පොඩි විපතක් උනා - වාසනාවන්තයෙක් තෝරගන්න උදවක් දීපල්ලා

ob_server

Well-known member
  • Jan 16, 2023
    7,543
    8,109
    113
    3-4 years use kale natanm oka on wenawada balanna mulin..
    battery dead wenna puluwan
    screen eka fade wenna puluwan.. e-ink eka weak wela..
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,167
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    පාවිච්චි කරන්නෙ නැති එක “මා කටින් පොන්නයා” aka “මැක්බුක් අනාතයට” දීපන්. ඌට තමා ඒවා දෙන්නෙ. 🙈
    ඌට පොටෝ කෑල්ලක් දාලා ස්වයංවින්දනේ කරන්න පුලුවන්. 🤭

    උබටත් මහා දානපති, අපි පාවිච්චි කරලා මේව වෙන උන්ට දෙනවා, උබලට කොහෙන්ද මේවා ගාලා ස්වයංවින්දනේ කරන්නත් පුලුවන් 🤭
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    පාවිච්චි කරන්නෙ නැති එක “මා කටින් පොන්නයා” aka “මැක්බුක් අනාතයට” දීපන්. ඌට තමා ඒවා දෙන්නෙ. 🙈
    ඌට පොටෝ කෑල්ලක් දාලා ස්වයංවින්දනේ කරන්න පුලුවන්. 🤭

    උබටත් මහා දානපති, අපි පාවිච්චි කරලා මේව වෙන උන්ට දෙනවා, උබලට කොහෙන්ද මේවා ගාලා ස්වයංවින්දනේ කරන්නත් පුලුවන් 🤭
    එහෙම කියන්ඩ එපා හරිද එයා මට වයිෆ්වත් දෙනව
     
    • Sad
    Reactions: shenat

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,894
    1
    51,879
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    මාත් පොත් කියවන්න කියල ipad එකක් ගත්ත. පොත් විතරයි තියෙන්නෙ.මාසෙකින් විතර ON කරෙත් නැ ඒ නිසා වැඩක් ගන්න සිරාම එකෙක්ට දීපන්
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    පාවිච්චි කරන්නෙ නැති kindle එකක් තියෙනවා කියලා කිව්වා විතරයි PM ගොඩක් එනවා,
    මට සල්ලි ඕන නෑ. හැබැයි මේකේ ඉන්න හොර පොන්න වෙසිගෙ පුතාල නැතුව වැඩක් ගන්න පුලුවන් එකෙක්ට දෙන්න තමා ඕන.

    (මුලින්ම හොයාගන්න ඕනා, ඕන් කරලා බලන්න ඕනා. ඊටපස්සෙ තමා ඉතින් දන් දෙන්නේ)

    එකෙක්ව තෝරලා කියපන්.
    Lamayekta deepan
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,427
    1
    62,090
    113
    Mother Earth
    ඕක විකුනල ඉතිරි ගාන අතින් දාල ලිදට සීට් කෑල්ලක්වත් වහපන්
    නැත්තන් තෝ බොන වතුර විසවෙල මැරෙන්නෙ ලගදිම
    උඹ බීල නේද ඉන්නෙ. ඇත්ත කියපන්. උඹ දරුණු වෙලා වගේ තේරෙනවා. 😄

    එහෙම කියන්ඩ එපා හරිද එයා මට වයිෆ්වත් දෙනව
    අඩෝ මම හිතුවේ හේෂානයා කියල. ඒත් මම බැලුව මුට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියලා. 🙁 අඩෝ මගේ avatar එකත් දා ගනින්කෝ වෙනසකටත් එක්ක. උඹලා අපේ ඒවා දාගන්නේ නෑනේ ඉතින්. 🤷‍♂️
    ------ Post added on Nov 20, 2024 at 6:08 PM
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: ob_server

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    උඹ බීල නේද ඉන්නෙ. ඇත්ත කියපන්. උඹ දරුණු වෙලා වගේ තේරෙනවා. 😄


    අඩෝ මම හිතුවේ හේෂානයා කියල. ඒත් මම බැලුව මුට මොකද වෙලා තියෙන්නෙ කියලා. 🙁 අඩෝ මගේ avatar එකත් දා ගනින්කෝ වෙනසකටත් එක්ක. උඹලා අපේ ඒවා දාගන්නේ නෑනේ ඉතින්. 🤷‍♂️
    ------ Post added on Nov 20, 2024 at 6:08 PM
    කොල්ලො ෆයියවල් වල පොටෝ එවයි උබෙ එක දාගත්තම
    අනුරාධගෙ කතාව ලියපන්කො
     

    Robinhood wage ekek

    Well-known member
  • Feb 22, 2013
    20,698
    10,781
    113
    Sherwood වගේ තැනක
    AC eka denna barida?

    8097c6a7e4c3e2ae4949eb372af1b73d.gif
     

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,696
    6,017
    113
    @ගෙදර
    මාත් පොත් කියවන්න කියල ipad එකක් ගත්ත. පොත් විතරයි තියෙන්නෙ.මාසෙකින් විතර ON කරෙත් නැ ඒ නිසා වැඩක් ගන්න සිරාම එකෙක්ට දීපන්
    ඒ මාත් ගන්න ඉන්නේ...🙄 අනේ මන්දා