පොලිස් නෝනට telephone නොම්බරේ දුන් තරුණයාට ගුටි 😂😂😂😂

Monkey D Dragon

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,266
    6,789
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ඇල්ලුවා නම් වැරදි ,

    ඇල්ලුවේ නැතුව ගැහුවා නම් number දුන්නට 100% වැරදි ගහපු එක

    number එක නොගෙන ඉඳපන්

    මුන් දෙන්නට අරූට ගහන්න මොකද්ද තියෙන අයිතිය(ඇල්ලුවේ නැත් නම් ) ???

    මුන් දෙන්නගේ වැඩ තහනම් කරන්න ඕන(ඇල්ලුවේ නැත් නම් ) .


    මේකට හොඳ වැඩේ කියන උන් number එක දුන්න උන්ට වඩා මෝඩයෝ(ඇල්ලුවේ නැත් නම් ) .

    ඇල්ලුවේ නැත් නම් මුන් uniform ඉඳගෙන ඔහොම දඟලන එක joke එකක් නෙමේ



    youtube චැනල් කාරයෝ මේ video එකෙන් හම්බ කරනවා views වලින් හොඳට අරුන් ගුටි කනවා :P
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    @SLK_sri උබ පොලිස් කොස්තාපල්ට නොම්බර් එක දීලා ගුටි කෑව නිසා නේද ත්‍රෙඩ් ලියන්නේ 🤣

    ubage duka apita therenawa ban.

    පව් බන්.😂

    uge jathakaye awulak ban, police karayekta bannoth uta ridenawa
    ------ Post added on Jan 1, 2025 at 8:04 PM
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    Mata nm අප්පිරියා ma de tamayi prison eka , owata wetunoth puke arina ekata sambawithawe wedi ne bn , koi taran dangerous than da me rate
    Owww. Ara video ekakuth daala thibbe ඔය ගැන
    ඉවරයි
     

    sahan50

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    7,099
    6,434
    113
    kandy
    පුළුවන් taran prison yanne natuwa inna one , අපල walata pin karanna one
    Oww එකට තමයි මේ තත්කාල කේන්දර බලන්න පුළුවන් කෙනෙක් හොයන්නේ
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,626
    49,983
    113
    සේදවත්ත
    numbers dunna ponnayata gahapu eka hodia, wena badu nathuwata okunta dunnata
    උන් ආසත් උබ වගේ පොම්නයන්ට පමණයි. හොද සිංහල කොල්ලෙක් දුන්නම උන්ට එක දරාගන්න බෑ . උබ හරි
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY



    uge jathakaye awulak ban, police karayekta bannoth uta ridenawa
    ------ Post added on Jan 1, 2025 at 8:04 PM


    මෙකේ වලි දාගන්න එකෙන් ලේ පිරිසිදු වෙනවා බන්.

    උන් ඔක්කොම යලුවෝ වගේ උබලා අපි හැමොම යාලුවෝ වගේ තමා ඉතිං 😂
     
    • Like
    Reactions: c gate and SLK_sri

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මෙකේ වලි දාගන්න එකෙන් ලේ පිරිසිදු වෙනවා බන්.

    උන් ඔක්කොම යලුවෝ වගේ උබලා අපි හැමොම යාලුවෝ වගේ තමා ඉතිං 😂

    mn nam thanikara athal ekak ganne, erozan nathi nisa kallikama yanna thamai dan muwa allan inne. uth dan patta kammali ban