:confused:
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,229 1 39,809 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Apr 5, 2021 #1 Reactions: kinkon and Stimulus mind
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,229 1 39,809 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Apr 5, 2021 #2 Stimulus mind said: bump Click to expand... පෝන්වල කොහොමද දන්නෙ නෑ මචං.recuva එකෙන් ඩෙස්ක්ටොප් ට්රයි කරල තියෙනව, ඒ වුණාට කවදාවත් එක ෆයිල් එකක් රිකවර් කරන්ඩ ලැබුණෙ නෑ Reactions: Stimulus mind
Stimulus mind said: bump Click to expand... පෝන්වල කොහොමද දන්නෙ නෑ මචං.recuva එකෙන් ඩෙස්ක්ටොප් ට්රයි කරල තියෙනව, ඒ වුණාට කවදාවත් එක ෆයිල් එකක් රිකවර් කරන්ඩ ලැබුණෙ නෑ
Lankaputhra16 Well-known member Oct 12, 2016 4,178 5,232 113 කහටගස්දිගිලිය Apr 5, 2021 #3 Reactions: dilann, hodakolla and AnuradhaRa
stasia Well-known member May 28, 2018 12,813 26,352 113 כדור הארץ Apr 5, 2021 #4 Recover උනත් පොටෝ එකේ බාගයක් නෑ Reactions: AnuradhaRa
Stimulus mind Well-known member Feb 27, 2021 31,019 153,078 113 Apr 5, 2021 #5 AnuradhaRa said: පෝන්වල කොහොමද දන්නෙ නෑ මචං.recuva එකෙන් ඩෙස්ක්ටොප් ට්රයි කරල තියෙනව, ඒ වුණාට කවදාවත් එක ෆයිල් එකක් රිකවර් කරන්ඩ ලැබුණෙ නෑ Click to expand... ehenam hard eka shredd karala thibunada danne na.nathnam ehema recovery novenna hethuwak na.auslogics file recovery th hodai.phone walanam echchara danne na. Reactions: AnuradhaRa
AnuradhaRa said: පෝන්වල කොහොමද දන්නෙ නෑ මචං.recuva එකෙන් ඩෙස්ක්ටොප් ට්රයි කරල තියෙනව, ඒ වුණාට කවදාවත් එක ෆයිල් එකක් රිකවර් කරන්ඩ ලැබුණෙ නෑ Click to expand... ehenam hard eka shredd karala thibunada danne na.nathnam ehema recovery novenna hethuwak na.auslogics file recovery th hodai.phone walanam echchara danne na.
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Apr 5, 2021 #6 BUMPER Reactions: AnuradhaRa and Stimulus mind
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,999 2 116,142 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Apr 5, 2021 #7 වැල පොටෝද Reactions: AnuradhaRa
S svhsathyajith Active member Dec 15, 2011 139 20 28 Apr 5, 2021 #8 phone eka root nam disk digger pro use karanna Reactions: AnuradhaRa