පේරාදෙණියේ campus කෙල්ලොන්ගේ නිරුවත් ෆොටෝ අරන&

Dilshankgc

Member
Jan 28, 2013
969
164
0
පේරාදෙණියේ campus කෙල්ලොන්ගේ නිරුවත් ෆොටෝ අරන&

කළුගමුව පිඟන් සංස්ථාව පාරේ ඇති ඔයේ දිය නෑමට පැමිණි පේරාදෙණිය විශ්වවිද්‍යාල සිසුන් පිරිසක් අධික ලෙස බීමත්ව තරුණියක් නිරුවත් කොට ඡායාරූප ගනිමින් අශෝභන ලෙස හැසිරෙමින් සිටියදී ගම්වාසීන් 200ක් පමණ ඔවුන් වටකොට පේරාදෙණිය පොලිසියට භාරදී තිබේ.

පේරාදෙණිය විශ්වවිද්‍යාලයේ විද්‍යා හා කෘෂිකර්ම පීඨවල 3 වසර සිසුන් සිවුදෙනකු හා ශිෂ්‍යාවක මේ ස්ථානයට පැමිණ තිබේ.

අරක්කු බෝතල් 2ක්ද රැගෙන මේ ස්ථානයට පැමිණ ඇති මොවුන් බීමත්ව කෑකෝ ගසමින් සිට ඇති අතර පසුව බීමතින් සිටි සිසුවිය නිරුවත් කොට ඡායාරූප ගෙන ඇත.

ගම්වාසීන් පැමිණ මොවුන්ගේ අශෝභන ක්‍රියාවන් පිළිබඳ 119 පොලිස් හදිසි ඇමතුම් අංශයට දැනුම් දී ඇත.

අනතුරුව පොලිසිය පැමිණෙන තුරු මොවුන් පැමිණි යතුරුපැදිවල හුළං ඇර ඔවුන්ට පලා යෑමට නොදී සියලු දෙනා වට කොට රැඳී සිට ඇත.
ඒ අතරතුර ඡායාරූප ගත් කැමරා දුරකතන මොවුන් ඇළට විසිකර ඇති බව ප්‍රදේශවාසීහු පැවැසූහ.

පේරාදෙණිය පොලිසිය පැමිණ මොවුන් රැගෙන ගොස් වෛද්‍ය පරීක්‍ෂණ සඳහා ඉදිරිපත් කොට ඇති අතර එහිදී සියලු දෙනා බීමත්ව ඇති බව තහවුරු වී ඇත.
ඒ අනුව මහනුවර, කටුගස්තොට පදිංචි තරුණිය හා මීගලෑව, අරණායක, ගල්නෑව, බොරලැස්ගමුව යන ප්‍රදේශවල පදිංචි සිසුන් සිවුදෙනා මහනුවර අධිකරණය වෙත ඊයේ (26දා) ඉදිරිපත් කිරීමට නියමිතව තිබිණි.

හානියට පත්ව තිබූ මොවුන් පැමිණි යතුරුපැදි 3ක්ද පොලිසිය විසින් ලොරි රථයකින් පොලිසිය වෙත රැගෙන විත් තිබිණි.

මහනුවර 5 භාර සහකාර පොලිස් අධිකාරි ජාලිය හීන්කෙන්ද, පේරාදෙණිය පොලිස් ස්ථානාධිපති කමල් ආරියවංශ යන මහත්වරුන්ගේ උපදෙස් මත පො.ප. ගන්නෑව, පො.සැ. ඇල්ලේවෙල (62274), පො.කො. ගමගේ (35742), පො.කො. හේරත් (33462), කා.පො.කො. සඳමාලි (9194) යන නිලධාරීහු පරීක්‍ෂණ සිදු කළහ.


source http://www.lankagossipgirlnewslk.com/2015/07/what-four-students-at-peradeniya.html
 

^Buddhika^

Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    lol
    photo nathuwal pili ganna baha phn eka hoyala pht dapan aththada balanna
     
    Last edited:

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    පේරාදෙණිය පොලිසිය පැමිණ මොවුන් රැගෙන ගොස් වෛද්‍ය පරීක්‍ෂණ සඳහා ඉදිරිපත් කොට ඇති අතර එහිදී සියලු දෙනා බීමත්ව ඇති බව තහවුරු වී ඇත.
    ඒ අනුව මහනුවර, කටුගස්තොට පදිංචි තරුණිය හා මීගලෑව, අරණායක, ගල්නෑව, බොරලැස්ගමුව යන ප්‍රදේශවල පදිංචි සිසුන් සිවුදෙනා මහනුවර අධිකරණය වෙත ඊයේ (26දා) ඉදිරිපත් කිරීමට නියමිතව තිබිණි.

    :baffled::baffled: kuda kiyala hoyala balanna one.:rolleyes:
     

    BlueBat

    Member
    Aug 14, 2011
    15,181
    1,092
    0
    giya sathiye mang bus eke set unu campus kellekta gehuwado, Elpitiya kellek colombo campus eke :love::love::love:

    ay kellata gehuwe. ube koheta hari agilla ebuwada eki. moko ubata sukanna p@iyak thiyena ekak ye. thiyena koteth bagayak kapala dala ne :rofl:
     

    r.pathirana

    Well-known member
  • Aug 30, 2011
    21,681
    1,985
    113
    on your location
    කෙල්ලට හොද නම් අනිත් එවුන්ට මොන පුකේ අමාරුවක්ද?බුරු ගම්වාසි ලට ඔව්ව තේරෙන්නේ නෑ..
     

    kazzen

    Well-known member
  • Dec 3, 2007
    6,486
    3,894
    113
    Maligawatta
    ay kellata gehuwe. ube koheta hari agilla ebuwada eki. moko ubata sukanna p@iyak thiyena ekak ye. thiyena koteth bagayak kapala dala ne :rofl:

    :angry::angry::angry:
    samaharu innawado muslim kollanta patta kemathi :love::love::love:, bus eke mang nikang katha kara .....muslim kiyala kivvama kare naginna aawa...sathiyak withara kathakarala yaalukaragena....hotel ekata ekkag gihilla aathal ekak gaththa:cool::cool:, passe sim eka maaru kara :rofl::rofl:
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    giya sathiye mang bus eke set unu campus kellekta gehuwado, Elpitiya kellek colombo campus eke :love::love::love:
    උබ ඇල්පිට්යේ කෙල්ලට කියලා පුකට ඇඟිල ගන්නව ගන්න අතරේ මම උඹේ ගුබ්බෑයමට රිංගලා උඹේ ගෑණිගේ පුkගැට්ට ඉරුවා!:sorry: ඊට පස්සේ උඹේ ගෑනිටම කියලා හොඳවැයින් අතේ පාරකුත් ගස්සවා ගත්තා!! :love::love:අන්තිමට බොලාගේ ගෙදර මුල්ලක දාලා තිබුණ සුද්ධ වූ වල්-කුරාණයේ පිටුවක් ඉරලා ටොපා පිහද ගත්තා!!!!!!:D
    මාරම ෂනීපයි නානා.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :yes::yes:
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    කෙල්ලට හොද නම් අනිත් එවුන්ට මොන පුකේ අමාරුවක්ද?බුරු ගම්වාසි ලට ඔව්ව තේරෙන්නේ නෑ..

    one ekek ona magulaka karata kamak naha public than wala ballo wage hasirenne nathuwa
     

    10007

    Well-known member
  • Jul 4, 2015
    315
    407
    63
    පේරාදෙණිය පොලිසිය පැමිණ මොවුන් රැගෙන ගොස් වෛද්‍ය පරීක්‍ෂණ සඳහා ඉදිරිපත් කොට ඇති අතර එහිදී සියලු දෙනා බීමත්ව ඇති බව තහවුරු වී ඇත.
    ඒ අනුව මහනුවර, කටුගස්තොට පදිංචි තරුණිය හා මීගලෑව, අරණායක, ගල්නෑව, බොරලැස්ගමුව යන ප්‍රදේශවල පදිංචි සිසුන් සිවුදෙනා මහනුවර අධිකරණය වෙත ඊයේ (26දා) ඉදිරිපත් කිරීමට නියමිතව තිබිණි.

    :baffled::baffled: kuda kiyala hoyala balanna one.:rolleyes:

    උඹ මේ පැත්තෙද ?
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    :angry::angry::angry:
    samaharu innawado muslim kollanta patta kemathi :love::love::love:, bus eke mang nikang katha kara .....muslim kiyala kivvama kare naginna aawa...sathiyak withara kathakarala yaalukaragena....hotel ekata ekkag gihilla aathal ekak gaththa:cool::cool:, passe sim eka maaru kara :rofl::rofl:
    ඔව් මචන්!!:D සිරාම සීන් එක!!!:yes: 100% true!!!:D අපේ පැත්තේ ඇන්ටි කෙනෙකුත් ඕකම කිව්වා. එයා කියනවා මුස්ලිම් කොල්ලෝ අපි වගේ නෙමෙයි ලු......!:love: කෙලින්ම කෙල්ලව දෙකට නවලා දිව දානවාලු පුකේ හිලට......!!:shocked: ඊට පස්සේ කෙල්ලට හොඳට තටමන්න කියල, පුකට කට තියලා මාරම සැපක් ලු දෙන්නේ.....!!!:baffled::baffled::baffled:
    පුක නිකන් වැක්‍යුම් කලා වගේ මාරම ක්ලීන් වෙනවා ලූ!!!!!
    :rofl::rofl::rofl:
     
    Last edited:

    Sharma01

    Well-known member
  • Jun 3, 2015
    3,583
    332
    83
    :angry::angry::angry:
    samaharu innawado muslim kollanta patta kemathi :love::love::love:, bus eke mang nikang katha kara .....muslim kiyala kivvama kare naginna aawa...sathiyak withara kathakarala yaalukaragena....hotel ekata ekkag gihilla aathal ekak gaththa:cool::cool:, passe sim eka maaru kara :rofl::rofl:
    පල යන්න. තොපෙ පිරිමින්ට කවුද යකෝ කැමති. සිංහල කොල්ලන්ට කොච්චර කැමතිද කියල දන්නවද මුස්ලිම් කෙල්ලො. ලංකාවෙ නෙමේ දැන් සිංහල කොල්ලො හොදට සෙට් වෙනව අරාබි රටවල ලස්සන මුස්ලිම් කෙල්ලොත් එක්ක. ලංකාවෙ මුස්ලිම් ගෑනු හෙනම කැතයි.
     
    • Like
    Reactions: ^Buddhika^

    VAT69

    Active member
  • කොහොමත් ඔතන්ට ආපුවම ඕකුන්ට අමුතු ඔළුවේ අමාරුවක් හැදෙනවා...
    අවුරුදු ගාණක් ඉන්න ගමේ මිනිස්සුන්ව ගණන් ගන්නැතිව මහ ඔළුවෙන් ඕකුන් ඉන්නේ.. Ground එකට ගියත් මුන්ගේ පඩ බලන්න ඕනේ...
    මේ නිසා තමයි පොඩි සීන් වලට වුනත් මිනිස්සු මුන්ව මාට්ටු කරන්නේ..! Eng & Meddo එහෙම නෑ... නැට්ටෙන් නූලෙන් ගොඩ ඇවිත් කැම්පස් එන Science & Art එවුන් තමයි පොඩ්ඩක් වැඩි..
     

    BlueBat

    Member
    Aug 14, 2011
    15,181
    1,092
    0
    :angry::angry::angry:
    samaharu innawado muslim kollanta patta kemathi :love::love::love:, bus eke mang nikang katha kara .....muslim kiyala kivvama kare naginna aawa...sathiyak withara kathakarala yaalukaragena....hotel ekata ekkag gihilla aathal ekak gaththa:cool::cool:, passe sim eka maaru kara :rofl::rofl:

    uba monada gahana perfume eka gada yanna. geri mass kala lagata enna beri tharan ubalage jathiya gawa gadai ne. nahaya nethi kellek thama ubalage ange ellenna enne enawanam :sorry: