ස්පෑනිෂ් විතරක් නෙමෙයි බන් සමහර Finnish වචනත් තියෙනවා. කක්කා වලට finnish වලින් කියන්නේ kakka කියලමයි.ස්පැනිෂ් වචනත් ඔය වගේ
අරැ අරින්න ටය වගේ..කෙල්ල අපහසුතාවයකින් පෙලේ..අර පයා නිස ාමයේ හිතේ උ නිකන් පැනි ලොල්ලා වගේ මුන ගලටම ඇවිල්ලා පකයාඒ කෙල්ල මාරු බන්ඒ වුණාට මොකක් හරි දුකක් පේනවා මූනෙන්
![]()
පැහැදිලි ඉරිසියාව දැකලා නැත්නම් මෙක කියවන්නමුට නැගලා බඩු යන සයිස් එකක් නෙව තියෙන්නේ අරකිත් මොකද්ද අපහසුතාවයකින් පුක මුනෙ තියන් ඉන්නේ..මු අරින්න ටෝක කරාද දන්නෙ ්නැහැ විඩියෝ එකට කලින්
අරැ අරින්න ටය වගේ..කෙල්ල අපහසුතාවයකින් පෙලේ..අර පයා නිස ාමයේ හිතේ උ නිකන් පැනි ලොල්ලා වගේ මුන ගලටම ඇවිල්ලා පකයා
------ Post added on Dec 4, 2025 at 6:53 PM
ස්පෑනිෂ් විතරක් නෙමෙයි බන් සමහර Finnish වචනත් තියෙනවා. කක්කා වලට finnish වලින් කියන්නේ kakka කියලමයි.![]()
English හැදිලා තියෙන්නෙ Latin French Spanish German වගෙ වචන වලින්, ගොඩක් වචන පටන් ගන්නෙ Latin වලින්ස්පෑනිෂ් විතරක් නෙමෙයි බන් සමහර Finnish වචනත් තියෙනවා. කක්කා වලට finnish වලින් කියන්නේ kakka කියලමයි.![]()
English හැදිලා තියෙන්නෙ Latin French Spanish German වගෙ වචන වලින්, ගොඩක් වචන පටන් ගන්නෙ Latin වලින්
නැ බන් හට ඇති ඉරිසියාවක ්නැ කෙල්ල දිහා බැලුවම පෙන්නැත ඒකි අපහසුතාවයකින් පෙලෙනව වග...අනික අරැ පමණට වඩා කෙල්ලගේ මුනට එබෙනවා උන් දෙන්න බැන්දත් එච්චර ලගින් මුන ඔබනවා කියන්නේ බලන් ඉන්න අපට මෙහෙම අපහසු නම් ඒකිට කොහොම අපහසුවක් ඇතිද....අනික ඌ පිරිමි ටයිප් තුන්කාල වගේදැකුම්කලුයි
පැහැදිලි ඉරිසියාව දැකලා නැත්නම් මෙක කියවන්න
ඔව්English හැදිලා තියෙන්නෙ Latin French Spanish German වගෙ වචන වලින්, ගොඩක් වචන පටන් ගන්නෙ Latin වලින්
------ Post added on Dec 4, 2025 at 6:56 PM
country eke main language eka thiyenneමේක බ්රසීල් කොඩිය නෙව බන්
------ Post added on Dec 4, 2025 at 6:54 PM