන පොඩි ටොපියක් විතරයි. ඔය කියන විදියට ලක්ශ හතලිහ පනහ ඔය වෙනුවෙන් වියදම් කරන්න පුලුවන් කීයෙන් කීදෙනාටද. ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වෙනුවෙන් කෑගහන ගොඩක් අයට කවදවත් ඒවයින් ප්‍රයොජනයක් ගන්න බෑ කියල නොතේරෙන්නෙ මොකද කියල හිතා ගන්න බෑ. ඒක නොතේරෙන්න විදියක් නම් නෑ, ඒක තේරුනත් කැම්පස් ගිය උන්ගෙන් මොකක් හරි තරහක් පිරිමහගන්න හදනවද කියලා තමයි හිතන්න වෙන්නේ."


    true-story-neil-patrick-harris.png
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ehema tiyenna epeine ban government education system eka :)
    government school wala ugan wana dewal walin A 3k ganna ba kiyanne government edcation system eke awulak nemeida????

    etakota oya kiyana salli kara nowana duppat aya kohomada maseta Rs1000 gane subject ekata class 3kata 4kata yanne ??? :D

    4k na ban 3i 1000x3 = 3000 maseta 3000 i yanne, eka wiyadam karannath bari un innawanam kisi prashnayak na freecard denawa man giya oanthi 3 ma guruwaru :yes::yes:

    maseta 3000 k thiyana aya posath da?? ethakota pvt uni? maseta laksha 3i 4i?? ewa???

    ahh rajaye iskola wala class wala wage ona harakekuta suramya sumudu widihata kawanna powanna tharam daksha guruwaru na, bihiwunath pata gala tution karanna paninawa. anika ewa wala content eka kohomath ugannanawa. katawath ewa iganagana A3 danna bari kamak na iskoleth serama dewal karanawa apita, F3 gaththa harak thama ugannanna kiyala ka gahanne iskola wala. ape physics sir apita class ekatath wada hodata ugannanawa kiyala penawa. eth ape panthiyema thawa set ekak hariyata ugannanna kiyala nidagana hitiya, ethakota eka mokakda???
     

    virajintel

    Member
    May 9, 2008
    2,286
    242
    0
    colombo
    katawath kiyanna baa kawru hari ALs walin gov university ekakata yanna bari wuna kiyala e manussayo tika matto kiyala.. ALs walin university yanna bari wuna minissu wena overseas education walin graduate wuna dr, engineers la wagema hama feild ekakama aya innawa danata employed.. kawru hari kiyanawa nam wena rata walata gihin or SL wala piligath ayathanayakin graduate wuna ewn modayo kiyamu..right! eken kiyanna hadanne loke buddimathma university students la wagema hodama unis tika tiyenne lankawe kiyalada? mata nam meka wihiluwak! api hitanna one lankawa tiyenne loke athuleda lokaya tiyenne lankawa atuleda kiyala.. wena ratawala degree ekak ganna eka maha arumayak neme..samajaye goda denek graduate aya inne.. but eyalage dakshaya therenne innovative thinking nattam aluth deyak hitana hoyaganna kena matha.. mata kiyanna SL wala me wage innawada..ko eyala soyagatta dewal? ko lankawe technical or economical development eka wenuwen karapu dewal? government job ekak aragana.. sewaya karapu ekada? wadak karapu aya innawa but sapekshawa adu agayak.. mehema missu hitiyanam ada lankawa mita wada kochchara udinda tiyenna one??? ada koheda?

    hodata mataka tiyaganna api igana gatta de malokuwata engineer or doctor nattam wena profession ekak gana loku kama kiyanna neme one.. gatta university privet da government da kiyanna neme one.. graduate una aya monada karala tiyenne.. aluth deyak.. ewai balanna one.. wena rata wala purudu karanne ehemai. ape ewn hitan inne government university select wunama lokaye buddimathma kotasa un tika kiyala. epic fail!
     

    yasiru2k

    Well-known member
  • Jan 7, 2011
    5,956
    416
    83
    ත්‍රෙඩ් එක දාපු එකා මාරු, මුන් මෙහෙ මරාගන්නවා :lol:
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    ටිකක වෙලා අරගෙන හොදට මේ ටික කියවලා බලපන් මචන් . . .

    "උබල හිතාගෙන ඉන්නේ අපි පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලට විරුද්ධ අපි ඒවට අනිත් අය ඉගෙන ගන්නවට ඉරිසියා නිසා කියලනේ. එහෙම තමයි උබලට පෙන්නේ, හැබැයි ඇත්ත ඒක නෙමෙයි මචන්. කෙලින්ම කියනවා නම් ප්‍රධානම හේතුව අපි මහන්සි වෙල ආපු තැනට වෙන කෙනෙක් වැරදි පාරකින් එනවට අපි කැමති නෑ. අපි මහන්සි වෙලා ගත්ත දේ මුදලට විකුනලා ඒකෙ වටිනාකම නැති කරනවට අපි කැමති නෑ. ඒක තමයි ප්‍රධානම දේ. මොකද ඒ තැන ලැබෙන්න ඕන සුදුස්සාට මිසක් සල්ලි විසි කරන්න පුලුවන් කෙනාට නෙමෙයි.

    පොඩ්ඩක් හිතල බලන්න විභාගෙ ගොඩ දාගෙන කැම්පස් යන්න කොච්චර නම් මහන්සියක් වෙන්න ඕනද? මිල කරන්න බැරි තරම් වටින කලය, ශ්‍රමය කොච්චර නම් කැප කරන්න ඕනද? අපි වගේම මෙඩ්ඩො ගැන හිතන්න. උන් මුලු ජීවිතේම විභාගෙ වෙනුවෙන් කැප කරපු අය. දවල් රෑ නොබලා පාඩම් කරලා, ඒ වෙනුවෙන්ම ජීවිතෙ සතුට විනෝදය පවා නැති කරගෙන තමයි උන් ඔය තැනට ඇවිත් තියෙන්නෙ. එච්චර කැප කිරීම් කරලා කෙනෙක් එතනට ආවම තව එකෙක් සල්ලි විසි කරලා එතනට එන්න හදන එකට විරුද්ධ වෙන එක අසාධරනද? ඒක අපේ කුහක කමද? ඒ තරමටම නැතත් අපිත් ගොඩක් මහන්සි වෙලා තමයි මෙතනට ආඅවේ. ඒ නිසා අපිටත් සධාචාරාත්මක අයිතියක් තියනවා අපි ලබගත්ත දේ කවුරුහරි සල්ලි බලෙන් ලබා ගන්නවට විරුද්ධ වෙන්න.

    කැපවීම වගේම විභාගෙන් හොඳ රිසාල්ට් එකක් ගන්න උපතින් අරගෙන ආපු හැකියාවත් යම් දුරකට ඕනා. මහන්සියට කැපවීමට වටිනා කමක් ලබෙන්න ඕන වගේම උපතින් ගෙනාපු හැකියවටත් වටිනා කමක් ලැබෙන්න ඕනා. මොකද අපි අදහන බුදු දහමට අනුව අපි පෙර කළ පින් අනුවයි නුවණ කියන දේ කෙනෙකුට ලැබෙන්නේ. මේ කියන දෙවල් වලට අපි මහ ආත්මාර්තකාමින් කියල හිතන්න එපා. ඒත් හිතල බලන්න ඔය දෙකම තියන කෙනා නේද නියම සුදුස්ස. එහෙම කෙනෙක් මිසක් සල්ලි විසි කරන්න පුලුවන් කෙනෙක් නෙමෙයි නේද ඒ තැනට යන්න ඕන ?

    ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියන අය කියන දෙයක් තමයි විභාගෙන් දක්ෂකම් මනින්න බැහැයි කියන එක, ඒ නිසා විභාග ප්‍රතිඵල වලින් විශ්ව විද්‍යාල වලට ගන්න එක වැරදියි කියන එක. ඒක ඇත්ත. ඒ වුනාට දැනට ලෝකෙ පිලිගත්ත වඩාත්ම සුදුසු ක්‍රමයත් ඒක. එතකොට මෙගොල්ලො කියන විදියට ඒක හරි යන්නෙ නැහැ. මෙහෙම දෙයක් තියනවා, දක්ශයෙක් වුනත් ඒ වෙලාවේ මොකක් හරි හේතුවක් නිසා විභාගෙ අවුල් යන්න පුලුවන්. ඒ නිසා තමයි එක ළමයෙක්ට අවස්ථා තුනක්ම ලැබෙන්නේ. ඉතින් ඒ තුනෙන්මත් බැරි නම් ඉතින් ඇත්තටම ඒ කෙනා උසස් අධ්‍යාපනයට සුදුසු නෑ නේද? හිතට එකඟව කල්පනා කරල බලන්න, ඒක එහෙම නෙමෙයිද කියලා. එතකොට දැන් ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලින් කරන්නේ ඒ කිසිම සුදුසුකමක් නැතුව වුනත් සල්ලි තියනව නම් උපාධිය දෙන්න. එතකොට මැරිලා මැරිලා මෙඩිසින් ආපු එකයි, මුකුත් නොකර ඉඳල අන්තිමට සල්ලි ටිකක් විසි කරපු එකයි දෙකම සමාන වෙනවා. මට හිතාගන්න බැරි කිසිම හිරිකිතයක් නැතුව උබලා කොහොමද ඒක හරියි කියල කියන්නේ.

    ඊලඟට ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලට කැමත් අය අහන ප්‍රශ්නයක් තමයි ලකුනක් දෙකක් අඩු වෙලා කැම්පස් යන්න බැරි වුන අයට මොකද වෙන්නෙ කියලා. ඒ නිසා ඒ වගෙ අයට යන්න පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියන තර්කය එයාල ගේනවා. හොඳට හිතල බලන්න ඒ කතාවෙ කිසිම පදනමක් තියෙද කියලා. මෙහෙම හිතන්න, අඩු අදායම් ලාබී පවුලක ළමයෙක් ඉන්නවා. ඒ ළමයට බොහොම පොඩි ලකුණු ගානක් මදි වෙනව කැම්පස් යන්න. දැන් එතකොට ඔය කියන පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඒ වෙලාවට ඒකට විසඳුමක් වෙයිද ? නෑ නේද? ඇයි මේ බොරු කතන්දර කියන්නේ. මොකද කැම්පස් යන්න බොහොම පොඩි ලකුණු ගානයි මදි වුනේ කියලා ඒ ළමයට ඔය කියන පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලින් නොමිලේ උපාදිය දේවිද ? නෑ නේද ? අන්තිමට කැම්පස් යන්න පොඩි ලකුණු ගානක් මදි වුන ඒ ළමය ගෙදර ඉඳීවි, මේ ලෝකේ සුදුසු කමක් නැති සල්ලිකාර තාත්ත කෙනෙක්ගේ දරුවෙක් ඒ තැන ගනීවි. ඕකට මමලස්සන උදාහරණයක් දෙන්නම්. ඔන්න එක ළමයෙක්ට මෙඩිසින් යන්න ලකුණු මදි වෙනවා. එයා දන්ත වෛද්‍ය උපාදිය සඳහා ලියාපදිංචි වෙනවා. තව ළමයෙක් ඔය එකකට වත් සුදුසුකම් නැතුව ඔය කියන පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාලයක වෛද්‍ය උපාධිය කරනවා. දැන් එතකොට මෙඩිසින් කරන්න ලකුණක් මදි වුන එකා දන්ත වෛද්‍යවරයෙක්, අර කිසිම සුදුසුකමක් නැති එකා වෛද්‍යවරයෙක්. එතකොට එහෙම හොඳයිද? ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියන අයට අනුව නම් ඉතින් එහෙම හරි වෙන්න ඕනා.

    හොඳට හිතල බලන්න මධ්‍යම පන්තියට හරි ඊට පහල පන්තියට හරි ඒවයින් සත පහක වැඩක් තියෙද කියලා. ඕක නිකන් පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියල මිනිස්සුන්ගෙ ඔලුවට දාන්න දෙන පොඩි ටොපියක් විතරයි. ඔය කියන විදියට ලක්ශ හතලිහ පනහ ඔය වෙනුවෙන් වියදම් කරන්න පුලුවන් කීයෙන් කීදෙනාටද. ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වෙනුවෙන් කෑගහන ගොඩක් අයට කවදවත් ඒවයින් ප්‍රයොජනයක් ගන්න බෑ කියල නොතේරෙන්නෙ මොකද කියල හිතා ගන්න බෑ. ඒක නොතේරෙන්න විදියක් නම් නෑ, ඒක තේරුනත් කැම්පස් ගිය උන්ගෙන් මොකක් හරි තරහක් පිරිමහගන්න හදනවද කියලා තමයි හිතන්න වෙන්නේ."



    මෙවාට විසදුම් දෙන්න පුලුවන්නේ මචං. කවුරුත් තමන්ගේ කාලය ශ්‍රමය කැප කරනවා විභාග නිසා. පාස් වෙලා කැම්පස් සිලෙට් උන අය ගැන විතරයි මචං උඹ ඔය ලිව්වේ. පාස් වෙලත් කැම්පස් සිලෙට් නොවෙන බහුතරයට මොකද ඊලගට කරන්නේ කියන දේ එනවා. ලංකාවේ හැටියට උ/පෙළ සමත් කියලා ජොබ් ගන්න එක අමාරු වැඩක්. මචං පෞද්ගලික වි.වි. යන හැම එකාම වැඩ 3ම ෆේල් ගානට දාන්න එපා. පෞද්ගලික වි.වි. යන්නත් යම් සුදුසුකමක් තියෙන්න ඕනි කියල තිබ්බනම් හරි. අපි කියමු දුප්පත් ළමයෙක් මෙඩිසින් යන්න අමාරුවෙන් ඉගන ගෙන යන්න ලකුණු ටිකක් මදි උනා කියලා. අන්න ඒ වගේ අයට ශිෂ්‍යත්ව ක්‍රමයකට හරි අධ්‍යාපනය හදාරන්න ක්‍රමයක් තියෙන්න ඕන නේද? ඇයි එහෙම අය ගොඩ ආවම මොකද? අනික මචං ලංකාවේ අවස්ථා 3ක් දුන්නට රජයේ වි.වි. වලට ගන්නේ විභාගේ සමත් අයගෙන් කොච්චර කොටසක්ද කියලා දන්නවා නේද? මෙඩිසින් ගැන කතා කලොත් මොන දිල්ලියේ කරල ආවත් ලංකාවේ විභාගෙන් සමත් වෙන්න ඕන ලංකාවේ වැඩ කරන්න. අන්න ඒකම ලංකාවේ පෞද්ගලික වි.වි. වල උන්ටත් දුන්නම හරි නේද? පිටරට ගිහින් private ඩ්‍රිග්‍රිය ගහල එන එක හරි, මෙහෙ දී ඒක ගත්තොත් ඒක වැරදි වෙන්න විදිහක් නෑනේ.
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    katawath kiyanna baa kawru hari ALs walin gov university ekakata yanna bari wuna kiyala e manussayo tika matto kiyala.. ALs walin university yanna bari wuna minissu wena overseas education walin graduate wuna dr, engineers la wagema hama feild ekakama aya innawa danata employed.. kawru hari kiyanawa nam wena rata walata gihin or SL wala piligath ayathanayakin graduate wuna ewn modayo kiyamu..right! eken kiyanna hadanne loke buddimathma university students la wagema hodama unis tika tiyenne lankawe kiyalada? mata nam meka wihiluwak! api hitanna one lankawa tiyenne loke athuleda lokaya tiyenne lankawa atuleda kiyala.. wena ratawala degree ekak ganna eka maha arumayak neme..samajaye goda denek graduate aya inne.. but eyalage dakshaya therenne innovative thinking nattam aluth deyak hitana hoyaganna kena matha.. mata kiyanna SL wala me wage innawada..ko eyala soyagatta dewal? ko lankawe technical or economical development eka wenuwen karapu dewal? government job ekak aragana.. sewaya karapu ekada? wadak karapu aya innawa but sapekshawa adu agayak.. mehema missu hitiyanam ada lankawa mita wada kochchara udinda tiyenna one??? ada koheda?

    hodata mataka tiyaganna api igana gatta de malokuwata engineer or doctor nattam wena profession ekak gana loku kama kiyanna neme one.. gatta university privet da government da kiyanna neme one.. graduate una aya monada karala tiyenne.. aluth deyak.. ewai balanna one.. wena rata wala purudu karanne ehemai. ape ewn hitan inne government university select wunama lokaye buddimathma kotasa un tika kiyala. epic fail!

    :yes::yes::yes: superb
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    මෙවාට විසදුම් දෙන්න පුලුවන්නේ මචං. කවුරුත් තමන්ගේ කාලය ශ්‍රමය කැප කරනවා විභාග නිසා. පාස් වෙලා කැම්පස් සිලෙට් උන අය ගැන විතරයි මචං උඹ ඔය ලිව්වේ. පාස් වෙලත් කැම්පස් සිලෙට් නොවෙන බහුතරයට මොකද ඊලගට කරන්නේ කියන දේ එනවා. ලංකාවේ හැටියට උ/පෙළ සමත් කියලා ජොබ් ගන්න එක අමාරු වැඩක්. මචං පෞද්ගලික වි.වි. යන හැම එකාම වැඩ 3ම ෆේල් ගානට දාන්න එපා. පෞද්ගලික වි.වි. යන්නත් යම් සුදුසුකමක් තියෙන්න ඕනි කියල තිබ්බනම් හරි. අපි කියමු දුප්පත් ළමයෙක් මෙඩිසින් යන්න අමාරුවෙන් ඉගන ගෙන යන්න ලකුණු ටිකක් මදි උනා කියලා. අන්න ඒ වගේ අයට ශිෂ්‍යත්ව ක්‍රමයකට හරි අධ්‍යාපනය හදාරන්න ක්‍රමයක් තියෙන්න ඕන නේද? ඇයි එහෙම අය ගොඩ ආවම මොකද? අනික මචං ලංකාවේ අවස්ථා 3ක් දුන්නට රජයේ වි.වි. වලට ගන්නේ විභාගේ සමත් අයගෙන් කොච්චර කොටසක්ද කියලා දන්නවා නේද? මෙඩිසින් ගැන කතා කලොත් මොන දිල්ලියේ කරල ආවත් ලංකාවේ විභාගෙන් සමත් වෙන්න ඕන ලංකාවේ වැඩ කරන්න. අන්න ඒකම ලංකාවේ පෞද්ගලික වි.වි. වල උන්ටත් දුන්නම හරි නේද? පිටරට ගිහින් private ඩ්‍රිග්‍රිය ගහල එන එක හරි, මෙහෙ දී ඒක ගත්තොත් ඒක වැරදි වෙන්න විදිහක් නෑනේ.

    NDT, KDU.......
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මෙවාට විසදුම් දෙන්න පුලුවන්නේ මචං. කවුරුත් තමන්ගේ කාලය ශ්‍රමය කැප කරනවා විභාග නිසා. පාස් වෙලා කැම්පස් සිලෙට් උන අය ගැන විතරයි මචං උඹ ඔය ලිව්වේ. පාස් වෙලත් කැම්පස් සිලෙට් නොවෙන බහුතරයට මොකද ඊලගට කරන්නේ කියන දේ එනවා. ලංකාවේ හැටියට උ/පෙළ සමත් කියලා ජොබ් ගන්න එක අමාරු වැඩක්. මචං පෞද්ගලික වි.වි. යන හැම එකාම වැඩ 3ම ෆේල් ගානට දාන්න එපා. පෞද්ගලික වි.වි. යන්නත් යම් සුදුසුකමක් තියෙන්න ඕනි කියල තිබ්බනම් හරි. අපි කියමු දුප්පත් ළමයෙක් මෙඩිසින් යන්න අමාරුවෙන් ඉගන ගෙන යන්න ලකුණු ටිකක් මදි උනා කියලා. අන්න ඒ වගේ අයට ශිෂ්‍යත්ව ක්‍රමයකට හරි අධ්‍යාපනය හදාරන්න ක්‍රමයක් තියෙන්න ඕන නේද? ඇයි එහෙම අය ගොඩ ආවම මොකද? අනික මචං ලංකාවේ අවස්ථා 3ක් දුන්නට රජයේ වි.වි. වලට ගන්නේ විභාගේ සමත් අයගෙන් කොච්චර කොටසක්ද කියලා දන්නවා නේද? මෙඩිසින් ගැන කතා කලොත් මොන දිල්ලියේ කරල ආවත් ලංකාවේ විභාගෙන් සමත් වෙන්න ඕන ලංකාවේ වැඩ කරන්න. අන්න ඒකම ලංකාවේ පෞද්ගලික වි.වි. වල උන්ටත් දුන්නම හරි නේද? පිටරට ගිහින් private ඩ්‍රිග්‍රිය ගහල එන එක හරි, මෙහෙ දී ඒක ගත්තොත් ඒක වැරදි වෙන්න විදිහක් නෑනේ.
    :yes::yes::yes::yes:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    katawath kiyanna baa kawru hari ALs walin gov university ekakata yanna bari wuna kiyala e manussayo tika matto kiyala.. ALs walin university yanna bari wuna minissu wena overseas education walin graduate wuna dr, engineers la wagema hama feild ekakama aya innawa danata employed.. kawru hari kiyanawa nam wena rata walata gihin or SL wala piligath ayathanayakin graduate wuna ewn modayo kiyamu..right! eken kiyanna hadanne loke buddimathma university students la wagema hodama unis tika tiyenne lankawe kiyalada? mata nam meka wihiluwak! api hitanna one lankawa tiyenne loke athuleda lokaya tiyenne lankawa atuleda kiyala.. wena ratawala degree ekak ganna eka maha arumayak neme..samajaye goda denek graduate aya inne.. but eyalage dakshaya therenne innovative thinking nattam aluth deyak hitana hoyaganna kena matha.. mata kiyanna SL wala me wage innawada..ko eyala soyagatta dewal? ko lankawe technical or economical development eka wenuwen karapu dewal? government job ekak aragana.. sewaya karapu ekada? wadak karapu aya innawa but sapekshawa adu agayak.. mehema missu hitiyanam ada lankawa mita wada kochchara udinda tiyenna one??? ada koheda?

    hodata mataka tiyaganna api igana gatta de malokuwata engineer or doctor nattam wena profession ekak gana loku kama kiyanna neme one.. gatta university privet da government da kiyanna neme one.. graduate una aya monada karala tiyenne.. aluth deyak.. ewai balanna one.. wena rata wala purudu karanne ehemai. ape ewn hitan inne government university select wunama lokaye buddimathma kotasa un tika kiyala. epic fail!

    කව්ද කිව්වෙ උන් මෝඩයො කියල.??? හැබැයි රජයේ uni වලින් graduate වෙච්ච engineers ල doctors ල ගෙ තත්වෙට එන්න උන් සුදුසු නෑ

    එහෙම engineers ල doctors ල ඉන්නව තමා. ඒත් උන් මේගොල්ලො තරම් පොරවල් නෙමෙයි. මුන් එක්ක හැප්පෙන්න උන්ට බෑ.

    ඔව් ලෝකෙ බුද්ධිමත්ම පිරිස බිහිවෙන්නෙ ලංකාවෙන් තමා ඒත් ඒ එකෙන් පිටරට යන 80% ගැන ඔයා කතාකරල නැහැනේද??? ඇයි ඒ???:confused::confused: epic chaaa neda!

    උන් යන්නෙ වෙන වෙන හේතු මත ඒක මේ මාතෘකාවට අදාල නෑ ඒගොල්ලො යන එක නැවතුන දාට ආයි ඇවිල්ල කියන්නකො බලන්න. අනික එහෙම යන උන්ගෙ වැඩ නිතරම අහන්න ලැබෙනව නේද??
    වෙන uni වල rank උස්ස උස්ස ඉන්නව ගිහිං. නොගිහින් හිටියොත් අපි තරඟ කරන්නෙ MIT CALTECH haward එක්ක.
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    මම සයිටම්,ඔය කියන එක්කෙනෙකුට ඇවිත් බලන්න කියන්න ඔනේ සල්ලි දුන්නු පලියට බන්දෙසියේ තියලා ඩිග්‍රිය දෙනවද කියලා,එකේ අමාරුව කරන අපි නොවැ දන්නෙ,අපිට හැමදාම ලෙක්චර්ස් යන්න ඔනේ-කට් බැ කට් කලොත් ජිපි එකට සොරි වෙනවා,වෙලාවට අසයිමන්ට්ස්,ප්‍රොජෙක්ට්ස් සබ් කරන්න ඔනේ නැත්තන් ලෙඩ,නමුත් ගවර්මන්ට් අයට ලෙක්චර්ස් ගියත් එකයි නැතත් එකයි වගේ හි...ඇටෙන්ඩ්න්ස් ෆැක්ටර් ස්ටෙට් එවාගේ බලන්නෙම නැති එකක් නේ තියෙන්නෙ...එ මදිවට අපිට නිවාඩුත් නැ...එක දිගටම වගේ වැඩ...එ කට්ට නැ ස්ටෙට් යුනි වල.....
     
    • Like
    Reactions: greenthunder

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    NDT, KDU.......


    oh dannadda?? dannaththan nika idahan. oya danna 2 witharai ithuru ewa wala nam mathaka na

    ahh german tech??? kelinma AUS wala.... ko dan chaa nehh??

    ko ko

    මචං උඹ ගෙන් ඇහුවේ මම NDT ද KDU ද කියලා හිතලයි මම No කියලා ඒ දෙකේම නෙවෙයි කියලා කිවුවේ. :D
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    මචංලා මෙහෙම කිවුවට කවුරුත් තරහ වෙන්න එපා. හැමෝටම විවිධ මත තියෙනවා කියලා පේනවා මේ ත්‍රෙඩ් එක දැකපුවහම ;)

    කවුරු මොනව කිවුවත් දේශප්‍රේමී දේශමාමක ජනතාව ආණ්ඩුවත් එක්ක ඉන්නවලුනේ.අන්න ඒක නිසා විදුලි බිල වැඩි කරාම ඒකට විරුද්ධ වීම රට අස්ථාවර කරන බලවේග වල කුමන්ත්‍රන කියලා උද්ඝෝෂණ කරපු රපෞද්ගලික වි.වි. ඉදිවෙන එක අරුමයක් නෙවෙයි. :baffled::rofl::rofl:

    ආශ්චර්යෙ හසන්ත
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    මම සයිටම්,ඔය කියන එක්කෙනෙකුට ඇවිත් බලන්න කියන්න ඔනේ සල්ලි දුන්නු පලියට බන්දෙසියේ තියලා ඩිග්‍රිය දෙනවද කියලා,එකේ අමාරුව කරන අපි නොවැ දන්නෙ,අපිට හැමදාම ලෙක්චර්ස් යන්න ඔනේ-කට් බැ කට් කලොත් ජිපි එකට සොරි වෙනවා,වෙලාවට අසයිමන්ට්ස්,ප්‍රොජෙක්ට්ස් සබ් කරන්න ඔනේ නැත්තන් ලෙඩ,නමුත් ගවර්මන්ට් අයට ලෙක්චර්ස් ගියත් එකයි නැතත් එකයි වගේ හි...ඇටෙන්ඩ්න්ස් ෆැක්ටර් ස්ටෙට් එවාගේ බලන්නෙම නැති එකක් නේ තියෙන්නෙ...එ මදිවට අපිට නිවාඩුත් නැ...එක දිගටම වගේ වැඩ...එ කට්ට නැ ස්ටෙට් යුනි වල.....

    lol e katta mewaye na kiyanne? gov uni ekata awilla balannako ehema nadda kiyala... hama ekama ehema thama
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    katawath kiyanna baa kawru hari ALs walin gov university ekakata yanna bari wuna kiyala e manussayo tika matto kiyala.. ALs walin university yanna bari wuna minissu wena overseas education walin graduate wuna dr, engineers la wagema hama feild ekakama aya innawa danata employed.. kawru hari kiyanawa nam wena rata walata gihin or SL wala piligath ayathanayakin graduate wuna ewn modayo kiyamu..right! eken kiyanna hadanne loke buddimathma university students la wagema hodama unis tika tiyenne lankawe kiyalada? mata nam meka wihiluwak! api hitanna one lankawa tiyenne loke athuleda lokaya tiyenne lankawa atuleda kiyala.. wena ratawala degree ekak ganna eka maha arumayak neme..samajaye goda denek graduate aya inne.. but eyalage dakshaya therenne innovative thinking nattam aluth deyak hitana hoyaganna kena matha.. mata kiyanna SL wala me wage innawada..ko eyala soyagatta dewal? ko lankawe technical or economical development eka wenuwen karapu dewal? government job ekak aragana.. sewaya karapu ekada? wadak karapu aya innawa but sapekshawa adu agayak.. mehema missu hitiyanam ada lankawa mita wada kochchara udinda tiyenna one??? ada koheda?

    hodata mataka tiyaganna api igana gatta de malokuwata engineer or doctor nattam wena profession ekak gana loku kama kiyanna neme one.. gatta university privet da government da kiyanna neme one.. graduate una aya monada karala tiyenne.. aluth deyak.. ewai balanna one.. wena rata wala purudu karanne ehemai. ape ewn hitan inne government university select wunama lokaye buddimathma kotasa un tika kiyala. epic fail!

    well said degree eka kohenda gattu eka nemei wedagath ratata mokakdda kale kiyana eka :)
    okai ape lankawe diyuna karanna amaru machan :)
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl

    කව්ද කිව්වෙ උන් මෝඩයො කියල.??? හැබැයි රජයේ uni වලින් graduate වෙච්ච engineers ල doctors ල ගෙ තත්වෙට එන්න උන් සුදුසු නෑ

    එහෙම engineers ල doctors ල ඉන්නව තමා. ඒත් උන් මේගොල්ලො තරම් පොරවල් නෙමෙයි. මුන් එක්ක හැප්පෙන්න උන්ට බෑ.

    ඔව් ලෝකෙ බුද්ධිමත්ම පිරිස බිහිවෙන්නෙ ලංකාවෙන් තමා ඒත් ඒ එකෙන් පිටරට යන 80% ගැන ඔයා කතාකරල නැහැනේද??? ඇයි ඒ???:confused::confused: epic chaaa neda!

    උන් යන්නෙ වෙන වෙන හේතු මත ඒක මේ මාතෘකාවට අදාල නෑ ඒගොල්ලො යන එක නැවතුන දාට ආයි ඇවිල්ල කියන්නකො බලන්න. අනික එහෙම යන උන්ගෙ වැඩ නිතරම අහන්න ලැබෙනව නේද??
    වෙන uni වල rank උස්ස උස්ස ඉන්නව ගිහිං. නොගිහින් හිටියොත් අපි තරඟ කරන්නෙ MIT CALTECH haward එක්ක.


    bitch please
    founder of WSO2 Sanjiva Weerawarana did studies in USA
    by spending money (salli karayo)

    contributed to IBM researches on BPEL and SOA :D

    now currently CEO of WSO2 where so many Moratuwa graduates work
    and currently he is a visiting lecturer of moratuwa :)

    gahala pannapanko ban oya manussayawa salli dila degree aragattanam :P