පුළුවන් අය වචනෙකින් හරි උදවුවක් කරන්න...

rambo321

Well-known member
  • May 15, 2022
    1,710
    1
    2,092
    113
    අහපු එකට උත්තර දුන්නෙ නෑනේ, ඇඟෙන් වතුර වගේ බේරෙන්න රෙදි පෙඟෙන්න දාඩිය වැටෙන්න අඩුම තරමින් පැය බාගයක් වත් මහන්සි වෙන්නෙ නෑ නේද ?
    හැමදාම එහෙම නැහැ බන්. සතියට දවස් 3ක් වගේ එහෙම වැඩක් සෙට් වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    හැමදාම එහෙම නැහැ බන්. සතියට දවස් 3ක් වගේ එහෙම වැඩක් සෙට් වෙනවා.
    අන්න ඒකනෙ අවුල, හිතට සතුට සැනසීම දැනුම් දෙන ඩොපමීන් සැරට ස්නායු වල ගලන්න ඕන නම් දවසට පැය බාගයක් දාඩිය වගුරවන්න ඕනා.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,103
    1
    58,454
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මචන්ලා මම වයස 28ක කොල්ලෙක්. තාම unmarried. marry කරන්න කෙල්ලෙකුත් නැහැ.
    george lopez GIF by Lopez on TV Land


    හොඳට සෙක්ස් කරපන්. දවසට වතාවක්වත්
     

    alanwake

    Active member
  • Aug 25, 2015
    536
    183
    43
    ubata office weda boring nam, wena hobby ekak hoyaganin machan hawasata karanna (online multiplayer game ekak, musical instrument ekak practice karana eka, nathhtam online tutorial balal uba asa dewal igena ganna eka wage). Life eke target ekak nath unama ohoma wenawa. Ubata mokak hari achievement ekak ganna puluwan deyak karanna oni nathhtam oya wage thamai.
     

    Walter Hartwell White

    Well-known member
  • Sep 30, 2020
    2,621
    8,683
    113
    67
    Albuquerque, New Mexico
    මනුස්සයෙක්ට එක දිගටම එක විදිහට ඒකාකාරීව ජීවත් වෙන්න බැහැ, ජීවිතේ වෙනස්කම් ඇති වෙන්න ඕන, අලුත් ඇඳුමක් අලුත් වාහනයක් පදිංචිය වෙනස් කිරීමක්, සුරතල් සතෙක් හදාගන්නවා, එහෙම නැත්නම් හොබී එකක් වගේ මොකක් හරි වෙනස්කම් ඕන, මිනිස්සු අවුරුදු උත්සව ආගමික උත්සව සංස්කෘතික උත්සව තේරුමක් නැති මහා විකාරයක් වුනත් හරි උනන්දුවෙන් ඒවාට සහභාගී වෙන්නේ ඒකාකාරී බවෙන් මිදෙන්න, ජීවිතේ වෙනසක් අත්දකින්න, එහෙම නැති නම් ජීවිතේ හරි බෝරින් එකක් වෙනවා. එතකොට තමයි ඔය විදිහට කිසිම දෙයක් කරන්න හිතෙන්නේ නැත්තේ. වගාව කරන්න හෝ ආසා කරන හොබී එකකකට සල්ලි හොයන්න තමයි මම ජොබ් එක කරන්නේ, ඒ වගේ ඇම්බිෂන් එකක් හදාගන්න. දැන් දවසට පැයක් දෙකක් මම මගේ හොබී එක කරනවා, එක මගේම පුද්ගලික වෙලාව එහෙම හිතල කරලා බලන්න. ගෝල් එකක් ඕන, ගෝල් එක වෙනුවෙන් වැඩ කරන්න ඕන, ෆෝටෝග්‍රෆි ඩිසයිනින් කම්මල් වැඩක් පරණ කාර් එකක් රිස්ටෝ කරනවා වගේ ටිකක් කල් ගතවෙන එක්ස්පෙන්සිව් හොබී එකක් පටන් ගන්න. පස්සේ හොබී එකම ජොබ් එක විදිහට කරන්නත් පුළුවන් වෙන්න පුළුවන්.
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,844
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    මචන් උබට ඔය තියන්වා කියල තියෙන කිසිම දෙයක් මට නෑ.
    අපෙ පවුලට සල්ලි නෑ .අම්මලට මට උගන්නන්න සල්ලි තිබුනෙ නෑ.තාත්ත බේබද්දෙක්. ඇක්සිඩන්ට් එකකින් මලා. උගෙන් කිසිම දේකුත් නෑ.මටත් වයස 28 යි.අවුරුදු 19 ඉදල එක එක ජොබ් කරනවා.මම AL Bio කරේ.කෙලින්ම F3. මම දැන් BCS DIPLOMA එක කරන්න සල්ලි එකතු කරනවා. Wordpress Web හදනව පොඩියට. තනියම Reacjs ඉගෙනගන්නවා.කවදහරි මට ඕනේ උබ දැන් ලබාගෙන තියන දේවල් මටත් ලබාගන්න. Depression තමයි ඒ උනාට ගේම අතාරින්නෙ නෑ.
    හැබැයි කෙල්ලෙක් ඉන්නවා.
    පොඩ්ඩ්ක් හිතපන් උබට දැන් ලැබිල තියන දේ..උබ ඉන්න තත්වෙ තව කෙනෙක්ට පට්ට වටිනවා.. ඒක නිසා උබ ඒකෙ වටිනාකමක් නෑ කියල හිතන්න එපා.
     

    Chandima911

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    264
    414
    63
    කරුණාකරලා විලාප thread එකක් විදිහට හිතන්න එපා. කොල්ලෙක් විදිහට මට තියෙන ලොකු ප්‍රශ්නයක් මේක. විනාඩි 5ක් වැය කරලා පුළුවන් අය කියවලා පුළුවන් උදව්වක් කරන්න.

    මචන්ලා මම වයස 28ක කොල්ලෙක්. තාම unmarried. marry කරන්න කෙල්ලෙකුත් නැහැ. software engineer කෙනෙක් විදිහට වැඩ කරනවා.

    ප්‍රශ්නේ මේකයි බන්. ලොකුම ප්‍රශ්නය ජොබ් එක තමයි. මුලින්ම ප්‍රශ්නේ පටන් ගත්ත තැන ඉඳන්ම කියන්නම්.

    මම A/L down. second shy කරන්න class යද්දී scholarship එකක් හම්බවෙච්ච නිසා private campus එකකට ගියා. foundation කරලා diploma එකක් කලා. ඒක ඉවර කරලා පොඩි software development ජොබ් කට්ටකට ගියා. දැන් අවුරුදු 7ක් experience තියෙන නිසාම company එකකට කතා කරලම මාව ගත්තා හොඳ salary එකකට. මුලින් නම් පොඩි කැමැත්තක් තිබ්බට දැන් නම් මේ job එකට කිසිම කැමැත්තක් නැහැ. ජොබ් එක කියන්නේ කොටින්ම software field එකම දැන් මට එපා වෙලා තියෙන්නේ. ඇත්තම කිව්වොත් A/L කාලෙත් මේකට ආවේ මට හම්බ වෙච්ච short cut එකක් නිසා. නැත්නම් ඇත්තටම මම මොනා කරයිද කියලා මම වත් දන්නේ නැහැ. මම එහෙම කියන්නේ අම්මලා පොඩි කාලේ ඉඳන් ඔලුවට දාලා තිබ්බ ඉංජිනේරු සහ ඩොක්ටර් සිහිනය නිසා. ඒගොල්ලන්ගේ බලකිරීම නිසා A/L කරන්න ගිහිල්ල එහෙම්පිටින්ම අතරමන් උනා. අදටත් ඒ අතරමන්විල්ල එහෙම්මම දැනෙනවා.

    ඔෆිස් එකේ වැඩ ගැන කිව්වොත් බාගෙට බාගයක් delay ගොඩක් වෙලාවට. දැන් නම් assign කරන task එකක් වත් කරන්න හිතෙන්නේ නැති තරමටම අවුල් වෙලා තියෙන්නේ. කිසි දෙය හිතන්න බැහැ. ඒ කියන්නේ කිසිම දෙයක් ගැන focus කරලා ඔලුවෙන් හිතන්න බැහැ. තනිකර හිර වෙච්ච ගතියක් දැනෙන්නේ. ඔලුව දුවන්නේ වෙන වෙන දේවල් වලට. වැඩක් ගැන හිතන්න හිතෙන්නෙම නෑ. ඒ කියන්නේ එච්චරට එපා වෙලා තියෙන්නේ. කිසිම තෘප්තියක් නැහැ ජිවිතේ. ඔහේ ගෙවෙනවා. උදේ ඇහැරෙනවා, ඔෆිස් වැඩ කරනවා රැට කරනවා නිදා ගන්නවා. ඔච්චරයි ජිවිතේ.

    මම කලින් දවසක thread එකකත් කිව්වා වගේ මට පොඩි පොඩි talent ටිකක් තියෙනවා. හැබැයි ඒ කිසි දෙයක් කාලෙකින් පුහුණු කරලා පොලිෂ් කරලා නැහැ. සමහර talent තියෙනවා කියලා මම විතරයි දන්නේ. මට හොඳට චිත්‍ර අඳින්න පුළුවන්. හොඳට සින්දු කියන්න පුළුවන්. ඒ වගේම ආසාවක් තියෙනවා 3D animation & VFX වගේ දෙයක් ඉගෙන ගන්න. කලින් degree එකක් කරන්න ගත්තා 3D animation & VFX. ලක්ෂ 10 ක loan එකකුත් ගත්තා course fee ගෙවන්න. එත් මේ job එක නිසා එකත් මග නතර උනා. දැන් තිබ්බ සල්ලි ඔක්කොම ගෙදරට වියදම් වෙලා නිකන් loan එක ගෙවනවා බැංකුවට. ඔන්න ඔහොමයි මචන් මගේ life එක තනිකරම අච්චාරුවක් වෙලා තියෙන්නේ. කොතනින් පටන් ගන්නද මොකක් කරන්න කියලා හිතා ගන්නවත් බැරුව ඉන්නේ.

    මම ඉන්නේ සතුට කියන දේ පේන තෙක්මානෙකවත් නෙවේ. ජොබ් එකෙන් අයින් වෙන්නත් බයයි income එක නැති වෙන නිසා. ඒ උනාට මගේ සතුට තියෙන්නේ වෙන තැනක. මේ ජොබ් එකේ නෙවේ. පුළුවන් නම් පුළුවන් කෙනෙක් ඉන්නවා නම් මට කියන්න මම ඒ ආස කරන තැනට යන්නේ කොහොමද කියන එක, මන් මේ ඉන්න තත්ත්වේ එක්ක කොහොමද මගේ targets වලට යන්නේ කියන එක, ඒ ආසාවල් ඉෂ්ට කරගන්නේ කොහොමද කියන එක. උඹලට ලොකු පිනක්.
    මෙික මට ම⁣ගේ mentor කෙනෙක් කිවිව දෙයක් "You have soo much inside you, take them out and shoot.Don't ever underestimate yourself".
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    මචන් උබට ඔය තියන්වා කියල තියෙන කිසිම දෙයක් මට නෑ.
    අපෙ පවුලට සල්ලි නෑ .අම්මලට මට උගන්නන්න සල්ලි තිබුනෙ නෑ.තාත්ත බේබද්දෙක්. ඇක්සිඩන්ට් එකකින් මලා. උගෙන් කිසිම දේකුත් නෑ.මටත් වයස 28 යි.අවුරුදු 19 ඉදල එක එක ජොබ් කරනවා.මම AL Bio කරේ.කෙලින්ම F3. මම දැන් BCS DIPLOMA එක කරන්න සල්ලි එකතු කරනවා. Wordpress Web හදනව පොඩියට. තනියම Reacjs ඉගෙනගන්නවා.කවදහරි මට ඕනේ උබ දැන් ලබාගෙන තියන දේවල් මටත් ලබාගන්න. Depression තමයි ඒ උනාට ගේම අතාරින්නෙ නෑ.
    හැබැයි කෙල්ලෙක් ඉන්නවා.
    පොඩ්ඩ්ක් හිතපන් උබට දැන් ලැබිල තියන දේ..උබ ඉන්න තත්වෙ තව කෙනෙක්ට පට්ට වටිනවා.. ඒක නිසා උබ ඒකෙ වටිනාකමක් නෑ කියල හිතන්න එපා.

    උබ එළ කොල්ලෙක් කොල්ලෝ 👍👍👍. මේ ත්‍රෙඩ් එක දාපු කොල්ලට කියන්න තියෙන්නේ උබට තියන ලොකුම අවුල තමයි එක දිගට යමක් කරගෙන යන්න බැරිකම මුලින්ම ඒකට විසදුමක් හොයාගන්න බලපන්. උබ චිත්‍ර අදින්න ගත්තත් ටික කාලෙකින් ඒකත් එපාවෙයි. මේකට වැඩිය අරක හොදයි කියලා තැවෙන්නේ නැතුව කරනදේ කැමැත්තෙන් හරියට කරපන්. මේ ලෝකේ ගොඩක් උන් කරන්න තමන් කැමතිම දේ නෙවෙයි උබ complain කරන ජිවිතේ තවත් කෙනෙක් ප්‍රාර්ථනා කරන එකක් වෙන්න පුළුවන් කියලා මේ උඩ එකාගේ කතාව බැලුවම උබට හිතෙයි.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    කරුණාකරලා විලාප thread එකක් විදිහට හිතන්න එපා. කොල්ලෙක් විදිහට මට තියෙන ලොකු ප්‍රශ්නයක් මේක. විනාඩි 5ක් වැය කරලා පුළුවන් අය කියවලා පුළුවන් උදව්වක් කරන්න.

    මචන්ලා මම වයස 28ක කොල්ලෙක්. තාම unmarried. marry කරන්න කෙල්ලෙකුත් නැහැ. software engineer කෙනෙක් විදිහට වැඩ කරනවා.

    ප්‍රශ්නේ මේකයි බන්. ලොකුම ප්‍රශ්නය ජොබ් එක තමයි. මුලින්ම ප්‍රශ්නේ පටන් ගත්ත තැන ඉඳන්ම කියන්නම්.

    මම A/L down. second shy කරන්න class යද්දී scholarship එකක් හම්බවෙච්ච නිසා private campus එකකට ගියා. foundation කරලා diploma එකක් කලා. ඒක ඉවර කරලා පොඩි software development ජොබ් කට්ටකට ගියා. දැන් අවුරුදු 7ක් experience තියෙන නිසාම company එකකට කතා කරලම මාව ගත්තා හොඳ salary එකකට. මුලින් නම් පොඩි කැමැත්තක් තිබ්බට දැන් නම් මේ job එකට කිසිම කැමැත්තක් නැහැ. ජොබ් එක කියන්නේ කොටින්ම software field එකම දැන් මට එපා වෙලා තියෙන්නේ. ඇත්තම කිව්වොත් A/L කාලෙත් මේකට ආවේ මට හම්බ වෙච්ච short cut එකක් නිසා. නැත්නම් ඇත්තටම මම මොනා කරයිද කියලා මම වත් දන්නේ නැහැ. මම එහෙම කියන්නේ අම්මලා පොඩි කාලේ ඉඳන් ඔලුවට දාලා තිබ්බ ඉංජිනේරු සහ ඩොක්ටර් සිහිනය නිසා. ඒගොල්ලන්ගේ බලකිරීම නිසා A/L කරන්න ගිහිල්ල එහෙම්පිටින්ම අතරමන් උනා. අදටත් ඒ අතරමන්විල්ල එහෙම්මම දැනෙනවා.

    ඔෆිස් එකේ වැඩ ගැන කිව්වොත් බාගෙට බාගයක් delay ගොඩක් වෙලාවට. දැන් නම් assign කරන task එකක් වත් කරන්න හිතෙන්නේ නැති තරමටම අවුල් වෙලා තියෙන්නේ. කිසි දෙය හිතන්න බැහැ. ඒ කියන්නේ කිසිම දෙයක් ගැන focus කරලා ඔලුවෙන් හිතන්න බැහැ. තනිකර හිර වෙච්ච ගතියක් දැනෙන්නේ. ඔලුව දුවන්නේ වෙන වෙන දේවල් වලට. වැඩක් ගැන හිතන්න හිතෙන්නෙම නෑ. ඒ කියන්නේ එච්චරට එපා වෙලා තියෙන්නේ. කිසිම තෘප්තියක් නැහැ ජිවිතේ. ඔහේ ගෙවෙනවා. උදේ ඇහැරෙනවා, ඔෆිස් වැඩ කරනවා රැට කරනවා නිදා ගන්නවා. ඔච්චරයි ජිවිතේ.

    මම කලින් දවසක thread එකකත් කිව්වා වගේ මට පොඩි පොඩි talent ටිකක් තියෙනවා. හැබැයි ඒ කිසි දෙයක් කාලෙකින් පුහුණු කරලා පොලිෂ් කරලා නැහැ. සමහර talent තියෙනවා කියලා මම විතරයි දන්නේ. මට හොඳට චිත්‍ර අඳින්න පුළුවන්. හොඳට සින්දු කියන්න පුළුවන්. ඒ වගේම ආසාවක් තියෙනවා 3D animation & VFX වගේ දෙයක් ඉගෙන ගන්න. කලින් degree එකක් කරන්න ගත්තා 3D animation & VFX. ලක්ෂ 10 ක loan එකකුත් ගත්තා course fee ගෙවන්න. එත් මේ job එක නිසා එකත් මග නතර උනා. දැන් තිබ්බ සල්ලි ඔක්කොම ගෙදරට වියදම් වෙලා නිකන් loan එක ගෙවනවා බැංකුවට. ඔන්න ඔහොමයි මචන් මගේ life එක තනිකරම අච්චාරුවක් වෙලා තියෙන්නේ. කොතනින් පටන් ගන්නද මොකක් කරන්න කියලා හිතා ගන්නවත් බැරුව ඉන්නේ.

    මම ඉන්නේ සතුට කියන දේ පේන තෙක්මානෙකවත් නෙවේ. ජොබ් එකෙන් අයින් වෙන්නත් බයයි income එක නැති වෙන නිසා. ඒ උනාට මගේ සතුට තියෙන්නේ වෙන තැනක. මේ ජොබ් එකේ නෙවේ. පුළුවන් නම් පුළුවන් කෙනෙක් ඉන්නවා නම් මට කියන්න මම ඒ ආස කරන තැනට යන්නේ කොහොමද කියන එක, මන් මේ ඉන්න තත්ත්වේ එක්ක කොහොමද මගේ targets වලට යන්නේ කියන එක, ඒ ආසාවල් ඉෂ්ට කරගන්නේ කොහොමද කියන එක. උඹලට ලොකු පිනක්.
    Raten palayan,
     
    • Like
    Reactions: rambo321

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    කරුණාකරලා විලාප thread එකක් විදිහට හිතන්න එපා. කොල්ලෙක් විදිහට මට තියෙන ලොකු ප්‍රශ්නයක් මේක. විනාඩි 5ක් වැය කරලා පුළුවන් අය කියවලා පුළුවන් උදව්වක් කරන්න.

    මචන්ලා මම වයස 28ක කොල්ලෙක්. තාම unmarried. marry කරන්න කෙල්ලෙකුත් නැහැ. software engineer කෙනෙක් විදිහට වැඩ කරනවා.

    ප්‍රශ්නේ මේකයි බන්. ලොකුම ප්‍රශ්නය ජොබ් එක තමයි. මුලින්ම ප්‍රශ්නේ පටන් ගත්ත තැන ඉඳන්ම කියන්නම්.

    මම A/L down. second shy කරන්න class යද්දී scholarship එකක් හම්බවෙච්ච නිසා private campus එකකට ගියා. foundation කරලා diploma එකක් කලා. ඒක ඉවර කරලා පොඩි software development ජොබ් කට්ටකට ගියා. දැන් අවුරුදු 7ක් experience තියෙන නිසාම company එකකට කතා කරලම මාව ගත්තා හොඳ salary එකකට. මුලින් නම් පොඩි කැමැත්තක් තිබ්බට දැන් නම් මේ job එකට කිසිම කැමැත්තක් නැහැ. ජොබ් එක කියන්නේ කොටින්ම software field එකම දැන් මට එපා වෙලා තියෙන්නේ. ඇත්තම කිව්වොත් A/L කාලෙත් මේකට ආවේ මට හම්බ වෙච්ච short cut එකක් නිසා. නැත්නම් ඇත්තටම මම මොනා කරයිද කියලා මම වත් දන්නේ නැහැ. මම එහෙම කියන්නේ අම්මලා පොඩි කාලේ ඉඳන් ඔලුවට දාලා තිබ්බ ඉංජිනේරු සහ ඩොක්ටර් සිහිනය නිසා. ඒගොල්ලන්ගේ බලකිරීම නිසා A/L කරන්න ගිහිල්ල එහෙම්පිටින්ම අතරමන් උනා. අදටත් ඒ අතරමන්විල්ල එහෙම්මම දැනෙනවා.

    ඔෆිස් එකේ වැඩ ගැන කිව්වොත් බාගෙට බාගයක් delay ගොඩක් වෙලාවට. දැන් නම් assign කරන task එකක් වත් කරන්න හිතෙන්නේ නැති තරමටම අවුල් වෙලා තියෙන්නේ. කිසි දෙය හිතන්න බැහැ. ඒ කියන්නේ කිසිම දෙයක් ගැන focus කරලා ඔලුවෙන් හිතන්න බැහැ. තනිකර හිර වෙච්ච ගතියක් දැනෙන්නේ. ඔලුව දුවන්නේ වෙන වෙන දේවල් වලට. වැඩක් ගැන හිතන්න හිතෙන්නෙම නෑ. ඒ කියන්නේ එච්චරට එපා වෙලා තියෙන්නේ. කිසිම තෘප්තියක් නැහැ ජිවිතේ. ඔහේ ගෙවෙනවා. උදේ ඇහැරෙනවා, ඔෆිස් වැඩ කරනවා රැට කරනවා නිදා ගන්නවා. ඔච්චරයි ජිවිතේ.

    මම කලින් දවසක thread එකකත් කිව්වා වගේ මට පොඩි පොඩි talent ටිකක් තියෙනවා. හැබැයි ඒ කිසි දෙයක් කාලෙකින් පුහුණු කරලා පොලිෂ් කරලා නැහැ. සමහර talent තියෙනවා කියලා මම විතරයි දන්නේ. මට හොඳට චිත්‍ර අඳින්න පුළුවන්. හොඳට සින්දු කියන්න පුළුවන්. ඒ වගේම ආසාවක් තියෙනවා 3D animation & VFX වගේ දෙයක් ඉගෙන ගන්න. කලින් degree එකක් කරන්න ගත්තා 3D animation & VFX. ලක්ෂ 10 ක loan එකකුත් ගත්තා course fee ගෙවන්න. එත් මේ job එක නිසා එකත් මග නතර උනා. දැන් තිබ්බ සල්ලි ඔක්කොම ගෙදරට වියදම් වෙලා නිකන් loan එක ගෙවනවා බැංකුවට. ඔන්න ඔහොමයි මචන් මගේ life එක තනිකරම අච්චාරුවක් වෙලා තියෙන්නේ. කොතනින් පටන් ගන්නද මොකක් කරන්න කියලා හිතා ගන්නවත් බැරුව ඉන්නේ.

    මම ඉන්නේ සතුට කියන දේ පේන තෙක්මානෙකවත් නෙවේ. ජොබ් එකෙන් අයින් වෙන්නත් බයයි income එක නැති වෙන නිසා. ඒ උනාට මගේ සතුට තියෙන්නේ වෙන තැනක. මේ ජොබ් එකේ නෙවේ. පුළුවන් නම් පුළුවන් කෙනෙක් ඉන්නවා නම් මට කියන්න මම ඒ ආස කරන තැනට යන්නේ කොහොමද කියන එක, මන් මේ ඉන්න තත්ත්වේ එක්ක කොහොමද මගේ targets වලට යන්නේ කියන එක, ඒ ආසාවල් ඉෂ්ට කරගන්නේ කොහොමද කියන එක. උඹලට ලොකු පිනක්.
     

    soona

    Well-known member
  • May 28, 2009
    1,521
    774
    113
    near my sudu
    Ubata mokak kiyannada kiyala hithaganna ba machan, Hodama de Doctor kenek gaawata gihin prescribe karaganin. ubata oya hambela thiyena dewal ekakwath mata awurudu 28di thibune na, habai onekama thibuna. Ubata godak dewal nikanma hambela wage nisa ubata watinne na kiyalai mata hithenne. Ekko marry karapan, okkoma hariyawi.