බඩුවක් සමග පැයක්(අතිශයින්ම ලොකුවෙච්ච උන්

hasoon

Member
Dec 28, 2007
445
62
0
in colombo
රජා ගේ blog එකෙන් නේ ඉස්සුවේ. ..මමත් රජතුමාගේ බ්ලොග් එකේ නිත්‍ය සාමාජිකයෙක් ...ඕක කියවල තියෙනවා සහෝදරයා....
 
Jun 18, 2010
3,322
1,125
0
Katunayake
රජා ගේ blog එකෙන් නේ ඉස්සුවේ. ..මමත් රජතුමාගේ බ්ලොග් එකේ නිත්‍ය සාමාජිකයෙක් ...ඕක කියවල තියෙනවා සහෝදරයා....

:yes::yes:
11.gif
:yes::yes:
 

dj gamaya

Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    Vihara Maha Devi kellek ne set wela tiyenne...... oya lesbi seen kathawath thiyenawa..... Eth aththa kathawa nam hariyata set unoth hoda sapak ganna puluwan.....

    Unge oya repect dana loku size eka denne iskolenma thama...eth aththa kathawa nam athal ekak nathiwa lathawena size eke set ekak oya iskole inne..... mamath oke kello 6k withara kara...... aith et unoth aith karanawa mokada...oke inna samahara kello sapak ganna giyama iwarayak na ban

    Athdakimen kiyanne....wade ala karaganne nathuwa set karagaththoth oya iskole kellek raja sapa thamai... wade chatr unoth iskolema set wela thama chatr eka denne..aith kiribathgoda kellek bahalath iwaraaai

    Rep+14
     

    chirart1

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    3,445
    468
    83
    මම හිත හා පුක ගල් කරගෙන සීට් එකට තදින් ඇල උනෙමි.
     
    Jun 18, 2010
    3,322
    1,125
    0
    Katunayake
    Vihara Maha Devi kellek ne set wela tiyenne...... oya lesbi seen kathawath thiyenawa..... Eth aththa kathawa nam hariyata set unoth hoda sapak ganna puluwan.....

    Unge oya repect dana loku size eka denne iskolenma thama...eth aththa kathawa nam athal ekak nathiwa lathawena size eke set ekak oya iskole inne..... mamath oke kello 6k withara kara...... aith et unoth aith karanawa mokada...oke inna samahara kello sapak ganna giyama iwarayak na ban

    Athdakimen kiyanne....wade ala karaganne nathuwa set karagaththoth oya iskole kellek raja sapa thamai... wade chatr unoth iskolema set wela thama chatr eka denne..aith kiribathgoda kellek bahalath iwaraaai

    Rep+14

    ආහ්හ් ... හොදට අත්දැකීම් තියන කොල්ලෙක් වගේ ? :P
    මේක මට උන සිද්දියක් නෙවෙයි අපේ හර්ෂ අයියට උන සීන් එකක් .. :D