Mata denna.
Ape podi ekata
Mata denna
Ape podi ekata books kiyawanna
------ Post added on Nov 20, 2024 at 3:05 PM
Ape podi ekata
Mata denna
Ape podi ekata books kiyawanna
------ Post added on Nov 20, 2024 at 3:05 PM
එහෙම කියන්ඩ එපා හරිද එයා මට වයිෆ්වත් දෙනවපාවිච්චි කරන්නෙ නැති එක “මා කටින් පොන්නයා” aka “මැක්බුක් අනාතයට” දීපන්. ඌට තමා ඒවා දෙන්නෙ.
ඌට පොටෝ කෑල්ලක් දාලා ස්වයංවින්දනේ කරන්න පුලුවන්.
උබටත් මහා දානපති, අපි පාවිච්චි කරලා මේව වෙන උන්ට දෙනවා, උබලට කොහෙන්ද මේවා ගාලා ස්වයංවින්දනේ කරන්නත් පුලුවන්![]()

Lamayekta deepanපාවිච්චි කරන්නෙ නැති kindle එකක් තියෙනවා කියලා කිව්වා විතරයි PM ගොඩක් එනවා,
මට සල්ලි ඕන නෑ. හැබැයි මේකේ ඉන්න හොර පොන්න වෙසිගෙ පුතාල නැතුව වැඩක් ගන්න පුලුවන් එකෙක්ට දෙන්න තමා ඕන.
(මුලින්ම හොයාගන්න ඕනා, ඕන් කරලා බලන්න ඕනා. ඊටපස්සෙ තමා ඉතින් දන් දෙන්නේ)
එකෙක්ව තෝරලා කියපන්.
උඹ බීල නේද ඉන්නෙ. ඇත්ත කියපන්. උඹ දරුණු වෙලා වගේ තේරෙනවා.ඕක විකුනල ඉතිරි ගාන අතින් දාල ලිදට සීට් කෑල්ලක්වත් වහපන්
නැත්තන් තෝ බොන වතුර විසවෙල මැරෙන්නෙ ලගදිම
අඩෝ මම හිතුවේ හේෂානයා කියල. ඒත් මම බැලුව මුට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියලා.එහෙම කියන්ඩ එපා හරිද එයා මට වයිෆ්වත් දෙනව
කොල්ලො ෆයියවල් වල පොටෝ එවයි උබෙ එක දාගත්තමඋඹ බීල නේද ඉන්නෙ. ඇත්ත කියපන්. උඹ දරුණු වෙලා වගේ තේරෙනවා.
අඩෝ මම හිතුවේ හේෂානයා කියල. ඒත් මම බැලුව මුට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියලා.අඩෝ මගේ avatar එකත් දා ගනින්කෝ වෙනසකටත් එක්ක. උඹලා අපේ ඒවා දාගන්නේ නෑනේ ඉතින්.
------ Post added on Nov 20, 2024 at 6:08 PM
බෑ කක්සෙශන් කරන්න AC රූම් එක ඕනAC eka denna barida?
![]()
බෑ කක්සෙශන් කරන්න AC රූම් එක ඕන
Uba potha kiywanawada bn, nethnam nidi da kindle.MTA nam @MR.BILLA dunna ekk. Tawama use krnawa mn eka.![]()

ඒ මාත් ගන්න ඉන්නේ...මාත් පොත් කියවන්න කියල ipad එකක් ගත්ත. පොත් විතරයි තියෙන්නෙ.මාසෙකින් විතර ON කරෙත් නැ ඒ නිසා වැඩක් ගන්න සිරාම එකෙක්ට දීපන්