ekath aththa thamaiapita owa aran tiya ganna tanak na bun ekai mama nam ganne nathe...

aniwa machanඒ උනාට අපේ උන්ට බඩගිනි තියෙනවා![]()

ekath aththa thamaiapita owa aran tiya ganna tanak na bun ekai mama nam ganne nathe...

aniwa machanඒ උනාට අපේ උන්ට බඩගිනි තියෙනවා![]()

weraduna machanekath aththa thamai
aniwa machan![]()
ela ela.
You must spread some Reputation around before giving it to randima rulz again.





Nice one+8
TFS machan...
+7
bump
ape rate car ekak wath nathi un kiyak innawada..


