mmm
RaZor_911 Well-known member Jul 14, 2011 14,284 1 4,526 113 Unknown Oct 16, 2013 #23 Oya lankawe neme bn Engalanthe scene ekak
dj suraj Well-known member Apr 3, 2008 1,551 182 63 Colombo Oct 16, 2013 #24 දුර්ලභ කෑල්ල ගැලපෙන්නේ නැහැ වගේ
dj suraj Well-known member Apr 3, 2008 1,551 182 63 Colombo Oct 16, 2013 #25 RaZor_911 said: Oya lankawe neme bn Engalanthe scene ekak Click to expand...
donta Member Jun 11, 2013 2,916 304 0 Oct 16, 2013 #26 පොඩ්ඩක් හිතපන් කොළඹ ඉන්න එකෙක් අනුරාධපුර ගිය වෙලාව පොලීසියට මාට්ටු වෙනවා. ඒ වෙලාවට ඔහොම හරි ගානක් දීලා මාරු උනේ නැත්තන් අයේ ලයිශන් එක ගන්න අනුරාධපුරේ යන්න වෙනවා. ඊට වඩා හොදනැද්ද බන් ඔහොම ගානක් දීලා ශේප් වෙන එක.
පොඩ්ඩක් හිතපන් කොළඹ ඉන්න එකෙක් අනුරාධපුර ගිය වෙලාව පොලීසියට මාට්ටු වෙනවා. ඒ වෙලාවට ඔහොම හරි ගානක් දීලා මාරු උනේ නැත්තන් අයේ ලයිශන් එක ගන්න අනුරාධපුරේ යන්න වෙනවා. ඊට වඩා හොදනැද්ද බන් ඔහොම ගානක් දීලා ශේප් වෙන එක.
C cuteoz Well-known member Jan 29, 2009 8,997 1,550 113 Oct 18, 2013 #27 ape policiye ayath pau ne.. egollan ganna ona hugak salli tiyena danawath minisungen... asarana drivers lai punchi ayagen ganne nethiwa... loku ekek dakkama baya wenawa athi.. kagenda galawanne kiala hodatama dannawa athi
ape policiye ayath pau ne.. egollan ganna ona hugak salli tiyena danawath minisungen... asarana drivers lai punchi ayagen ganne nethiwa... loku ekek dakkama baya wenawa athi.. kagenda galawanne kiala hodatama dannawa athi