පොඩි බබෙක්ට පාවිච්චියට මේ Tab වලින් මොකක්ද හොඳ?

dilshan87

Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    ෆ්ලැට් ස්ක්‍රීන් වලට පොඩි කාලේ හුරු උනාම ළමයට ත්‍රිමාණ දේවල් අදුරගන්න බැරිව යනවා, මගේ අයිය කෙනෙක්ගේ බබෙක්ට එහෙම උනා, පොඩි කාලේ ඉදන් ටීවී එක දාලා කවන්න පුරුදු කරලා ඇවිදින්න බැරුව ගියා, වැටෙන්න ගත්තා, ඒ පාර ළමයට බෝල අතින් ගුලි කරන්න දීලා, ත්‍රිමාන දේවල් අදුරගන්න දීලා බොහොම අමාරුවෙන් ඩොකෙක් ගොඩ දැම්මේ,

    අනික අවුරුදු 1.5 බබෙක්ට ස්ක්‍රීන් එකේ තියෙන දේවල් පෙනුනට හැමදේම මොලෙන් අදුරගන්න බැහැ, එතකොට එයාලට පෙන්නේ වේගෙන් චලනය වන රූප ටිකක් විතරයි, එතකොට දිගු කාලීනව autism වගේ එන්නත් පුළුවන්, මගේ බබාටත් අවුරුද්දට අඩුයි, ඉදල හිටලා මාත් විනාඩි පහක් වගේ බලන්න දෙනවා නලවගන්න බැරිම උනාම, එත් එයාටම කියලා ඩිවයිස් එකක් ගැන දැන්ම හිතන්න එපා,
    Meka sirawata hari. Poddak nikamata pediatrician kenekgen ahuwanam umbata kan pirenna ahaganna thibba. Dan godak podi lamainta Autism thiyenawa. Hyperactive wage seen set una poddoth innawa. Ita passe umbata Speech Therapy wage seen walata pawa lamai ekkan yanna wei. Hondama de podi toys deela busy karapan. Allala balala igenaganna diyan.
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,279
    34,931
    113
    අවුරැදු 5ට අඩු ළමයින්ට ටැබ් ෆෝන් දෙන්න හිතන්නවත් එපා. කොච්චර නම් ක්‍රියාකාරකම් තියනවද කරවන්න. 5ට වැඩි ලමයින්ට ටැබ් ෆොන් දෙන්නත් එපා. online class තියෙනවනම් desktop computer හරි ස්මාර්ට් ටීවි එකකින් හරි කරවපල්ලා.
     

    sp4chamara

    Well-known member
  • Aug 25, 2008
    3,991
    858
    113
    in My WolRd.
    TV / TAB / Phone denna epa danma...at least 3 years unama 5-10 min wage denna......eeta wada denna epa....

    ape akka kenekge podi ekata phone /TV dunna 2 years idan...dan Grade 03....powerful Specs danawa...Es deka hodatama damage wela kiwwa....Specs walin control karagnna bari unot operation ekakata yanna wenawa kiwwa.....
     

    KandyMalli

    Well-known member
  • Feb 15, 2018
    4,417
    4,044
    113
    මචංලා අපේ බබාට කාටුන් බලන්නයි dave and ava app එකෙන් උගන්නන්නයි මේ ටැබ් වලින් මොකක්ද හොඳ? පොඩි එකෙක් නිසා කෑම වතුර හලන්න පොලවේ ගහන්න අනිවා ඉඩ තියෙනවා ඒක නිසා අඩුවටම තියෙන එකක් බැලුවේ. ඔයාලගෙ බබාලට අරන් දීපු හරි recommend කරන ටැබ් එකක් කියනවද? ස්තූතියි. වයස අවුරුදු එකහමාරයි.

    Greentel A10 Tab

    A10-1.png



    Amazon Fire HD 8 Kids Edition Tablet


    Amazon-Fire-HD-8-Kids-Edition-Tablet.jpg
    Amazon kids eka nm durable


    Man langa fire hd 8 k thiyenwa oni nam kiyapan
     

    BinDT

    Well-known member
  • Apr 21, 2022
    1,007
    1,585
    113
    Andromeda Galaxy
    hoda sellambadu tikak aran denna tab eka ganna salli walin.maarama wadagath weno anagatheta.
    oya wayasedi tab ekak dunnama lamaya control karagannath amaruwei.
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,921
    9,741
    113
    ASUS Nexus tab ඵකක් තිබ්බෙ..කවරයක් නැතුවත් 5-6 පාරක් වැටුනා කිසි අවුලක් වුනේ නෑ..අනිත් ඒවා ගැන දන්නෙ නෑ.