පුද්ගලික විශ්ව විද්යාල(පොන්නයාට-පිලිතුර&

ලංකාවේ පවුද්ගලි&

  • තිබිය යුතුය. (YES)

    Votes: 299 88.7%
  • නොතිබිය යුතුය. (NO)

    Votes: 38 11.3%

  • Total voters
    337
  • Poll closed .

hancok

Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,596
    19,052
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ


    Mokada bn me maraganne!!! therumak nane?? hancock kiyana eka hari kiyala hithanna denna.kattiyage kale nasthi wenawa therumak nathuwa.kohoma kauru kiuwath igena ganna ka kohomahari kothanin hari igena gannawa.state uni walata yanna onema na.. :rolleyes:

    lol ape ekek giya KDU eke MBBS degree eke bond eka 15 yrs or 99lakhs:rofl:
    IT wage wena degrees ty bond nati, gaanak gewala ka puluwan ewa.. MAMA DANNA WIDIYATA okkoma baa.(MBBs, Eng wage)

    lol e salli walin AUS top uni ekaka degree ekak kala aathal eke:rofl:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,596
    19,052
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ


    Mokada bn me maraganne!!! therumak nane?? hancock kiyana eka hari kiyala hithanna denna.kattiyage kale nasthi wenawa therumak nathuwa.kohoma kauru kiuwath igena ganna ka kohomahari kothanin hari igena gannawa.state uni walata yanna onema na.. :rolleyes:

    a ethakota harida
    pala kukulo yanna. mata ada film balanna ba monitor eka wena wadakata aran. eekai me aathal ekak ganna awe. mawa dala yanna epa :(:sorry::sorry:
     

    EUMA175

    Well-known member
  • Oct 31, 2011
    4,282
    1,163
    113
    52
    Kandy
    machan eka hodai namuth me deta witharak mama kamathi nehe campus giya weda parakku wela dosthara wenawa uta wada adu brita private gihilla a avurudu ganata degree gahala aruta wada hoda palace ekaka ennawa aru avurudu gahanak campus wahala nisa katu kala aruta adu thenaka enawa
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    මේ රටේ සිටින බටහිර දොස්තරලාට තරම් හොද ආර්ථික විද්‍යා දැනුමක් මහා බැංකුවේ උදවියටවත් නැති තරම්ය. හීන් නූලෙන් තමන්ගේ වැඩකරගැනීමේ කලාවෙන්ද ඔවුන් කෙල පැමිනියන්ය. අප රටේ අමන දනන් බහුතරයක් සිටින තාක් කල් ඔවුන්ට බැටළු හම පොරවාගත් වෘර්ක බූමිකාව යසට රගපෑමට ඉඩකඩ ඇත.

    මේ රටේ විවෘර්ත ආර්ථිකයක් ඇති බව නොදන්නා කෙනෙක් ඇත්නම් එක්කෝ අමුම මුග්ධයෙකි නැත්නම් අංක එකේ කපටි කෛරාටිකයෙකි. විවෘර්ත ආර්ථිකය තුල වටිනාකම පාලනය වනුයේ ඉල්ලුම – සැපයුම න්‍යාය මත බව අප කවුරුත් දන්නා සත්‍යයකි.
    කළු කඩ මුදලාලිට බඩුවල මිල වැඩි කිරීමට උවමනා වූ විට කරනුයේ හිගයක් ඇති කිරීමය. වෙනත් වචනයකින් කියන්නේනම් සැපයුම අඩුකිරීමය. අද දොස්තර මුදලාලිලා රෝගීන් ප්‍රාණ ඇපයට තබාගෙන හිතු පරිදි මුදල් උපයනුයේද කළු කඩ න්‍යාය හීන් නූලෙන් බාවිතයෙන්ය. රටේ අවශ්‍යතාවයට සරිලන තරම වෛද්‍යවරුන් බිහි නොවීම සහ ලෝකයේ අන්රටවල ඇති අදික ඉල්ලුම මත නිදහස් අද්‍යාපනය ලබා වැඩි ආදායමක් ඉපයීමට විදේස ගතවන වෛද්‍යවරු හේතුවෙන් වෛද්‍ය හිගයක් ඇතිවීම අනිවාර්ය යථාර්තයකි. එතුල රටතුල ඉතිරිවන සීමිත වෛද්‍යවරු පිරිසට දැඩි ඉල්ලුමක් ඇතිවීම මගින් ඔවුන්ට රිසි පරිදි රෝගීන් ගසා කෑමේ ඉඩ කඩක් නිර්මාණය වී ඇත. ලැබෙන සේවයේ ගුණාත්මක පරිහානියක්ද ඇත.
    ආණ්ඩුවකට කිසම වෘතියක 100% වෘතිකයන් බිහි කිරීමේ හැකියාවක් නැත. ඉන්ජිනීරුවන්, ගණකාධිකාරීන්, පරිපාලකයන් ආදී සෑම වෘතියකම සැලකියයුතු ප්‍රතිශතයක් බිහිවනුයේ පුද්ගලික අංශය හෝ රජයට අනුබද්ද වෙනත් ආයතන මගිනි. මෙරට දොස්තර මුදලාලිලාගේ කෙස් පැලෙන තර්කවලට අනුව වෛද්‍ය වෘතියට මෙය ගැලපෙන්නේ නැත. ඔවුන් මේ සදහා බාවිතා කරනුයේ ත්‍රස්තවාදයය්. ත්‍රස්තවාදීයාගේ උපාය මාර්ගය වන මිනිසුන් බිය ගැන්වීමය.
    පුරාන භාරතයේ බමුණන් තම බලය රැකගැනීමට කලේ වෙනත් කුලයක පුද්ගලයකු වේදය කියවනු ලබූවොත් ඔවුන්ගේ කටට උණු තෙල් වක්කිරීමට නියෝග කිරීමය්. අද වෛද්‍ය විද්‍යාව ඉගෙනීමට කැමති බහුතරක් සිදුන්ගේ ඉරණමද වෛද්‍ය බමුණු කුලය විසින් පාගා දමා ඇත්තේ පැරණි කපටි බමුණන් අනුවම යමිනි.
    දොස්තර ත්‍රස්තයන් මෙය අපූරුවට රගදක්වන්නේය. පළමුව ඔවුන් මෝඩ ලාංකිකයන් ගොනාට අන්දවන්නේ පුද්ගලික අංශයෙන් වෛද්‍යවරු බිහිවූවොත් අනිවාර්යයෙන්ම ඔවුන් අදක්ස සහ අඩු තත්වයෙන් යුතු බයානකවෛද්‍යවරු වන බවය්. නමුත් අප කවුරුත් දන්නා සත්‍ය වනුයේ, පුද්ගලික අංශයේ සේවාවන් බොහෝ විට රාජ්‍ය අංශයට වඩා ගුනාත්මක බවය්. මෙය පුද්ගලික වෛද්‍ය විද්‍යාල වලට පමණක් වැරදෙන්නේ කෙසේද යන්න එකම දොස්තර මුදලාලි කෙනෙක් වත් විස්තර කරන්නේද නැත. එසේනම්ලොව පුරා ඇත්තේ රාජ්‍ය වෛද්‍ය විද්‍යාල පමණක් විය යුතුය. මෙසේ සාමාන්‍ය ජනතාව ගොනාට අන්දා බියපත් කරන දොස්තරලා සියල්ලම විදෙස්වල විසේසඤ වෛද්‍ය උපාදි කර පැමිණෙන්නේද එරටවල රාජ්‍ය වෛද්‍ය විද්‍යාල වලින් පමණක්ම විය උතුය.
    දෙවනුව මෙම ත්‍රස්ත දොස්තරලා කරනුයේ පුද්ගලික වෛද්‍ය විද්‍යාල වලට විරුද්දය පවසමින් අසරණ රෝගීන් ප්‍රාණ ඇපයට ගෙන වර්ජන කිරීමය. පුවත් පත් සාකච්චා වලට පැමිණෙන ඇතැම් වෛද්‍යවරු හැසිරෙනුයේ බෝසත් වරු ලෙසිනි. රටේ වෛද්‍ය අද්‍යපන අවස්ථා වැඩි කිරීමට පුද්ගලික වෛද්‍ය විද්‍යාල ඇති කිරීමට ඔවුන් දිවි හිමියෙන් විරුද්ද බව පවසය්. නමුත් මේ බොහෝ දෙනා පුද්ගලික අංශයේ මුදලට රෝගීන්ට බෙහෙත් දෙන චැනල් මාපිලුන්මය. එතනදී පුද්ගලික අංශය හොදය. බහු ජාතික ඖසධ සමාගම් සමග ගජ මිතුරන් ලෙස “brand name” වලින්ඖසධ නියමකර මිලියන ගණනින් සන්තෝසම් ලබාගන්න විටද පුද්ගලික අංශයේ වරදක් නැත.
    තමන්ගේ වෛද්‍ය බමුණු කුලය තුල යටත් විජිත සමය තුල ඇති කරගත් ඇති අසීමිත සමාජීය සහ ධන බලය දිගටම රැක ගැනීමේ නොනිමි අසාවෙන් මත්වී සිටින මොවුන්ට කන්න උවමනාවූ විට පමණක් කබරගොයත් තලගොයා වන්නේය.
    තමන් කැමැති යමක් ඉගෙනීමට ඇති මූලික අය්තිය ශ්‍රී ලංකාව තුල අද නොමැත්තේ වෛද්‍ය අද්‍යාපනය තුල පමණි.
    උසස් පෙළ හදාරන සිසුන් අතරින් අද වඩාත් මානසික පීඩනයකට ගොදුරුවී අද්‍යාපනය කරනුයේ ජීව විද්‍යා සිසුන්ය. වෛද්‍ය විද්‍යා කඩයිම් ලකුණු මට්ටම පසු කිරීම අද යුද්දයකි. මුදල් යහමින් ඇති සිසුන් A/L අසමත් උවද පිටරට ගොස් වෛද්‍ය උපාදිය ගෙන මෙරට පැමිණ යහතින් වැජබෙන්නේය. ප්‍රශ්නය ඇත්තේ එතරම් ආර්ථිකයක් නැති මධ්‍යම පාන්තික දරුවන්ටය.
    මේ හරහා පිටරටට ඇදෙන ඇති මහත් ධනස්කන්දය නැවතීමට රජයට වගකීමක් ඇත.
    අනෙක් අතට මෙසේ දැඩි තරගකාරීතත්වය හේතුවෙන් අසහනයට පත්වන තරුණ කණ්ඩායම් තුල සමාජ වෛරය වපුරවා තම දේසපාලන බඩගෝස්තරය රැකගන්නා අන්තගාමී දේශපාලන ව්‍යාපාරයන්ටද මෙම වණය රැකගත යුතුව ඇත. ඔවුන්ද ලෝකය මතුපිටින් පමණක් කියවන මනෝරාජික මෝඩ ගිරාපොතකයන් බෝර්ඩ් ලෑලි ඔසවාගෙන පාරට බස්සනු ඇත.


    http://dostharahoru.wordpress.com/category/වරිගය-රැක-ගන්න-ජනතාව-ගොනා/
     

    donshelf

    Well-known member
  • Aug 6, 2009
    1,671
    131
    63
    බිහඉන්ඩ් යූ.
    med fac enda nam qualified viya uthui saho even who passed A/Ls may stuck in medicine coz its somthin different i mean it combines ur intelligence and memory.. PVT med karanawanam UK USA yanawa hondai mehe nam therumak ne...... i think there it is abt 7 yrs course.. without dedication nothin cn be achieved
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    5 thiyanne civil eunta. man danan hitiye MBBS bond eka 15 yrs kiyala. eth engineering sure thibbe na.

    car ekak denawa driver petrol + gun to shoot hambayo ekka.. awulak na ithin balan gihama. eth nidahasa watinawa machan oya hama reddatama wada. mamanam kamathiyi kuli wadak karanna ohoma hira wenawata wada.. mage idea eka kiwwe.
    KDU yanawata wada salli thiyanawanam pvt uni yana eka hodai .. salli naththan NDT or german tech yana eka hodaii
    :yes:
    NDT නම් චා මැක්ස් බං. ඊට පස්සෙ අවුරුදු ගානක් ආයෙත් කට්ට කන්න වෙනවා තැනකට එන්න.
    KDU හොඳයි සල්ලි හොයන්න, ෆන් ගන්න ආසාවක් නැත්තං. :yes:
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,201
    11,231
    113
    Forest
    Hama ekaama thamange paaduwe thamange wade karan nitiyanun iwarane allapu gedara eka mokada karanne u salli deela igena gannawada, uge sallary eka kohomada, Uge eka digada, Uge Gaani Lassanada Anun Manun Hoyanne Yanne Nathuwa. Wadak Naane oi. Pvt Eka Uge Wade Karaganiy, Gov un Unge Wada Karaganiy. Kageda loku Kiyala Hoyanna Yanne Mona Payannakatada Bun. Mee Harak Haththakata Thama Loku Eka Kaageda Kiyana Eka Prashnayak Wela Thiyenne
     
    • Like
    Reactions: mottaya
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Hama ekaama thamange paaduwe thamange wade karan nitiyanun iwarane allapu gedara eka mokada karanne u salli deela igena gannawada, uge sallary eka kohomada, Uge eka digada, Uge Gaani Lassanada Anun Manun Hoyanne Yanne Nathuwa. Wadak Naane oi. Pvt Eka Uge Wade Karaganiy, Gov un Unge Wada Karaganiy. Kageda loku Kiyala Hoyanna Yanne Mona Payannakatada Bun. Mee Harak Haththakata Thama Loku Eka Kaageda Kiyana Eka Prashnayak Wela Thiyenne

    :lol::lol::lol:
     

    mottaya

    Well-known member
  • Sep 3, 2008
    17,626
    378
    83
    ඇයි එන්නද?
    Hama ekaama thamange paaduwe thamange wade karan nitiyanun iwarane allapu gedara eka mokada karanne u salli deela igena gannawada, uge sallary eka kohomada, Uge eka digada, Uge Gaani Lassanada Anun Manun Hoyanne Yanne Nathuwa. Wadak Naane oi. Pvt Eka Uge Wade Karaganiy, Gov un Unge Wada Karaganiy. Kageda loku Kiyala Hoyanna Yanne Mona Payannakatada Bun. Mee Harak Haththakata Thama Loku Eka Kaageda Kiyana Eka Prashnayak Wela Thiyenne
    :rofl::rofl: lole lol...best comment oi..:rofl:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,797
    6,026
    113








    කොහොමත් අපි දුක් වෙන්න ඕනේ නෑ... දැන් පවුද්ගලික විශ්ව විද්යාල ක්‍රමයේ මුදුන් මුල හොදට පොලවට අල්ලල බදල තියෙන්නේ මල්ලිලා...
    …හැබැයි තාම පැල ගහනේ... ඒනිසා ඌරන් ගෙන් රැක ගන්න වෙයි ටික කාලයක්.




    :yes::yes::yes: , හරියටම හරි ... "තාම පැල ගහනේ... ඒනිසා ඌරන් ගෙන් රැක ගන්න වෙයි ටික කාලයක්" ..... උන්ට තියෙන්නෙ ඉරිසියාව බං වෙන මුකුත් නෙමෙයි ... උන් බය වෙලා ඉන්නෙ ... අපි ජොබ් ගන්නකොට ... රජයේ කැම්පස් වලින් බිහිවෙන ගොඩක් එවුන්ට ප්‍රයෝගික දැනුම නෑ .. කටපාඩම් කරල ගිරවා දාල , කලින් batch වල උන්ගෙ assignments submit කරල ගොඩ ගිය උන් ගොඩක් ඉන්නෙ ... උන්ට ජොබ් එකකදි වැඩක් දුන්නම අනාගන්න එක තමයි ගොඩක් වෙන්නෙ ... ප්‍රයිවට් කැම්පස් වල හැම දෙයකම originality බලනවා .... turnitin හරහා submit වෙන්නෙ ... අනුන්ගේ දේවල් හොරෙන් තමන්ගෙ වගේ submit කරන්න බෑ ... exam උනත් අන්තර්ජාතික ප්‍රමිති වලට පවත්වන්නේ :yes: .. කාටවත් කොපි කරන්න බෑ ... කැමරා on කරල තියෙන්නෙ :yes: .. උගන්නන syllabus හැමතිස්සෙම යාවත්කාලීන කරනවා industry එකට හරියන්න :yes:... අනිත් එක private campus වල ඉගෙන ගත්ත අය හරිම forward ඕනෙ දේකට ... රජයේ කැම්පස් වල ඉගෙනගත්ත අය වගේ වැඩක් දුන්නම දේකට තුනට ඇඹරෙන්නේ නෑ ... :lol::lol: ලොල් ... අනිත් එක private campus වලින් බිහිවෙන්නෙ රජයේ කැම්පස් වල වගේ උගත් මෝඩයො පිරිසක් නෙමෙයි ... උගත් වැඩක් කරන්න පුළුවන් පිරිසක් .... :yes::yes::yes: ... තාම පැල ගහනේ .. අපි රැකගමු ... ගහ ලොකු උනාම මීට වඩා ගොඩක් දෙනෙක් ඵල නෙලාගනී .. :yes::yes:

    ත්‍රෙඩ් එක දාපු යාලුවට ස්තුතියි .. මේ වගේ ත්‍රෙඩ් එකක් දැම්ම එක ගැන ..ඔයා කිව්ව private university (
    SLIIT, APIIT, IIT, CINEC, SAITM) වලට අමතරව මේ තැන් වලත් අන්තර්ජාතික ප්‍රමිති වලට වෙනත් රටවල සහ ලෝකයේ විශ්වවිද්‍යාල ශ්‍රේණිගත කිරීම් වල ඉහලින්ම සිටින විශ්වවිද්‍යාල සමග ඒකාබද්ධ වෙමින් උපාධි සහ පශ්චාත් උපාධි පිරිනමනවා ... (රජයේ කැම්පස් ඔය විශ්වවිද්‍යාල ශ්‍රේණිගත කිරීම් වල හොයාගන්නවත් නෑ ... ලොල් .. )


    ICBT - International College of Business & Technology (7 campuses)

    RI - Royal Institute of Colombo

    ACBT -
    Australian College of Business and Technology (2 campuses)

    ITC - Institute of Technological Studies (Incorporated under the Companies Act)

    BCAS - British College of Applied Studies

    IIHE - Imperial Institute of Higher Education

    ACHE - American College Of Higher Education


    තව තියෙනව නම් එකතු කරන්න .. :yes::yes:
     
    Last edited:

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,797
    6,026
    113
    කෙසෙල් ගස් වලට මුදුන් මුල් නෑ

    රිදිලා™ :lol::lol:, ඕකනේ බං අපි කියන්නෙ, උඹලට කලයක් තරම් ඔලුවක් තිබ්බට අලයක් තරම් මොලයක් නෑ කියල ... කියන දේවල් වල කිසිම පදනමක් නැතුව , මරන්න ගෙනියන කුකුලෙක් වගේ කෙකර ගානවා ...
     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    රිදිලා™ :lol::lol:, ඕකනේ බං අපි කියන්නෙ, උඹලට කලයක් තරම් ඔලුවක් තිබ්බට අලයක් තරම් මොලයක් නෑ කියල ... කියන දේවල් වල කිසිම පදනමක් නැතුව , මරන්න ගෙනියන කුකුලෙක් වගේ කෙකර ගානවා ...

    :rofl: ඔහොම තරවටු කරන එක හොඳද මම අහන්නෙ :rofl:
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,797
    6,026
    113


    හිතල වැඩේ complete කරන්න බැරි වුණානම් අස් කලා. එච්චරයි
    කුහක කුහක ගාන්නෙ ඇයි බං ආත්ම ගානකට ඔය මහලොකු sl_pvt uni එකක්වත් gov uni වලට වඩා ඉස්සරහට යන්නෑ.

    අපිට වැඩ බැරිනම් අස්කරයි නම් ... :lol: .. private university , government university තරම් ඉස්සරහට යන්නෙත් නැත්තන් :lol: .. ඉතින් ඇයි සුදු සත්තරනේ ඔයා බය වෙලා ... :lol: , ගිරව දාල පාස් උනාට ඔයාලට වැඩ බෑනෙ නේද ... :lol::lol: අපි නම් industry එකේ හොඳ තැනක ඉන්නවා .. ඒ වගේම සල්ලිත් හම්බකරනවා ... උඹල කෑ ගගහ විතරක් හිටපන් .. උඹ transcript එකයි උඹේ degree certificate එකයි තියාගෙන රස්සාවල් දියව් දියව් කියකිය පාරවල් ගානෙ ඇවිදිනවා ඇති, අඩුම ගානෙ මෝටර් සයිකලයක් ගන්න වත් degree යෙන් පස්සෙ හම්බ කරපු නැති එකෙක් වගේ මටනම් පේන්නෙ. මගෙ පශ්චාත්භාගයෙනුත් හිනා ... :lol: ..අපි දැනටමත් ඔයාලට වඩා හැම අතින්ම ඉදිරියෙන් .... :lol:
     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    අපිට වැඩ බැරිනම් අස්කරයි නම් ... :lol: .. private university , government university තරම් ඉස්සරහට යන්නෙත් නැත්තන් :lol: .. ඉතින් ඇයි සුදු සත්තරනේ ඔයා බය වෙලා ... :lol: , ගිරව දාල පාස් උනාට ඔයාලට වැඩ බෑනෙ නේද ... :lol::lol: අපි නම් industry එකේ හොඳ තැනක ඉන්නවා .. ඒ වගේම සල්ලිත් හම්බකරනවා ... උඹල කෑ ගගහ විතරක් හිටපන් .. උඹ transcript එකයි උඹේ degree certificate එකයි තියාගෙන රස්සාවල් දියව් දියව් කියකිය පාරවල් ගානෙ ඇවිදිනවා ඇති, අඩුම ගානෙ මෝටර් සයිකලයක් ගන්න වත් degree යෙන් පස්සෙ හම්බ කරපු නැති එකෙක් වගේ මටනම් පේන්නෙ. මගෙ පශ්චාත්භාගයෙනුත් හිනා ... :lol: ..අපි දැනටමත් ඔයාලට වඩා හැම අතින්ම ඉදිරියෙන් .... :lol:

    කියන හැටියට කැම්පස් සිලෙක්ට් වෙලා ගෙදර ඉන්න එකෙක් මූ :rofl:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,596
    19,052
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    අපිට වැඩ බැරිනම් අස්කරයි නම් ... :lol: .. private university , government university තරම් ඉස්සරහට යන්නෙත් නැත්තන් :lol: .. ඉතින් ඇයි සුදු සත්තරනේ ඔයා බය වෙලා ... :lol: , ගිරව දාල පාස් උනාට ඔයාලට වැඩ බෑනෙ නේද ... :lol::lol: අපි නම් industry එකේ හොඳ තැනක ඉන්නවා .. ඒ වගේම සල්ලිත් හම්බකරනවා ... උඹල කෑ ගගහ විතරක් හිටපන් .. උඹ transcript එකයි උඹේ degree certificate එකයි තියාගෙන රස්සාවල් දියව් දියව් කියකිය පාරවල් ගානෙ ඇවිදිනවා ඇති, අඩුම ගානෙ මෝටර් සයිකලයක් ගන්න වත් degree යෙන් පස්සෙ හම්බ කරපු නැති එකෙක් වගේ මටනම් පේන්නෙ. මගෙ පශ්චාත්භාගයෙනුත් හිනා ... :lol: ..අපි දැනටමත් ඔයාලට වඩා හැම අතින්ම ඉදිරියෙන් .... :lol:

    ගිහින් දෙමව්පියන්ට ගහපන්/බැණපන් ජාතක කරනකොට මොලේ දීපු නැති එකට. එච්චරයි කියන්න තියන්නෙ.
    මගෙ සල්ලි ගැන තෝ වගෙ බයිසිකල් ගැන කතා කරන හිඟන්නො ඉස්සරහ කතා කරන්නෑ
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,797
    6,026
    113
    පැටියා;15205529 said:
    කියන හැටියට කැම්පස් සිලෙක්ට් වෙලා ගෙදර ඉන්න එකෙක් මූ :rofl:


    නෑ එහෙමද ... ලොල් :lol::lol: .. එහෙනම් ඉතින් ඒ අනාතයත් එක්ක මොන කතාද ... :lol::lol: ...

    hancok , අනේ චූටි බබෝ ,රිදුනනම් සොරිවෙන්න ඕනෙ, ඔයා තාම කිරිදරුවෙක් කියල දැනන් හිටියේ නෑ ..