පුද්ගලික විශ්ව විද්යාල(පොන්නයාට-පිලිතුර&

ලංකාවේ පවුද්ගලි&

  • තිබිය යුතුය. (YES)

    Votes: 299 88.7%
  • නොතිබිය යුතුය. (NO)

    Votes: 38 11.3%

  • Total voters
    337
  • Poll closed .

hancok

Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,596
    19,052
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    පැටියා;15203564 said:
    රිදුන නේද?
    හොඳයි හොඳයි මම අයිය කෙනෙක් විදියට මේ දේවල් කියල දුන්න කියලා හිතාගනිං බච්චෝ :rofl:
    පාපයක් නෑ මම රස්සාවක් දෙන්නං උඹට නාඩ ඉඳිං :rofl:

    aaaanna uda wakya kiwwama ruduna patiyata.

    ayith kiwwa. rassa karanna. business, echcharai
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,596
    19,052
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    පැටියා;15203572 said:
    මේ පොඩි වැඩකට යනවා බච්චෝ. මොකෝ කියන්නෙ උඹත් එලි පහලියට ගිහිං හුලං ටිකක් වැදිලා එනවද නැත්තං මෙතන පාලු ගෙයි වලං බිඳිනවද බච්චො? :rofl:

    man tv bala bala inne, uba wate gihin waren 8 withara wenakan methanama thama:rofl:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,596
    19,052
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    mokakda ban ae kramaya mathath poddak kiyala dipan :rolleyes:
    aladdin puduma pahana uba laga thiyenawada
    2rhn2jc.jpg

    '' think '' eka thama kramaya... sirawata kiwwe
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,717
    4,600
    113
    lol SAITM 11536
    SLIIT 6700..
    APIIT - no rank lol

    e ha anubadda uni wunata ban mehe oya uni wali dena degree eka ganan ganna. eth denne ara anubadda uni eke degree ekanam hodai. eth ethakota degree eka deela thiyanne mehe oya uni eka nemeine.. arakane.. mun broker firm ekak.... thin monada kiyawanne

    machan mae ubath 1ka katha karala wadak nae kisima therumak natuwa wae yana 1ka witharai karanne
     

    Malitharox

    Well-known member
  • Feb 28, 2008
    5,279
    667
    113
    මනෝරාජිකය
    colombo univeristy ranil arahema iddi

    ah etakota menna...
    ALs fail unu....
    ols fail unu....
    samahara wita 8 pass nati aya....

    uba ara kiwwa widiyata government degree holders lage level ekata meyala natuwa athi machan....
    e unata ubala api me polawe paya gahala inne me minissu nisa.....


    200951925045680734_8.jpg

    moda kathaa kiyannepa machan, me minissu igenagena na kiyala kiyanne kohomada?
    8 pass nathi commanders la hitiye naha kawadawath lankawe army eke,meka maha gon kathawak
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,717
    4,600
    113
    '' think '' eka thama kramaya... sirawata kiwwe

    1ka 1ka dewal gana hithala wadi wela thamai lankawe minisunta waradila thiyenne
    lankawe minissu hithanawa ape exams thamia loke amaruma exams kiyala aeth aththama kathawa thamai hariyata exam paper 1kawath waraddanne nathuwa print karanna apita bae
    ape minissu hithanawa lankawe thamai loke hodama n lokuma dewal thiyenne kiyala
    lankawe minissu hithanawa loke hodama wada karayo api kiyala ae nisa aluth yamak wenas yamak igena ganna kamathi nae
    api hithanawa loke hodama jathiya saha sanskruthiya ape kiyala kochchara ape sanskruthiya hodaida kiwoth ganiyek kakul nirawaranaya wena widiye adumak adan giyoth ae ganige kakul allanna polimata minissu yanawa.
    malli hitha hitha idala wadak nae ratata n thamanta yamak karanna balapan
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,717
    4,600
    113
    lol uththara na kiyapan machan typical answer eka dila shape nowiii.............

    ithin ban afflicted uni walinne uba oya kiyana pri uni degree denna ,mama ow kiyanawa uba nae kiyanawa ethanin ehata tharka karana 1ka boru wadak
     

    Malitharox

    Well-known member
  • Feb 28, 2008
    5,279
    667
    113
    මනෝරාජිකය
    පැටියා;15202731 said:
    උඹ මොනාද බං දන්නෙ? KDU එකටත් Visiting Lecturersල යන්නෙ Katubadden. උං Practicals වලට එන්නෙ මොරටුව කැම්පස් එකට. 2nd leftinent විදියට අවුට් වෙන්නෙ.
    උං අවුරුදු 5ක් ආමි එකේ හිටියහම එලියෙ ඕනෙ තරං ජොබ් තියනවා. :P නැද්ද කියන්නෙ උඹ? :rofl:
    පොඩ්ඩක් එලියට බැහැලා බලපං බච්චෝ :rofl:
    පැටියා;15202731 said:
    ඔවු මෙතන අපි කතා කර කර හිටියෙ සෙකන්ඩ් ලෙෆ්ටිනන්ට් විදියට මිලිටරි ට්‍රේනිං එක්ක අවුට් වෙන අය ගැනනෙ. මැදිං පනින්නෙ නැතුව මුල ඉඳං කියවං ආවොත් කාටත් ලේසි වෙයි

    ආමි එකේ Officer Cadet හැටියට enlist වෙන එවුන් අවුරුදු 5න් ආමි එකෙන් අයින් වෙන්න බෑ පුතේ,දන්න දෙයක් කතා කරපන්කො...
     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ආමි එකේ Officer Cadet හැටියට enlist වෙන එවුන් අවුරුදු 5න් ආමි එකෙන් අයින් වෙන්න බෑ පුතේ,දන්න දෙයක් කතා කරපන්කො...

    :rofl: ඇයි බැරි ඕනෙ නම් ඩිග්‍රිය කම්ප්ලීට් කරපු ගමං වුනත් අයින් වෙන්න පුලුවන් යම් කිසි මුදලක් ගෙවලා :rofl:
     

    Slesh

    Member
    Apr 20, 2013
    1,441
    56
    0


    Mokada bn me maraganne!!! therumak nane?? hancock kiyana eka hari kiyala hithanna denna.kattiyage kale nasthi wenawa therumak nathuwa.kohoma kauru kiuwath igena ganna ka kohomahari kothanin hari igena gannawa.state uni walata yanna onema na.. :rolleyes:
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    පැටියා;15203881 said:
    :rofl: ඇයි බැරි ඕනෙ නම් ඩිග්‍රිය කම්ප්ලීට් කරපු ගමං වුනත් අයින් වෙන්න පුලුවන් යම් කිසි මුදලක් ගෙවලා :rofl:
    lol ape ekek giya KDU eke MBBS degree eke bond eka 15 yrs or 99lakhs:rofl:
    IT wage wena degrees ty bond nati, gaanak gewala ka puluwan ewa.. MAMA DANNA WIDIYATA okkoma baa.(MBBs, Eng wage)
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    lol ape ekek giya KDU eke MBBS degree eke bond eka 15 yrs or 99lakhs:rofl:
    IT wage wena degrees ty bond nati, gaanak gewala ka puluwan ewa.. MAMA DANNA WIDIYATA okkoma baa.(MBBs, Eng wage)

    :D එහෙමද කාලය ගැන නම් මම දන්නෙ නෑ අවුරුදු 5යි කියලා හිතං හිටියෙ. අනික ඒක මට අදාලත් නෑ මොකද මම KDU නෙවෙයිනෙ :rolleyes:
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    පැටියා;15203926 said:
    :D එහෙමද කාලය ගැන නම් මම දන්නෙ නෑ අවුරුදු 5යි කියලා හිතං හිටියෙ. අනික ඒක මට අදාලත් නෑ මොකද මම KDU නෙවෙයිනෙ :rolleyes:
    ela ela..;)
     

    DJvodka

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    3,375
    292
    83
    A land like no other
    මේකනෙ බන් අව්ල. උබල මිනිහෙක්ගෙ ටැලන්ට් එක මනින්න හදනව ඒ ලෙවල් කියන විභාගෙන්. :baffled: ඕව මෝඩ ජෙප්පොන්ගෙ යල් පැන ගිය අදහස්. හරියට ඉස්සර තිබ්බ කුල ක්‍රමය වගේ තමයි. :rofl:

    NOTE: I got my degree from a gov uni :P
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,596
    19,052
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    1ka 1ka dewal gana hithala wadi wela thamai lankawe minisunta waradila thiyenne
    lankawe minissu hithanawa ape exams thamia loke amaruma exams kiyala aeth aththama kathawa thamai hariyata exam paper 1kawath waraddanne nathuwa print karanna apita bae
    ape minissu hithanawa lankawe thamai loke hodama n lokuma dewal thiyenne kiyala
    lankawe minissu hithanawa loke hodama wada karayo api kiyala ae nisa aluth yamak wenas yamak igena ganna kamathi nae
    api hithanawa loke hodama jathiya saha sanskruthiya ape kiyala kochchara ape sanskruthiya hodaida kiwoth ganiyek kakul nirawaranaya wena widiye adumak adan giyoth ae ganige kakul allanna polimata minissu yanawa.
    malli hitha hitha idala wadak nae ratata n thamanta yamak karanna balapan

    ithin ban afflicted uni walinne uba oya kiyana pri uni degree denna ,mama ow kiyanawa uba nae kiyanawa ethanin ehata tharka karana 1ka boru wadak

    ha ha barinam hithanna ba kiyala job ekak kara kara inna. apo ow lankawe papers simply, pon*a papers.... kisi therumak na lesi wadiyi. balannath hirikithai... ekko 1970 ganan wala wage amaru karanna one. kalakanni papers..

    mata kiyannepa machan oya institute walin dena degree balu watinna. eth dena degree eka wena loke uni ekakinnam eka watinawa. eth balanakota dila thiyanne e loke hoda uni ekenne??? ithin mehe gon institute gana pora talk danne mokatada????? oya institute walinuth degree denawa ewai balu watinnaththe. ewama thama godak denne, wena anubadda unni eken dena degree eka hodai, owa hodata hoyala balalai machan me inne. naththan okaka degree ekak karanawane mokatada campus yanne??
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,596
    19,052
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    පැටියා;15203926 said:
    :D එහෙමද කාලය ගැන නම් මම දන්නෙ නෑ අවුරුදු 5යි කියලා හිතං හිටියෙ. අනික ඒක මට අදාලත් නෑ මොකද මම KDU නෙවෙයිනෙ :rolleyes:

    5 thiyanne civil eunta. man danan hitiye MBBS bond eka 15 yrs kiyala. eth engineering sure thibbe na.

    car ekak denawa driver petrol + gun to shoot hambayo ekka.. awulak na ithin balan gihama. eth nidahasa watinawa machan oya hama reddatama wada. mamanam kamathiyi kuli wadak karanna ohoma hira wenawata wada.. mage idea eka kiwwe.
    KDU yanawata wada salli thiyanawanam pvt uni yana eka hodai .. salli naththan NDT or german tech yana eka hodaii