පොඩි ලොරි ගන්න ඉන්න අය මේක බලන්න... [mahindra maxximo vs dimo batta]

Tricle_Buwa

Well-known member
  • Sep 15, 2019
    6,111
    9,353
    113
    Bolero එක හොදයි. අපේ ගෙදර තියෙනවා 2011 brand new ගනිපු එකක්. body නම් දිරන්න බලනවා. අපි ගිය අවුරුද්දේ full paint එකක් කළා. අපේ වාහනේ නම් තියෙන්නේ mechanical fuel system එකක්. repairs ලොකුවට set උනේ නෑ. break pad, alternator belt, දුනු බුෂ් , starter motor එක repair කරන්න උනා. බර අදින්න හොද වාහනේ. අපේ පැත්තේ ගොඩක් වාහන තියෙනවා තේ දළු අදින්න. එහේ අය හොදට වැඩ ගන්නවා bolero වලින්.
    P නම්බර් නෑ නේද ඔය කාලෙ වාහන වල?
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    31,185
    1
    40,888
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    Truck GIF by São Cristóvão Caminões
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    23,552
    3
    115,226
    113
    Gampaha
    Ko ban ithin dimo batta kalla?

    Thanks miss. Btw එතකොට Dimo බට්ටගෙ මෙහෙම පස්න නැද්ද?
    ඩීමෝ බට්ටගෙ එන්නෙ මැකනිකල් පොම්පයක්...
    ඒ නිසා එන්ජින් නඩත්තුව මේකට සාපේක්ශව ලේසියි... හැබැයි පුලිං පවර් එක එහෙම අඩුයි. ඒ වුනාට පට්ට ගහන්න පුලුවන්.. ඒක තමයි වෙනස ඔය දෙකේ..
    ලොරි වල තියන මැනුවල් පොම්ප කියන්නේ මොකක්ද බං?
    මැනුවල් පොම්පෙ, ගොඩක් මැකනිකල් ඩීසල් ප්‍රෙශර් පම්ප් එන වාහන වලට එන අයිටම් එකක්...

    ඒක අතින් ප්‍රෙස් කරල ඩීසල් ටැංකියෙ ඉඳන්, ඩීසල් හයි ප්‍රෙශර් පම්ප් එක දක්වා මැනුවලි පම්ප් කරන්න පුලුවන්...
    ටැංකියෙ ඩීසල් අඩුවෙලා පද්ධතියට හුළං ඇද්දම, ඩීසල් ෆිල්ටර් මාරු කරාම, රෙපෙයාර් එකකට ඩීසල් ලයින් ගලවල හයි කරාම වගේ අවස්ථාවලදි මැනුවල් පම්ප් එක ප්‍රෙස් කරන්නෙ නැතුව ස්ටාට් කරගන්න අමාරුයි...

    ටැංකියෙ ඩීසල් අඩු වුනාම "පොම්පෙ ගහල ස්ටාට් කරනව" කියන්නෙත් ඕකටම තමයි...
    Lorry iye idan genna denawada ban???
    එහෙම කතාවක් කියනව ඇහුන තමයි...
    බොලෙරෝ එකක් තියෙනවා ගැරජ් එකේ ඉමොබිලයිස් වෙලා. ඔව් ඒවාගෙ ඉමොබිලයිසර් එකකුත් තියනවා. දැන් ඒකෙ එන්ජින් ලයිට් එක නිවෙනවා පත්තු වෙනවා විතරයි ස්ටාර්ට් කරන්න බෑ. ගොඩාක් ස්කෑනර් මහින්ඩ්‍රා කී ප්‍රෝග්‍රෑම් වලට සපෝට් කරන්නෙ නෑ. ඒවට ඉතින් ලෝන්ච් X431 එකක් වත් ඕනෙ. නැත්තම් මහින්ඩ්‍රා එකේ එයාලගෙන මෘදුකාන්ගයක් තියනවා.. ඒක නිසා ඕවා රෙපෙයා කරද්දී ecu පැත්තෙ ලෙඩක් ආවොත් ඉතින් ටිකක් අමාරුයි නේද? :sorry:
    Ecu කේස් එක තමයි අමාරු...
    ටයිමින් තියන්නත් ටිකක් අමාරුයි කියනව ඕක...
    Oke parana bolero nam power steering ahemath nee mama hithanne kepila yanawa dekala tinawa pallam wala right side akatama..

    Mama ahema akak dekka giya sathiye ..bayanaka wahanayak
    හම්මට සිරි...
    Leyland aluth podi lorrya kohomada?
    දන්නෙ නෑ මචං, ඒ ගැනනං
    බට්ට, බොලෙරො උනත් ඉස්සරහට මිකැනිකල් පොම්ප දාල වාහන එවන එකක් නෑ
    ඉස්සර BS4 තිබ්බෙ දැන් එක BS6 වෙලාලු ( Indian emission standards )

    අපිට වෙච්ච දෙයක්
    එහෙම එන එක හොඳයි...
    හැබැයි, එහෙන් මෙහෙන් අටවන්නෙ නැතුව හරියට කරන්න ඕනෙ...
    නැත්තං ඕව ගන්න අහින්සක මිනිස්සු අමාරුවෙ..
    මැක්සිමෝ ඇඩ් මැක්සිමම් බම්ප් :lol:
    කියෙවුවෙ නෑ නේද නූල...😂
    @PHBhagya .etakota maximo ekata gahanne super diesel da?...dimo lokkage thatwe kohomada
    නෑ නෑ... නෝමල් ඔටෝ ඩීසල්...

    ඩීමෝ ලොක්කනං ඔය වගේ අවුල් තියෙන වාහනයක් නෙමෙයි මම දන්න තරමින්...
    බට්ටට වඩා හොඳ පවර්ෆුල් වාහනයක්, ටර්බෝ එන්ජිමක් තියෙන්නෙත්...
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    49,709
    17,644
    113
    Gotland
    ඩිමෝ බට්ට නං කාලයක් තිස්සේ ප්‍රාථමික මට්ටමේ නිසා සංකීරණ ලෙඩ නෑ නේ
    එකත් එන අව්රුද්දෙ ඒවා කොමන්රේල් කරලා ඒවිද දන්නේ නෑ බාරත අලුත් එමිෂන් එකට
    එහෙම නැතිනං බජාජ් බයික් කලින් මොඩල් ටික මෙහෙට එව්වා වගේ එවයි
    ඉස්සර මට මතකයි ජපන් ලොරි ආව ආසියාවට ගහන එකේ මැනුවල් පොම්ප. KDH එකත් ආවද කොහෙද
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    9,232
    5,808
    113
    හෙල බිමේ
    ඒක අතින් ප්‍රෙස් කරල ඩීසල් ටැංකියෙ ඉඳන්, ඩීසල් හයි ප්‍රෙශර් පම්ප් එක දක්වා මැනුවලි පම්ප් කරන්න පුලුවන්...
    ටැංකියෙ ඩීසල් අඩුවෙලා පද්ධතියට හුළං ඇද්දම, ඩීසල් ෆිල්ටර් මාරු කරාම, රෙපෙයාර් එකකට ඩීසල් ලයින් ගලවල හයි කරාම වගේ අවස්ථාවලදි මැනුවල් පම්ප් එක ප්‍රෙස් කරන්නෙ නැතුව ස්ටාට් කරගන්න අමාරුයි...

    ටැංකියෙ ඩීසල් අඩු වුනාම "පොම්පෙ ගහල ස්ටාට් කරනව" කියන්නෙත් ඕකටම තමයි...
    එකක් මනුවල් පොම්ප නම් අනිත් ඒක automatic pump ද? නැත්නම් electric pump දා? එක ගැන පොඩි විස්තරයක් කරපංකො..
     
    • Love
    Reactions: PHBhagya

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    23,552
    3
    115,226
    113
    Gampaha
    එකක් මනුවල් පොම්ප නම් අනිත් ඒක automatic pump ද? නැත්නම් electric pump දා? එක ගැන පොඩි විස්තරයක් කරපංකො..
    ෆියොල් පම්ප් එකයි, ඉන්ජෙක්ටර් පම්ප් එකයි කියන්නෙ දෙකක්...
    ෆියොල් ටෑන්ක් එක ඇතුලෙ ඉලෙක්ට්‍රික් පම්ප් එකක් විදිහට නැත්තං ටැංකියෙන් එළියෙ මැනුවල් පම්ප් එකක් විදිහට ෆියොල් පම්ප් එක පිහිටල තියෙන්න පුලුවන්...

    එතනින් පස්සෙ ඩීසල් එන්නෙ ඉන්ජෙක්ටර් පම්ප් එකට...
    ඉන්ජෙක්ටර් පම්ප් එක ගොඩක් වෙලාවට මැකනිකල් පම්ප් එකක්ම තමයි එන්නෙ...
    සමහර වාහන මොඩ්ල් තියෙන්න පුලුවන් ඉලෙක්ට්‍රිකල් එන... හැබැයි බහුතරය මැකනිකල් පම්ප් තමයි එන්නෙ...
    ඒකෙන් වෙන්නෙ ඩීසල් සිලින්ඩරේට ඉන්ජෙක්ට් කරන්න සුදුසු තරමෙ පීඩනේකට පත් කරන එක...

    අපි කතාකරල තියෙන කොමන්රේල් ඩීසල් සිස්ටම් එකකනං,
    මේ ඉන්ජෙක්ටර් පම්ප් එක රොටරි ටයිප් එකේ පම්ප් එකක් විදිහට තමයි තියෙන්නෙ...
    එක ප්‍රෙශර් ලයින් එකක් සහ එක රිටන් ලයින් එකක් තියෙනව...
    එන්ජිමට සම්බන්ධ ශාෆ්ට් එකකින් මේක රොටර් වෙනකොට පම්ප් එකෙන් කොමන් රේල් එකට, ඩීසල් පොම්ප වෙනව...

    ඉලෙක්ට්‍රොනික් පද්ධතියකින් ecu එක හරහා එන සිග්නල් එකකට අනුව ඉන්ජෙක්ටර්ස් ඇරෙන වැහෙන එක පාලනය වෙනව... එතකොට කොමන් රේල් එක ඇතුලෙ පීඩනයට පත් කරල තියෙන ඩීසල් ඕපන් වෙන ඉන්ජෙක්ටරෙන් සිලින්ඩර් එකට ඉන්ජෙක්ට් වෙනව....


    මැකනිකල් ඩීසල් සිස්ටම් එක ගත්තොත්,
    මේකෙදි, රොටරි පම්ප් වගේම ඉන්ලයින් පම්ප් පාවිච්චි වෙනව... මේ පම්ප් වල ඉඳන් එන්ජිමේ සිලින්ඩර් ගාණට අදාලව ඩීසල් ලයින් අවුට් කරනව, එක රිටන් ලයින් එකක් එනව...
    ඉන්ලයින් පම්ප් වලදිනං කෑම් ශාෆ්ට් එකකට සම්බන්ධ ප්ලන්ජර්ස් වලින් වෙන වෙනම එන්ජින් ටයිමින් වලට අදාල ඉන්ජෙක්ටර් වලට ඩීසල් පම්ප් කරනව... ඩීසල් ප්‍රෙශර් එකෙන්ම තමයි ඉන්ජෙක්ටරේ ඕපන් වෙන්නෙත්...

    රොටරි පම්ප් වලත්, එන්ජිමේ ෆයරිං ඕඩර් එකට හරියන ටයිමින් වලට සිලින්ඩර් ගාණට අදාල ලයින් වලට වෙන වෙනම ඩීසල් ප්‍රෙශර් වෙන විදිහට ඩිසයින් කරල තියෙන්නෙ...