පුළුවන් නම් මේ ෆිල්ම් එක අඬන්නේ නැතුව බලපන්.. 😥

තොත්ත බබා

Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    ෆිල්ම් එකෙන් බාගයක්ම අඬන්න තියෙන්නේ. මේ තරම්ම ෆිල්ම් එකක අඬලා තියෙන්නේ Artificial Intelligence එකේ. මේක තමයි දෙවෙනි ෆිල්ම් එක. අම්මෝ පිස්සු හැදෙනවා ෆිල්ම් එක බලද්දී. මියුසික් එහම සුපිරියට දාලා තියෙනවා. :love::love::love::love:

    එකම මනුස්සයාගේ ජීවිතේ එක එක තැන් පෙන්නද්දී මට නම් නිකන්ම ඇඩෙනවා කොහොමත්. මේකේ ඒක ඩබල් කරලා තියෙන්නේ. මේක ලොවෙත් oscar nominate වෙන ෆිල්ම් එකක්..💕💕💕💕

    ෆිල්ම් එකේ ට්‍රේලර් එක‍ට විතරක් මිලියන 12ක විව්ස් තියෙනවා. ❤

    අපිත් කවද හරි වයසට යනවා නේද බන්.. :(




    බැලුව
    ඇඬුව
     

    Sx3

    Well-known member
  • Apr 4, 2014
    3,412
    2,400
    113
    Math mu wage bn...Ara soook kella keewa eka mata kiyanawa wage danune...menna methana
    1678155802560.png