බඩ ඉස්සරහට නෙරන එකට පිළියමක් නැද්දෝ?

jmzsl

Well-known member
  • Apr 6, 2013
    4,327
    806
    113
    38
    kandy
    monawa karannat kalin diet eka hadagena hitapan nattan bada adu karanna ba
    simple carbohydrate kanne natuwa complex carbohydrate kanna. kanakota ekawara godaak kanna epa poddak kala badagini wenakota aya kanna. dawasakta podi meals 6k wage.

    mehema kana gaman cardio monawa hari karapan bada bahinawa
     

    laky69

    Member
    Mar 23, 2010
    137
    6
    0
    0.jpg


    මචෝ මම පහත කියන ටික අහපුදෙවල් නෙමේ මම ප්‍රයෝගිකව අත්හදාබලල ඉතාම සාර්ථක ප්‍රතිපල ලබපු විසදුම්.!! :D:D

    1. ප්‍රථමයෙන්ම කරන්න ඕනේ Professional Dietitian කෙනෙක් හමුවෙනෙක. එහෙම නැතුව හැම මිනිහම ඔළුවට දාන දේවල් අත්හදා බලන්න ගියොත් වෙන්නේ හන්දිවේදනාව හදාගන , ගැස්ට්‍රයිටිස් හදාගන තිබුනුබඩ එහෙන්මම තියාගන ඉන්න වීමයි!! (උදාහරණයක් ලෙස , මම උපදෙස් ගත්තු Dietitianට මෙම විෂය සම්බන්දයෙන් Phd එකක් තිබුන. )

    **** මා ඉහත සදහන්කල පරිදි Professional Dietitianකෙනෙක් හමුවෙන්න ඔබ තීරණය කරනවානම් පහත මම සදහන් කරන දේවල් පසකට තබා එම උපදෙස් පිළිපදින්න !!!:cool::yes::cool:

    2. තමන්ගේ උසට සරිලන තෙක් බර අඩුකරගන්න! එතෙක්
    ශාරීරික වියායාම අරබන්න එපා!

    මචෝ, ශාරීරික වියායාම ඉතාම අවශ්‍ය දෙයක් උනත්, තියන බඩත් එක්ක (අමතර බරත් එක්ක)
    ශාරීරික වියායාම කිරීමට යාමෙන් ඔයා වෙහෙසට පත්වෙනවා මෙන්ම මෙම මුලුක්‍රියාවලියම ඔබට එපාවෙනව. උසට සරිලනබර ඉන්ටෙර්නෙට් එකෙන්නම් සොයන්න යන්න එපා!, :rolleyes:ඒවායේ තියෙන්නේ සුද්දන්ගේ පරිමාණයන් (ඔවුන්ගේ සිරුරුවලට අදාල) !!! අපේ පරිමාණයන් දැනගතහැක්කේ Dietitianකෙනෙක්ගෙන් පමණයි.

    3. බර අඩුකරගන්නෙ කෙසේද (
    ඖෂද ප්‍රතිකාර )???

    මචෝ, දැන් අස්සයා පැනලගිහින් ඉවරයි!!:angry: එකහින්ද එළවලු විතරක් කලා , කෑම අඩුවෙන් අරගන වැනි දියාරුක්‍රම වලින් ගොඩදාන්න අමාරුයි !! එක හින්දා කෙටිකාලයකට ඖෂද ප්‍රතිකාර ලබාගතයුතුයි! මෙහිදී කරන්නේ (Xenical වැනි) ආහාරවලින් සිරුරට උරාගන්නා
    Calorie ප්‍රමාණය අඩුකරනෙකයි .

    4.
    බර අඩුකරගන්නෙ කෙසේද (අඩු Calorie අහාර )???

    බඩ අඩුකරන්න නොකා ඉන්නනම් එපා!!!! කවදාවත් කොල්ලෝ කෑම ටිකක් කලා ඉන්නෙ නෑ , එහෙම ඉන්නත් බෑ (අපි හොදටම දන්නවනේ අපි පාසැල් යනකාලේ , සෙල්ලම් කරන කලේ පැලෙන්න කාපු මිනිස්සුනේ !!) එනිසා කරන්න ඕනේ කන ප්‍රමාණය අඩුකරනෙකනෙමේ , low-
    Calorie අහාර වේලකින් බඩ පුරවගන්නෙක. මෙම අහාර මොනවාද කියල ඔයාගේ Dietitian කියලදෙයි ! . ඊටඅමතරව රෑ ආහාරය වෙනුවට Optifast වැනි low-Calorie ආහාරයක් අනිවර්යන්ම ගතයුතුයි (Optifast තරමක් ගණන් නමුත් ඉතාමත් ප්‍රතිපල දායකයි:confused:).


    5. මෙහෙම මාසයක් විතර යනකොට (සමහරවිට 2) ඔයාගේ බර නියමිත ප්‍රමාණයට අඩුවෙයි, මම මෙමෙ ක්‍රමයට 8Kg මාසයකදී අඩුකරා ආයාසයකින් තොරව !! :D

    ඔන්න දැන් නියමිත බර පාලනයට
    ශාරීරික වියායාම පටන්ගන්න හොදවෙලාව! දැන් ශාරීරික වියායාම කරනෙක (විශේෂයෙන්ම Abdominal exercises) අනිවාර්යයි.;);)

    flat-belly-stomach-lift-shirt-440x310.jpg


    මම මෙම ක්‍රමයට මම සෑහීමකට වියහැකි ප්‍රතිපල ලැබුවා!! එනිසා තමයි මම තව කෙනෙකුට ප්‍රයෝජනවත් වෙයි කියලා මේක පනදාගන ටයිප් කලේ ... ඒකනිසා ඉහත කරුණු ගැන පොඩ්ඩක් හිතල බලන්න.!!!:yes:

    නිරෝගිමත් ජිවිතය පතමි!!!
    :yes::D:yes:


    thx machan watina adahasak
     

    kaushala1988

    Well-known member
  • Oct 27, 2008
    4,413
    1,238
    113
    තමාගෙම ලෝකේ තමා
    0.jpg


    මචෝ මම පහත කියන ටික අහපුදෙවල් නෙමේ මම ප්‍රයෝගිකව අත්හදාබලල ඉතාම සාර්ථක ප්‍රතිපල ලබපු විසදුම්.!! :D:D

    1. ප්‍රථමයෙන්ම කරන්න ඕනේ Professional Dietitian කෙනෙක් හමුවෙනෙක. එහෙම නැතුව හැම මිනිහම ඔළුවට දාන දේවල් අත්හදා බලන්න ගියොත් වෙන්නේ හන්දිවේදනාව හදාගන , ගැස්ට්‍රයිටිස් හදාගන තිබුනුබඩ එහෙන්මම තියාගන ඉන්න වීමයි!! (උදාහරණයක් ලෙස , මම උපදෙස් ගත්තු Dietitianට මෙම විෂය සම්බන්දයෙන් Phd එකක් තිබුන. )

    **** මා ඉහත සදහන්කල පරිදි Professional Dietitianකෙනෙක් හමුවෙන්න ඔබ තීරණය කරනවානම් පහත මම සදහන් කරන දේවල් පසකට තබා එම උපදෙස් පිළිපදින්න !!!:cool::yes::cool:

    2. තමන්ගේ උසට සරිලන තෙක් බර අඩුකරගන්න! එතෙක්
    ශාරීරික වියායාම අරබන්න එපා!

    මචෝ, ශාරීරික වියායාම ඉතාම අවශ්‍ය දෙයක් උනත්, තියන බඩත් එක්ක (අමතර බරත් එක්ක)
    ශාරීරික වියායාම කිරීමට යාමෙන් ඔයා වෙහෙසට පත්වෙනවා මෙන්ම මෙම මුලුක්‍රියාවලියම ඔබට එපාවෙනව. උසට සරිලනබර ඉන්ටෙර්නෙට් එකෙන්නම් සොයන්න යන්න එපා!, :rolleyes:ඒවායේ තියෙන්නේ සුද්දන්ගේ පරිමාණයන් (ඔවුන්ගේ සිරුරුවලට අදාල) !!! අපේ පරිමාණයන් දැනගතහැක්කේ Dietitianකෙනෙක්ගෙන් පමණයි.

    3. බර අඩුකරගන්නෙ කෙසේද (
    ඖෂද ප්‍රතිකාර )???

    මචෝ, දැන් අස්සයා පැනලගිහින් ඉවරයි!!:angry: එකහින්ද එළවලු විතරක් කලා , කෑම අඩුවෙන් අරගන වැනි දියාරුක්‍රම වලින් ගොඩදාන්න අමාරුයි !! එක හින්දා කෙටිකාලයකට ඖෂද ප්‍රතිකාර ලබාගතයුතුයි! මෙහිදී කරන්නේ (Xenical වැනි) ආහාරවලින් සිරුරට උරාගන්නා
    Calorie ප්‍රමාණය අඩුකරනෙකයි .

    4.
    බර අඩුකරගන්නෙ කෙසේද (අඩු Calorie අහාර )???

    බඩ අඩුකරන්න නොකා ඉන්නනම් එපා!!!! කවදාවත් කොල්ලෝ කෑම ටිකක් කලා ඉන්නෙ නෑ , එහෙම ඉන්නත් බෑ (අපි හොදටම දන්නවනේ අපි පාසැල් යනකාලේ , සෙල්ලම් කරන කලේ පැලෙන්න කාපු මිනිස්සුනේ !!) එනිසා කරන්න ඕනේ කන ප්‍රමාණය අඩුකරනෙකනෙමේ , low-
    Calorie අහාර වේලකින් බඩ පුරවගන්නෙක. මෙම අහාර මොනවාද කියල ඔයාගේ Dietitian කියලදෙයි ! . ඊටඅමතරව රෑ ආහාරය වෙනුවට Optifast වැනි low-Calorie ආහාරයක් අනිවර්යන්ම ගතයුතුයි (Optifast තරමක් ගණන් නමුත් ඉතාමත් ප්‍රතිපල දායකයි:confused:).


    5. මෙහෙම මාසයක් විතර යනකොට (සමහරවිට 2) ඔයාගේ බර නියමිත ප්‍රමාණයට අඩුවෙයි, මම මෙමෙ ක්‍රමයට 8Kg මාසයකදී අඩුකරා ආයාසයකින් තොරව !! :D

    ඔන්න දැන් නියමිත බර පාලනයට
    ශාරීරික වියායාම පටන්ගන්න හොදවෙලාව! දැන් ශාරීරික වියායාම කරනෙක (විශේෂයෙන්ම Abdominal exercises) අනිවාර්යයි.;);)

    flat-belly-stomach-lift-shirt-440x310.jpg


    මම මෙම ක්‍රමයට මම සෑහීමකට වියහැකි ප්‍රතිපල ලැබුවා!! එනිසා තමයි මම තව කෙනෙකුට ප්‍රයෝජනවත් වෙයි කියලා මේක පනදාගන ටයිප් කලේ ... ඒකනිසා ඉහත කරුණු ගැන පොඩ්ඩක් හිතල බලන්න.!!!:yes:

    නිරෝගිමත් ජිවිතය පතමි!!!
    :yes::D:yes:

    thanx machan....matath hena awlak me bada
    kohenda machan hoda professional dietitian kenek consult karanna puluwan ?
     

    SuduuNangiya

    Member
    Jun 19, 2008
    350
    5
    0
    හැමදාම පාන්දර විනාඩි 45 ඇවිදින්න, හැබැයි ලතාවට නෙවි - හොදට ඇඟට දැනෙන්න
    අත් දුටුවයි - ප්‍රත්‍යක්ෂයි
    ඕනෙනම් ඊට පස්සෙ ටිකක් බඩට ව්‍යායාමයක් දෙකක් දෙන්න