පොඩි ඉඩමක් ගත්තා..ගෙදරකට ප්ලෑන් එකක්

funmalaya

Well-known member
  • May 5, 2008
    1,436
    989
    113
    අතරමග
    plan 1k ada gattha:yes::yes:

    11loh7s.jpg


    යකෝ මේකේ ගැරෙජ් එකේ පළලම අඩි 12කට වඩා තියෙනවනේ.... අනික පඩිපෙල කෑල්ල ගැරෙජ් එක අස්සට තමයි ගන්න වෙන්නේ....අනේ මන්ද බන් උඹලත් ගන්න ඉඩම්...සිරාවට ඕකෙ කඩ කෑල්ලක් ගහලා...තම්බියෙක්ට කුලියට දීපන්...උන්ට ඔය ඕන හුචක්කුවක ඉඳලා පුරුදුයි...:sorry::sorry::sorry:
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    උබේ ඉඩමෙ සයිස් එක 25x11 කිවුව නේද?ඕකෙ කොහොමද 12'9" ක් පළලට ගරාජ් එකක් දාන්නෙ?උබට ඕකෙ ගෙයක් හදන්න ඕනිම නම් හයිබ්‍රිඩ් ගෙයක්(කන්ටේනර් පෙට්ටිවලින් හදන එකක්)හදා ගනින්
     

    T h u s h

    Well-known member
  • Jan 21, 2011
    4,434
    735
    113
    හාපෝයි දෙය්යනේ ...හුන්ජුකුරුන්ජන් කෑල්ලක මොන ගෙවල්ද...
     

    hekelum

    Well-known member
  • Jan 8, 2008
    937
    408
    63
    ජන්තු අයියා;18093239 said:
    මචං ඔච්චර පොඩි ඉඩමක ගේකට ප්ලෑන් පාස් කරන්නේ නෑ නේ...ඔකේ කඩ කාමරයක් තමයි ගහන්න වෙන්නේ..

    adapu kena kiwwa pass karawala dennam kiyala :rofl::rofl:
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    adapu kena kiwwa pass karawala dennam kiyala :rofl::rofl:

    මිනිහො හයිබ්‍රිඩ් ගෙයක්(කන්ටේනර් පෙට්ටි වලින් හදන එවුවා)හදාපිය.මොකක් හරි කේස් එකක් ගියොත් ගෙදර ගලවල වෙන තැනකට ගෙනියන්නවත් පුලුවන්
     

    shamrincool

    Well-known member
  • Jan 6, 2011
    1,189
    65
    48
    awlak naha yata thattuwe bathroom 1k dapan! garage 1! nathan epa wenawa oi hadissiyata uba 3weni thtuwata naginda puluwan weida danne na!
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    මචං දැං කොලඹ ගෙවල් හදනවනං අවම ඉඩමෙ සයිස් එකක් තියනවා මට මතක හැටියට පර්ච් 7ක් හෝ වැඩි වෙන්න ඕනෙ කියලා. පොඩ්ඩක් හොයලා බලපං නැත්තං කරදර වෙයි. :)
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    පැටියා;18096146 said:
    මචං දැං කොලඹ ගෙවල් හදනවනං අවම ඉඩමෙ සයිස් එකක් තියනවා මට මතක හැටියට පර්ච් 7ක් හෝ වැඩි වෙන්න ඕනෙ කියලා. පොඩ්ඩක් හොයලා බලපං නැත්තං කරදර වෙයි. :)

    එහෙම එකක් නෑ මචන් මම දන්න තරමින්.මෑතක 1.5 ඉඩමක තට්ටු දෙකක කඩයක් හදන්න ප්ලෑන් එකක් පාස් කරගත්තා.
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    එහෙම එකක් නෑ මචන් මම දන්න තරමින්.මෑතක 1.5 ඉඩමක තට්ටු දෙකක කඩයක් හදන්න ප්ලෑන් එකක් පාස් කරගත්තා.

    එහෙනං එල. ගෙවල් වලට නීතිය වෙනස් නේද? ඔක්කොම කරලා අන්තිමට ප්ලෑන් එක පාස් කරගන්න බැරි වුනොත් කොට උඩනෙ :D
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    පැටියා;18096202 said:
    එහෙනං එල. ගෙවල් වලට නීතිය වෙනස් නේද? ඔක්කොම කරලා අන්තිමට ප්ලෑන් එක පාස් කරගන්න බැරි වුනොත් කොට උඩනෙ :D

    ගෙවල් වලට කොහොමද කියන්න හරියටම දන්නෙ නෑ.කොහොම වුනත් මූලික නීති වලට අනුව තියෙන්න ඕනිනෙ. ව.අ 3000 කට වැඩි වෙනකොට යුනිට් දෙකක් කියල පෙන්වන්න ඕනි කියන නීතියනම් අයින් කරල.