කැම්පස් යන්නේ හොඳම මොල ටික කියලා කියන්නත් අමාරුයි. මොකද කොළඹ A3 තියෙන අයට කැම්පස් යන්න බැරිව තියෙද්දී ඔය නුවර එලිය පැත්තේ එවුන් ABC තියා ගෙන කැම්පස් යනවා.
විශේෂයෙන ඔය 2 වෙනි පාර කරන එවුන් නුවර බෝඩ් වෙලා ඉඳලා නුවර class ගිහිල්ලා, නුවර එකාට ඇරලා තමා කැම්පස් යන්නේ.
විශේෂයෙන ඔය 2 වෙනි පාර කරන එවුන් නුවර බෝඩ් වෙලා ඉඳලා නුවර class ගිහිල්ලා, නුවර එකාට ඇරලා තමා කැම්පස් යන්නේ.




and wedi job universities labkawata denne kiyala 

