Machan, Hydrogen generator ekak set karala, podi hydrogen parak laawata Air Intake ekata denna puluwannam petrol dahanaya karyakshama wenawa. Normally, onama wahanayaka petrol 100% burn wenne ne, Hydrogen kiyanne ikmanin gini ganna air ekak, eeka oxygen ekka poddak mix karala denna puluwannam petrol deahanaya karyakshama wenawa, engine eke power eka wedi wenawa, hondata petrol weda karana nisa, wastage eka aduy, extra KM weda karanawa, mama test karala thiyanawa, eththatama pickup and milage honday.
knok weine ban













