පුදුම කරදරයක් වෙලා තියන්නේ යාලුවනේ ....

chinster

Junior member
  • Aug 6, 2012
    224
    6
    18
    jehovahs-witnesses_o_708088.jpg
    :P

    මෙහෙමත් අහපන්,
    දෙවියන් වහන්සෙ මැවුව මනුස්සයො කවුද කියල අහපන්.
    එතකොට කියයි ආදමුයි ඒවයි කියල,
    වෙන කාවවත් මැවුවද කියල අහපන් නැ කියයි.
    එතකොට ආදම්ගෙයි ඒවගෙයි ලමයි කසාද බැන්දෙ කාවද කියල අහපන්.
    කට උත්තර නැ, :D
    ඔනෙ නම් දෙයියන් වහන්සෙ සහොදර සහොදරියො කසාද බැද ගන්නකන් මොනවද කොරේ කියලයි, ආගමෙන්
    සහොදර සහොදරියො කසාද බදිනවට විරුද්ද නැනේදයි අහපන්, පලාතෙ ඉන්න එකක් නැ.:D:D
    hari machan.. man ahannam... ada un 10 wage awith ape ge wata kara gaththa ban... ane manda munta wena wada nadda ban.. mewata munta gewanawada ???:angry:
     

    wdisankalpa

    Well-known member
  • Mar 20, 2008
    1,298
    95
    48
    Atakalampanna
    මෙහෙමත් අහපන්,
    දෙවියන් වහන්සෙ මැවුව මනුස්සයො කවුද කියල අහපන්.
    එතකොට කියයි ආදමුයි ඒවයි කියල,
    වෙන කාවවත් මැවුවද කියල අහපන් නැ කියයි.
    එතකොට ආදම්ගෙයි ඒවගෙයි ලමයි කසාද බැන්දෙ කාවද කියල අහපන්.
    කට උත්තර නැ, :D
    ඔනෙ නම් දෙයියන් වහන්සෙ සහොදර සහොදරියො කසාද බැද ගන්නකන් මොනවද කොරේ කියලයි, ආගමෙන්
    සහොදර සහොදරියො කසාද බදිනවට විරුද්ද නැනේදයි අහපන්, පලාතෙ ඉන්න එකක් නැ.:D:D

    :P:P:P:rofl:
     

    SeriousGuy

    Member
    Sep 7, 2012
    1,827
    291
    0
    Nawala
    උඹට වෙන වැඩක් නැත්තම් උන් එක්ක තර්ක කර කර හිටපන්. නැත්තන් හොඳ කුණුහරප ටිකක් කියලා එලවපන්.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    :P


    hari machan.. man ahannam... ada un 10 wage awith ape ge wata kara gaththa ban... ane manda munta wena wada nadda ban.. mewata munta gewanawada ???:angry:
    ඔන්න දැන් නම් බොදු බල සේනාවට කියන්ඩ වෙනව කොහොම්ද ඥානසාර හාමුදූරුවො වැඩියම ඔකුන දුවයි රෙදි අහුල අහුල.
     

    chinster

    Junior member
  • Aug 6, 2012
    224
    6
    18
    ;)

    උඹට වෙන වැඩක් නැත්තම් උන් එක්ක තර්ක කර කර හිටපන්. නැත්තන් හොඳ කුණුහරප ටිකක් කියලා එලවපන්.
    :no:

    ඔන්න දැන් නම් බොදු බල සේනාවට කියන්ඩ වෙනව කොහොම්ද ඥානසාර හාමුදූරුවො වැඩියම ඔකුන දුවයි රෙදි අහුල අහුල.
    :yes:

    ape ballawath un yalu karagana ban inne.. katha karala wadak naaa uwa ariyama u gihin unge agata paninawa....:D
     

    Shaiman

    Member
    Apr 2, 2014
    1,748
    210
    0
    Issara yehowage witneslata poison bonna dena patta "meme" ekak FB ake share una bible waganthith ekkama. Aka nam superb. But hoyaganna beri una. puluwannam podak hoyala balanna. Aka thiyena kenek innwanam post karannako.
     
    Last edited:

    chinster

    Junior member
  • Aug 6, 2012
    224
    6
    18
    Issara yehowage witneslata poison bonna dena patta "meme" ekak FB ake share una bible waganthith ekkama. Aka nam superb. But hoyaganna beri una. puluwannam podak hoyala balanna. Aka thiyena kenek innwanam post karannako.
    ane loku deyak poddak balapanko...;)

    Issara gettuwe gahapan..........Religion is not for SALE, All the religious marketers are not welcome.
    he he he he ow machan ....:D
     

    Nu1Dnk

    Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    ahagana wage idapan, serin sere oluwath wanapan. kiyala iwara unata passe kiyapan mama budu arenna wena kisiwak vishwasa karanne ne kiyala. mama deserayak ehema kala :D un aye kiyawanna gatta, mama kiwwa oya monawa kiwwath mata budda dharmayatharam vishwasa wena deyak ne kiyala. mokada unuth hodata brainwas wela inna nisa api kiyana melo deyak ahanne ne. unta girawu wage kiyawala ugura kata le raha wenna ariyama iawarai.
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    රාවණා බලයට දැනුම් දෙන්න ස්වර්ණවාහිනියත් එක්ක එන්න කියලා...ඔයාට විතරක් නෙමෙයි ඔය වගේ කරදර තියෙන හැමෝටම එක උදව්වක් වෙයි...:yes:
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    බයිබල් කාරයෝ කිව්වට උනුත් ක්‍රිස්තියන් නේ? මට නම් උන්ගෙයි, සාමාන්‍යය ක්‍රිස්තියන් එවුන්ගේයි වෙනසක් පේන්නේ නෑ දෙගොල්ලෝම යටිකූට්ටු කාරයෝ. ඒ වගේම දෙකේම හොද එවුනුත් ඉන්නවා ,මම හැමෝටම බනින්නෙත් නෑ. හොදම වැඩේ ළග තියෙන පොලිසියට ගිහින් කියන එකයි උන් ඇවිත් "harassment" කරනවා කියලා එතකොට ඊලග දවසේ අරගෙන උන්ව අල්ලගෙන යයි.
     

    chinster

    Junior member
  • Aug 6, 2012
    224
    6
    18
    ahagana wage idapan, serin sere oluwath wanapan. kiyala iwara unata passe kiyapan mama budu arenna wena kisiwak vishwasa karanne ne kiyala. mama deserayak ehema kala :D un aye kiyawanna gatta, mama kiwwa oya monawa kiwwath mata budda dharmayatharam vishwasa wena deyak ne kiyala. mokada unuth hodata brainwas wela inna nisa api kiyana melo deyak ahanne ne. unta girawu wage kiyawala ugura kata le raha wenna ariyama iawarai.

    රාවණා බලයට දැනුම් දෙන්න ස්වර්ණවාහිනියත් එක්ක එන්න කියලා...ඔයාට විතරක් නෙමෙයි ඔය වගේ කරදර තියෙන හැමෝටම එක උදව්වක් වෙයි...:yes:

    බයිබල් කාරයෝ කිව්වට උනුත් ක්‍රිස්තියන් නේ? මට නම් උන්ගෙයි, සාමාන්‍යය ක්‍රිස්තියන් එවුන්ගේයි වෙනසක් පේන්නේ නෑ දෙගොල්ලෝම යටිකූට්ටු කාරයෝ. ඒ වගේම දෙකේම හොද එවුනුත් ඉන්නවා ,මම හැමෝටම බනින්නෙත් නෑ. හොදම වැඩේ ළග තියෙන පොලිසියට ගිහින් කියන එකයි උන් ඇවිත් "harassment" කරනවා කියලා එතකොට ඊලග දවසේ අරගෙන උන්ව අල්ලගෙන යයි.
    Ada hawasa aye enawa kiwwa.. balamuko hithunoth banala elawala danawa machan.. sirawata munta wena wadak nadda
     

    chamal89

    Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    එන වෙලාව කියපන් ලංකාවෙ කෙහෙ උනත් මම එනව ..
     

    bongbong1

    Banned
    Nov 11, 2014
    62
    0
    0
    yo home
    උන්ට උපතින් ලැබිල තියෙන උත්තවල් පලල් මදිලු බ0. ඔය උත්ත පලල් කරගන්න එන්නෙ. කාමරේට එක්ක0 ගිහි0 උකල ඇරප0. ගානට පලල් වුනාට පස්සෙ ඕක නවත්තනව.