පෞද්ගලික විශ්වවිද්‍යාල ඇති කිරීම අපි පරා

laka007

Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,549
    5,778
    113
    අන්තර් විශ්වවිද්‍යාල ශිෂ්‍ය බලමණ්ඩලය
    තව අවුරුදු 2-3න් උබලත් නෑහෑ:P:P:P
     

    pacchasira

    Member
    Jun 4, 2010
    205
    12
    0
    Private Unies Genaawata kamak natha.. Habai Lankaawe ungee wada sure natha.... Oya buruthu pitin daana uni wala standard eka gana waga kiimak thibiya uthuya.... natthan wennee lankaawee digri certificate gath moodayan gen Job market eka pirii yaamai... evita wada kaarayaa ta da ihala watupakata yaa nohaka.... cheap labou hama companiyakama athi wee... meewaa aawaata giyaata arinnnata diima bayaanaka viya haka...
    meewa biila kathaa karanna oona prasna banzz ...
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,128
    4,280
    113
    Sri Lanka
    Ado, thopi jeppo jeppo kiya kiya JVP unta baninna epa oi. apith JVP thama. eth privat campus daana eka hondai. mokada, ape rajaye unvercity wala wishaya nirdeshe awurudu 60 k withara paranai. DNA echnology kaale , thawama duwanne pawraaniya yaanthra widyaawa. privat cmpus dammama, loke thiyena latestma technology lankawata enawa. eken wenne yahapathak. ekata munta irisiyawe. yako ke gahapan wishaya nirdehse aluth karala professional students la bihi karawanna kiyala. eka hondai oita wada mama hithanne
     

    dilshan_n

    Member
    Oct 28, 2008
    354
    15
    0
    36
    Galle
    Ado, thopi jeppo jeppo kiya kiya JVP unta baninna epa oi. apith JVP thama. eth privat campus daana eka hondai. mokada, ape rajaye unvercity wala wishaya nirdeshe awurudu 60 k withara paranai. DNA echnology kaale , thawama duwanne pawraaniya yaanthra widyaawa. privat cmpus dammama, loke thiyena latestma technology lankawata enawa. eken wenne yahapathak. ekata munta irisiyawe. yako ke gahapan wishaya nirdehse aluth karala professional students la bihi karawanna kiyala. eka hondai oita wada mama hithanne

    Uba JVP da? :lol::lol::lol: Habai ubalage lokkoi anthare un okkomai ookata wiruddai ne?

    Nama ta witharak JVP ehenam? ko pkashe prathipaththi walata uba ekaga nane? Ethin JVP wenne kohomada? :lol:

    Thuk nodakin JEPPO
     

    dilshan_n

    Member
    Oct 28, 2008
    354
    15
    0
    36
    Galle
    Private Unies Genaawata kamak natha.. Habai Lankaawe ungee wada sure natha.... Oya buruthu pitin daana uni wala standard eka gana waga kiimak thibiya uthuya.... natthan wennee lankaawee digri certificate gath moodayan gen Job market eka pirii yaamai... evita wada kaarayaa ta da ihala watupakata yaa nohaka.... cheap labou hama companiyakama athi wee... meewaa aawaata giyaata arinnnata diima bayaanaka viya haka...
    meewa biila kathaa karanna oona prasna banzz ...

    Therumak nathi kathawak ne....
    Standard ekak naththam ewata lamay yaida? demawpiyo yawai da?

    Student la ewain salli walata degree gaththa kiyamu... Ee ayata rassa denne kauda? :lol:

    Moodayoi, salli walata degree gaththu unui job market eke unnata un ta jobs hambenawada? ehema baluwama, me pvt uni wala standard ekak nathi wei nam wadaath sathutu wenna ona gov uni wala un.... mokada un ethakota highlight wela job market eke unta maara illumak ena nisa...

    Habai... ooke wenne anik paththa.... kisima uni ekak salli walata degree denna yannne na pissu naththam... ehema dunnoth un ta anagathyak na... bankoloth wennai wenne... ayojanaya apatahe... puluwan tharam competency ekak athi wei

    Pvt uni s aniwaryen ma gov uni wala standard ekata udin yanna balai... ehemai business karanne..... ekai megolla irisiyawe bayawela kaa gahanne... :lol:
     

    kick ass

    Member
    May 22, 2010
    1,249
    56
    0
    ASS
    අන්තර් විශ්වවිද්‍යාල ශිෂ්‍ය බලමණ්ඩලය

    ass-no_head.jpg



    :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
     

    samruka

    Well-known member
  • Jul 6, 2007
    2,936
    536
    113
    Sri Lanka
    සේව නූල තොගේ අධෝමුකයට හයිකරගෙන ගිනි තියාගනින්

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: maru talks eka
     

    unicornx

    Well-known member
  • Aug 11, 2007
    7,854
    1,266
    113
    Mars
    Private Uni's walin degrees nikan denne na...Eka gannath xams serama complete karanna oni...Pissu kalakanni
     

    scoobyy

    Junior member
  • May 26, 2007
    663
    21
    18
    Gedara
    umbala danne boruwata kagahannai anthimata guti kannai witharai ban.. anika umbala charter weddi umbalage lokko kisi saddayak na.
     

    cyber22118

    Member
    Jan 30, 2010
    3,569
    99
    0
    Not Far From U
    යුද ගැටුම්වලට මැදිවී සිටීම නිසා මේ ළමුන්ගේ අධ්‍යාපන කටයුතුවලට බාධා සිදුව ඇති බවත් මේ නිසාවෙන් අවතැන් කදවුරුවල සිටිමින් උසස් පෙළ විභාගයට පෙනී සිටින ළමුන්ගේ මෙවර විභාගයට පෙනී සිටීමේ අවස්ථාව නොසලකා හරින්නයැයි අන්තර් විශ්වවිද්‍යාල ශිෂ්‍ය බලමණ්ඩලය රජයෙන් ඉල්ලා සිටියේය.


    ‘‘මේ ළමුන් ජීවිතය පිළිබදව දැඩි බියකින් සිටියේ. මොවුන් පාසල් ගියේ නැහැ. ඉතා හදිසි අවස්ථාවක් නිසාවෙන්
    අවතැන් කදවුරුවල සිටිමින් උසස්පෙළ විභාගයට පෙනී සිටින ළමුන් මෙවර විභාගයට පෙනී සිටීමේ අවස්ථාව විශ්ව විද්‍යාලයට ඇතුළුවීම සදහා සුදුසුකම් ලැබීම පිළිබදව නොසලකා හරිමින් කටයුතු කරන්නැයි අපි ඉල්ලා සිටිනවා.’’ මෙම ඉල්ලීම ඇතුළු අධ්‍යාපන ක්ෂේත‍්‍රය පිළිබදව වන ඉල්ලීම් 11ක් ඉදිරිපත්කරමින් අන්තර් විශ්වවිද්‍යාල ශිෂ්‍ය බලමණ්ඩලයේ කැදවුම්කරු උදුල් පේ‍්‍රමරත්න පැවසුවේය. :angry:



    අන්තර් විශ්වවිද්‍යාල ශිෂ්‍ය බලමණ්ඩලය කුමක් පැවසුවත් මෙවර උසස්පෙළ විභාගයට පෙනී සිටින ළමුන් හොද සූදානමකින් යුතුව විභාගයට පෙනී සිටීම සදහා කටයුතු කරමින් සිටින්නේයැයි අධ්‍යාපන අමාත්‍යවරයා කීය.


    අන්තර් විශ්වවිද්‍යාල ශිෂ්‍ය බලමණ්ඩලය onna ungee weda.. para ballooo...
     
    Kaaaaaalakanni Jepppoo.... Umbalata puluwan meke post ekak daanna withrai ban.... wena mona bambuwakwath baaa.. he he paw umbala..... Ape janadhipathi thuma kjiyana dewal karanawa....
    Umbalata baye inne naaa...
    Nikan nondi noweee pala......


    api mewenakota PMC 7k wahala thiyanawa. ape ethiyasaya ehemai. melo hasarak nodana anunge gonpart walata kanogaha enna yaluwa. mahapolowe payagahala nathi minissuwage kathakaranna epa yaluwa.........


    thanks for your comment
     

    vikee

    Junior member
  • Aug 23, 2008
    770
    16
    18
    api mewenakota PMC 7k wahala thiyanawa. ape ethiyasaya ehemai. melo hasarak nodana anunge gonpart walata kanogaha enna yaluwa. mahapolowe payagahala nathi minissuwage kathakaranna epa yaluwa.........


    thanks for your comment
    Mama dannawa whapauwa gana...
    e wagema ape gedara calender ekakuth tyenawa umbe oya avatar eke mark eka daala, thawa threemawithrana marunu sahodarayage photo ekakuth daaala, Japura med fac eken gahapu calander eka..
    eka ape gedarata awe kohomada kiyanna mata ona naaa mokada faculty eke ewun witharai eka gaththe...
    kohoma wunath umbal;ai machan polowe paya gahala nathuwa jeewath wenne..
    Umbalage uthgsahaya Japura anatomy eke thaappei e awtaai cutouts tikak gahala balagena inna ekenma penawa...
    Nikan kaa nogaha hitahan ban
     
    Last edited:

    rasithaudayanga

    Well-known member
  • Jan 29, 2010
    1,443
    72
    48
    ane gono hitapalla tawa tika dawasak ohoma api umblage hoda lectures la okkoma oyala gewaawa wage 5 gunayak gewala gannawa. umbala egena ganneth ne ne .eminissu egena ganna kemathi ayata hodata uganwai


    he he he he
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    machan I got a idea.
    I'm going to develop a 3D game that government army/police and politic person
    vs state uni-students are fighting. The death math can you accessed via the internet.
    This is a completely a 3D game masively parallel multiplayer game. you can select
    what side you are playing.Through your microphone you can speak and scold them.

    what about my idea machan ?
     

    Banned

    Well-known member
  • Dec 19, 2009
    2,625
    328
    83
    Here I am....
    api mewenakota PMC 7k wahala thiyanawa. ape ethiyasaya ehemai. melo hasarak nodana anunge gonpart walata kanogaha enna yaluwa. mahapolowe payagahala nathi minissuwage kathakaranna epa yaluwa.........


    thanks for your comment

    උණ තියෙන එකෙක් හම්බ වෙනකම් තමා මමත් මේ බලන් හිටියේ. මේ ටික කියන්න.

    උඹලාට තියෙන අයිතිය මොකක්ද? ගෙදර කරන්න දෙයක් නැතිව, මේ පොඩි, පොඩි කර Course කර විනාශ වෙන උන්ගේ අධයාපනයට අත තියන්න. උඹ මොන අයියා....උනත් මතක තියා ගනින්.....ඔය කුහක කම හින්දා තමා උඹලාට හැම දාම කෙල වෙන්නේ.


    ඔය මහා බල මණ්ඩලය උනාට.. ඕකේ නාට්ටාමිලාගේ සංගමයක් තරම්වත් වැඩක් කරන්න පුලුවන් උන් නැ. හිඟා කකා, කැට හොල්ල, හොල්ල.....නිදහස් අධයාපනය රකින්න.

    උඹ මෙඩිකල් නේ.....නේද? උඹට ඔච්චර කැක්කුම නම්, ගේ ගාව දාගනින්.....නිකන් බෙහෙත් දෙන ඉස්පිරිතාලයක්..........

    ඊට පස්සේ, එකේ ෆොටො දාලා. ඔය මහා බල කතා කියපන්.


    නිදහස් අධයාපනයෙන් ඉගෙන ගෙන නිකන් සල්ලි නැති ළමයින්ට උගන්නන්න ඕනේ. නිදහස් අධයාපනය ආරක්ෂා වෙන්න. නැතුව උඹලා වගේ, ඉන්න ටිකේ කැ ගහලා....එළියට ගිහින් මහා ටියුශන් ක්ලාස් හරි..... Private Hospital දාගෙන බෙහෙත් දෙන ගොබ්බයින්ට දැන් ඉන්න කොල්ලො...අහුවෙන්නේ නැ.


    උඹලා අන්තිමට මුකුත්ම නැත්නම් රට හරි යයි.....ගොඩක් ඔය කැගහපු අයියලා අන්තිමට එකනේ කලේ.


    ඔය සේව නුලේ මහා පිපිරිමෙන්, උඹලාගේ ඇඳුම් ටික ගිනි අරන්...හෙළුව ලොකෙට පේන එක විතරයි වෙන්නේ.


    ලක්ශ 65000 ගියත්, කරන උන් කරයි. උඹලාගේ ඔය බොම්බෙත්, ඕන තැනක බැඳගෙන, රටේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි විනාස නොකර.....පව් නොදි ඉගෙන ගෙන....යන දේවාලෙක පව් නොදි යන්න.