adu kule tiktok gankabarayo, drama ekk karagena views ganna karapu vadak. wpo kole gaththath munta views guti kaaavath munta views
Beri wela wath ata dekata alluwoth komada sepa , power pak nattan lori batteryAdo ehema current allanawada bn???
Gahanawa kiyala nam dannawa
Hithanna wath epa bnBeri wela wath ata dekata alluwoth komada sepa , power pak nattan lori batteryeken alluwoth patta sapak weida dan ne
@SLK_sri උබ පොලිස් කොස්තාපල්ට නොම්බර් එක දීලා ගුටි කෑව නිසා නේද ත්රෙඩ් ලියන්නේ![]()
පව් බන්.![]()
htta nalale thiyan inna ewunta number dunnama ehema thamaiමාර වැඩක්නේ බන් නොම්බරේ දුන්නම ඔච්චර reaction එකක් දෙන්න ඕනෙද?![]()
Mata nm අප්පිරියා ma de tamayi prison eka , owata wetunoth puke arina ekata sambawithawe wedi ne bn , koi taran dangerous than da me rateHithanna wath epa bn
Owww. Ara video ekakuth daala thibbe ඔය ගැනMata nm අප්පිරියා ma de tamayi prison eka , owata wetunoth puke arina ekata sambawithawe wedi ne bn , koi taran dangerous than da me rate
පුළුවන් taran prison yanne natuwa inna one , අපල walata pin karanna oneOwww. Ara video ekakuth daala thibbe ඔය ගැන
ඉවරයි
Oww එකට තමයි මේ තත්කාල කේන්දර බලන්න පුළුවන් කෙනෙක් හොයන්නේපුළුවන් taran prison yanne natuwa inna one , අපල walata pin karanna one
script ekak wenna ati banමාර වැඩක්නේ බන් නොම්බරේ දුන්නම ඔච්චර reaction එකක් දෙන්න ඕනෙද?![]()
පොලිසියේ අයියා : ආ පැටියෝ කෝමද![]()
උන් ආසත් උබ වගේ පොම්නයන්ට පමණයි. හොද සිංහල කොල්ලෙක් දුන්නම උන්ට එක දරාගන්න බෑ . උබ හරිnumbers dunna ponnayata gahapu eka hodia, wena badu nathuwata okunta dunnata
uge jathakaye awulak ban, police karayekta bannoth uta ridenawa
------ Post added on Jan 1, 2025 at 8:04 PM
මෙකේ වලි දාගන්න එකෙන් ලේ පිරිසිදු වෙනවා බන්.
උන් ඔක්කොම යලුවෝ වගේ උබලා අපි හැමොම යාලුවෝ වගේ තමා ඉතිං![]()