Private Unies Genaawata kamak natha.. Habai Lankaawe ungee wada sure natha.... Oya buruthu pitin daana uni wala standard eka gana waga kiimak thibiya uthuya.... natthan wennee lankaawee digri certificate gath moodayan gen Job market eka pirii yaamai... evita wada kaarayaa ta da ihala watupakata yaa nohaka.... cheap labou hama companiyakama athi wee... meewaa aawaata giyaata arinnnata diima bayaanaka viya haka...
meewa biila kathaa karanna oona prasna banzz ...
Therumak nathi kathawak ne....
Standard ekak naththam ewata lamay yaida? demawpiyo yawai da?
Student la ewain salli walata degree gaththa kiyamu... Ee ayata rassa denne kauda?
Moodayoi, salli walata degree gaththu unui job market eke unnata un ta jobs hambenawada? ehema baluwama, me pvt uni wala standard ekak nathi wei nam wadaath sathutu wenna ona gov uni wala un.... mokada un ethakota highlight wela job market eke unta maara illumak ena nisa...
Habai... ooke wenne anik paththa.... kisima uni ekak salli walata degree denna yannne na pissu naththam... ehema dunnoth un ta anagathyak na... bankoloth wennai wenne... ayojanaya apatahe... puluwan tharam competency ekak athi wei
Pvt uni s aniwaryen ma gov uni wala standard ekata udin yanna balai... ehemai business karanne..... ekai megolla irisiyawe bayawela kaa gahanne...
