බන්ගලියෝන්ට චන්ද එපා වෙලා. ලංකාවෙත් මෙහෙම වෙයිද?

nalin0001

Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,275
    34,928
    113
    මයින්ද මාත්තයා ජීවතුන් අතර ඉන්නකල් බයියන්ට නෙමෙයි චන්ද එපා වෙන්නේ.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,103
    1
    58,454
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මොලෙයක් තියේ නම් චන්දෙ නොදී ඉදිද යකෝ තමන්ට ඕනේ එකෙක්ට චන්දෙ දෙනවා නේ :lol:
    ලඟදි ලංකාවෙත් චන්දයක් තියයි. ඒකෙදී කවුරු හරි දිනයි.

    ඒ දිනපු එකාට චන්දෙ දීපු අයට චන්දෙන් අවුරුද්දකට පස්සෙත් දිනුවා වගේ ෆීලින් එකක් තියෙයිද?
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ලඟදි ලංකාවෙත් චන්දයක් තියයි. ඒකෙදී කවුරු හරි දිනයි.

    ඒ දිනපු එකාට චන්දෙ දීපු අයට චන්දෙන් අවුරුද්දකට පස්සෙත් දිනුවා වගේ ෆීලින් එකක් තියෙයිද?
    අපි කතා කරන්නේ බන් චන්දෙ දෙන නොදෙන එක ගැන. මේ උදාහර්නෙම ගනින්කෝ. බංගලි මහා ගැනී හොරා කියල දන්නවා නේ. ඉතින් බන් අපි කරන්න ඕනේ වෙන මොකක් හරි පැත්තකට චන්දෙ දෙන එක. මොකද මේ ගනී දෙවැනි පාර දාගන්න එක කිසිම තේරුමක් නැනේ. පත් වෙන උනුත් හොරු වෙන්න පුළුවන්. හැබැයි මිනිස්සු තමන්ගේ බලේ පෙන්නුවොත් උන් ටිකක් හරි අරිට වඩා හොරකම අඩු කරයි. නොදී හිටියාම වෙන්නේ හොර ගැනිගේ උන් කොමත් දෙනවා අනික් පැත්තට චන්ද නැ . අර ගැනී අයිමත් එනවා. එකයි මෝඩ වැඩේ. ඕක ලංකාවටත් ඔහොමමයි
     
    • Love
    Reactions: shenat

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,917
    17,146
    113
    Kottawa
    අපි කතා කරන්නේ බන් චන්දෙ දෙන නොදෙන එක ගැන. මේ උදාහර්නෙම ගනින්කෝ. බංගලි මහා ගැනී හොරා කියල දන්නවා නේ. ඉතින් බන් අපි කරන්න ඕනේ වෙන මොකක් හරි පැත්තකට චන්දෙ දෙන එක. මොකද මේ ගනී දෙවැනි පාර දාගන්න එක කිසිම තේරුමක් නැනේ. පත් වෙන උනුත් හොරු වෙන්න පුළුවන්. හැබැයි මිනිස්සු තමන්ගේ බලේ පෙන්නුවොත් උන් ටිකක් හරි අරිට වඩා හොරකම අඩු කරයි. නොදී හිටියාම වෙන්නේ හොර ගැනිගේ උන් කොමත් දෙනවා අනික් පැත්තට චන්ද නැ . අර ගැනී අයිමත් එනවා. එකයි මෝඩ වැඩේ. ඕක ලංකාවටත් ඔහොමමයි
    ඔහොමනෙ බං

    සිරාවත් ගෙන්නුවේ
    ගෝටවත් ගෙන්නුවේ..

    අන්තිමට මොකද උනේ?

    මිනිස්සු චන්දෙ දාන්න ඕනෙ දැන් ඉන්න එකාව පරාද කරන්නද?

    ඔන්න අපේ චන්ද දායකයන්ගෙ literacy එක.. උබ නම් පැන්නා.. අනික් උන් අනාතයි
     
    • Like
    Reactions: topkollek

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ඔහොමනෙ බං

    සිරාවත් ගෙන්නුවේ
    ගෝටවත් ගෙන්නුවේ..
    ඔව් එක උබට මෙහෙම කියන්නම්. 2005 වෙනකොට 2009 වෙනකොට මහින්දලා හොදට වැඩේ කරන ගියා. ඊට පස්සේ තමා උන් කන්න ගත්තේ හොදටම. ඊට කලිනුත් kawa තමා. එක නිසා 2015 ඌ ගෙදර ගියා. රනිල් අවා. ඊට පස්සේ ගෝටා. දැන් ගෝටා ඇවිල්ල කල ගොන් වැඩ නිසා 2005 ඉදන් උන වැඩ ඔක්කොම , රජයේ ගොන් වැඩ, හොරකන් ඔක්කොම එලි උනා. එක නිසා දැන් තියෙන්නේ පැති දෙකයි. ජෙප්පොයි පාර්ලිමන්ට් එකේ උන් ඇරෙන්න අනික් ඔක්කොමයි. ජප්පෝ ඇර අනික් ඔක්කොම හොරු කියල ප්‍රක්ටිකලි ඔප්පු වෙලා උන්ට රටක් කරන්න බැ කියල ඔප්පු වෙලා තියෙන්නේ

    ඊළගට එන චන්දෙදි චන්දෙ දෙන්න වෙන පක්ෂ එන්නෙත් නැ බ්‍රෝ. ඉතුරු ටික උබට තමා හිතාගන්න වෙන්නේ
    අන්තිමට මොකද උනේ?

    මිනිස්සු චන්දෙ දාන්න ඕනෙ දැන් ඉන්න එකාව පරාද කරන්නද?
    නැ මචන්
    හැබැයි දැන් ඉන්න එකා වැරදි කියල උබ 100% දන්නවා නම් උව පරාද කරන්න ඕනේ නැද්ද?
    ඔන්න ඔය සරල ප්‍රශ්නේ මම අහන්නේ
    ඔන්න අපේ චන්ද දායකයන්ගෙ literacy එක.. උබ නම් පැන්නා.. අනික් උන් අනාතයි
    මම පැන්නා නෙමේ බන් මම දැකලා අයින් උනා කිව්වොත් හරි
     
    • Like
    Reactions: shenat

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,917
    17,146
    113
    Kottawa
    ඔව් එක උබට මෙහෙම කියන්නම්. 2005 වෙනකොට 2009 වෙනකොට මහින්දලා හොදට වැඩේ කරන ගියා. ඊට පස්සේ තමා උන් කන්න ගත්තේ හොදටම. ඊට කලිනුත් kawa තමා. එක නිසා 2015 ඌ ගෙදර ගියා. රනිල් අවා. ඊට පස්සේ ගෝටා. දැන් ගෝටා ඇවිල්ල කල ගොන් වැඩ නිසා 2005 ඉදන් උන වැඩ ඔක්කොම , රජයේ ගොන් වැඩ, හොරකන් ඔක්කොම එලි උනා. එක නිසා දැන් තියෙන්නේ පැති දෙකයි. ජෙප්පොයි පාර්ලිමන්ට් එකේ උන් ඇරෙන්න අනික් ඔක්කොමයි. ජප්පෝ ඇර අනික් ඔක්කොම හොරු කියල ප්‍රක්ටිකලි ඔප්පු වෙලා උන්ට රටක් කරන්න බැ කියල ඔප්පු වෙලා තියෙන්නේ

    ඊළගට එන චන්දෙදි චන්දෙ දෙන්න වෙන පක්ෂ එන්නෙත් නැ බ්‍රෝ. ඉතුරු ටික උබට තමා හිතාගන්න වෙන්නේ

    ජෙප්පොත් ඇවිත් මේ ටිකම කලොත්.. කොටින්ම කිව්වොත් මීට වඩා කෙල උනොත්? ඊට පස්සෙ කාවද ගේන්නේ? උබට වගකීමෙන් කියන්න පුලුවන්ද ජෙප්පො එහෙම නොකරයි කියලා?

    නැ මචන්
    හැබැයි දැන් ඉන්න එකා වැරදි කියල උබ 100% දන්නවා නම් උව පරාද කරන්න ඕනේ නැද්ද?
    ඔන්න ඔය සරල ප්‍රශ්නේ මම අහන්නේ

    ඌව පරාද කලා කියල රට හැදෙන්නෙ නෑ..
    2015 දී මහින්දව පරාද කලා.. රට හැදුනද?
    2019 දී සිරාව/රනිල්ව පරාද කලා... රට හැදුනද? අන්තිමට ගෝට රනිල්ට බුලත් දීල එක්ක ආවේ..

    මම පැන්නා නෙමේ බන් මම දැකලා අයින් උනා කිව්වොත් හරි

    මොනා කිව්වත් හැමෝම කෙල වෙද්දි පනින එක තමා කරන්නේ.. මම උනත් එහෙමයි..
     
    • Like
    Reactions: topkollek

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    ජෙප්පොත් ඇවිත් මේ ටිකම කලොත්.. කොටින්ම කිව්වොත් මීට වඩා කෙල උනොත්? ඊට පස්සෙ කාවද ගේන්නේ? උබට වගකීමෙන් කියන්න පුලුවන්ද ජෙප්පො එහෙම නොකරයි කියලා?
    අපෝ බැ. එහෙම ලෝකේ කිසිම දේශපාලනයක් වැඩ කරන්නේ නැ බන් . උන් සිස්ටම් එක හදලා තියෙන්නේ හොරකන් කරන්න බැරි වෙන්න එක නිසා හොරේක් ආවත් බය නැ
    හැබැයි සාදක තියනවා. මොකද ජෙප්පෝ මයිනා වගේ එකෙක් නෙමේ. උන් මන්දලෙකින් පාලනය වෙන්නේ. මයිනා වගේ හොර කන්න ගත්තොත් පක්ෂෙන් එලවන්න පුළුවන්. එහෙම උනාම බලයක් නැ .

    ඌව පරාද කලා කියල රට හැදෙන්නෙ නෑ..
    2015 දී මහින්දව පරාද කලා.. රට හැදුනද?
    2019 දී සිරාව/රනිල්ව පරාද කලා... රට හැදුනද? අන්තිමට ගෝට රනිල්ට බුලත් දීල එක්ක ආවේ..
    ඉතින් එක තමා බන් ඒ දැන් එළිවෙලා තියෙන්නේ ඒ ඔක්කොම එක වැල්ලේ පොල් කියල. උන් සේරම එක එක බලේට ගේනවා පිටින් රණ්ඩු වෙලා/ කොටින්ම UNP ශ්‍රීලංකා පොහොට්ටු උනේ මිනිස්සු විතරයි. ඒ වළල්ලෙන් ජෙප්පෝ වෙන් කරලා ගන්න පුළුවන් නේ බන්

    මොනා කිව්වත් හැමෝම කෙල වෙද්දි පනින එක තමා කරන්නේ.. මම උනත් එහෙමයි..
    කෙල වෙන්න කලින් මචන්. එකයි දැකලා අයින් උනා කිව්වේ.
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,917
    17,146
    113
    Kottawa
    අපෝ බැ. එහෙම ලෝකේ කිසිම දේශපාලනයක් වැඩ කරන්නේ නැ බන් . උන් සිස්ටම් එක හදලා තියෙන්නේ හොරකන් කරන්න බැරි වෙන්න එක නිසා හොරේක් ආවත් බය නැ
    හැබැයි සාදක තියනවා. මොකද ජෙප්පෝ මයිනා වගේ එකෙක් නෙමේ. උන් මන්දලෙකින් පාලනය වෙන්නේ. මයිනා වගේ හොර කන්න ගත්තොත් පක්ෂෙන් එලවන්න පුළුවන්. එහෙම උනාම බලයක් නැ .
    ඉතින් එක තමා බන් ඒ දැන් එළිවෙලා තියෙන්නේ ඒ ඔක්කොම එක වැල්ලේ පොල් කියල. උන් සේරම එක එක බලේට ගේනවා පිටින් රණ්ඩු වෙලා/ කොටින්ම UNP ශ්‍රීලංකා පොහොට්ටු උනේ මිනිස්සු විතරයි. ඒ වළල්ලෙන් ජෙප්පෝ වෙන් කරලා ගන්න පුළුවන් නේ බන්


    කෙල වෙන්න කලින් මචන්. එකයි දැකලා අයින් උනා කිව්වේ.

    මන්ඩල බයිල නම් අනිත් පක්ශ වලත් තියෙන්නේ..

    කොහොමද සිස්ටම් හදල තියෙන්නෙ කියපන් බලන්න හොරකම් කරන්න බැරිවෙන්න?
     

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    ජෙප්පොත් ඇවිත් මේ ටිකම කලොත්.. කොටින්ම කිව්වොත් මීට වඩා කෙල උනොත්? ඊට පස්සෙ කාවද ගේන්නේ? උබට වගකීමෙන් කියන්න පුලුවන්ද ජෙප්පො එහෙම නොකරයි කියලා?

    JVP එකට දීලා බලනවා ඇරෙන්න මිනි්ස්සුන්ට වෙන විකල්පයක් නැහැ. මොකද අනිත් පක්ෂ දෙකම කලේ මිනිස්සුන්ට බොරු පොරොන්දු දීලා රවට්ටලා මාරුවෙන් මාරුවට රට විනාශ කරපු එක. ඉතින් එහෙම රට විනාශ කරපු පක්ෂ දෙකෙන් එකකට දෙනවට වඩා ඉතුරු වෙලා තියෙන එකම විකල්පයට දෙන එක තමයි මිනිස්සුන්ට කරන්න පුලුවන්. ධම්මික පෙරේරා, දිලිත් ජයවීර, රොෂාන් රනසිංහ වගේ අය ඇත්තටම විකල්ප නෙමෙයි ජනාධිපති වුනොත් පොහොට්ටුවත් එක්ක ආණ්ඩුවක් හදන්න බලන් ඉන්න පොහොට්ටුවේම අය.
     
    • Like
    Reactions: shenat and HAneo

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    මන්ඩල බයිල නම් අනිත් පක්ශ වලත් තියෙන්නේ..

    කොහොමද සිස්ටම් හදල තියෙන්නෙ කියපන් බලන්න හොරකම් කරන්න බැරිවෙන්න?
    කොහෙද අනික් පක්ෂ වල මද්යම සබාවකින් පාලයන වෙන්නේ? මහින්දව අයින් කරන්න පුළුවන් ද උන්ගේ පක්ෂේ නායක කමින්? ජෙප්පොන්ට පුළුවන් ඒකමතිකව අනුරයා එලවන්න

    හරි මම ජෙප්පොන්ට දෙන්නේ නැ . දැන් මේ චන්දෙදි උබ දෙන එකා කියපන්. හැබැයි එකෙන් රට හැදෙන්න ඕනේ හොදේ?
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,917
    17,146
    113
    Kottawa
    JVP එකට දීලා බලනවා ඇරෙන්න මිනි්ස්සුන්ට වෙන විකල්පයක් නැහැ. මොකද අනිත් පක්ෂ දෙකම කලේ මිනිස්සුන්ට බොරු පොරොන්දු දීලා රවට්ටලා මාරුවෙන් මාරුවට රට විනාශ කරපු එක. ඉතින් එහෙම රට විනාශ කරපු පක්ෂ දෙකෙන් එකකට දෙනවට වඩා ඉතුරු වෙලා තියෙන එකම විකල්පයට දෙන එක තමයි මිනිස්සුන්ට කරන්න පුලුවන්. ධම්මික පෙරේරා, දිලිත් ජයවීර, රොෂාන් රනසිංහ වගේ අය ඇත්තටම විකල්ප නෙමෙයි ජනාධිපති වුනොත් පොහොට්ටුවත් එක්ක ආණ්ඩුවක් හදන්න බලන් ඉන්න පොහොට්ටුවේම අය.
    උබට හරක් මසුයි ඌරු මසුයි ඇලජික් නම් කවුරුහරි උබට දෙකෙන් එකක් කන්න කිව්වොත් උබ ඌරු මස් කෑවට ටිකක් විතරයි ඇලජික් වෙන්නෙ කියල ඒක කනවද?
     
    • Like
    Reactions: topkollek

    EKGuest

    Well-known member
  • Nov 16, 2022
    3,206
    5,704
    113
    උබට හරක් මසුයි ඌරු මසුයි ඇලජික් නම් කවුරුහරි උබට දෙකෙන් එකක් කන්න කිව්වොත් උබ ඌරු මස් කෑවට ටිකක් විතරයි ඇලජික් වෙන්නෙ කියල ඒක කනවද?

    ඒ මස් වර්ග දෙකෙන් එකක් නොකෑවොත් වෙන කන්න කිසිම දෙයක් නැතුව බඩගින්නෙ මැරෙන්න වෙනවනම් අඩුවෙන් ඇලජික් වෙන එක කන්න වෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: HAneo and shenat

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,917
    17,146
    113
    Kottawa
    කොහෙද අනික් පක්ෂ වල මද්යම සබාවකින් පාලයන වෙන්නේ? මහින්දව අයින් කරන්න පුළුවන් ද උන්ගේ පක්ෂේ නායක කමින්? ජෙප්පොන්ට පුළුවන් ඒකමතිකව අනුරයා එලවන්න


    හරි මම ජෙප්පොන්ට දෙන්නේ නැ . දැන් මේ චන්දෙදි උබ දෙන එකා කියපන්. හැබැයි එකෙන් රට හැදෙන්න ඕනේ හොදේ?
    අනේ බං පක්ශ වල බයිල නම් කිසිම වෙලාවක් විශ්වාස කරන්න බෑ.. අනික් පක්ශ වලත් තියෙන්නෙ ඔය විනය කමිටු කියල.. අනික ඕව තනිකර පුද්ගලානුබද්දයි... වෙන නොවෙන එක ගැන තර්ක කරල වැඩක් නෑ..


    මං මිනිස්සු බලන් චන්දෙ දෙන්නෙ නෑ.. අනික් හොද මිනිස්සු යැව්වයි කියල රටක් හැදෙන්නෙත් නෑ.. කොච්චර හොද මිනිහෙක් යැව්වත් මේ corrupted system එකේ ඌ හොරෙක් වෙනවා... වෙන්න ඕනෙ දේ තමා හොරා කන්න අවස්තාවක් නොදී ඉන්න එක.. හරියට reforms ටික කරන එක..

    ඒ මස් වර්ග දෙකෙන් එකක් නොකෑවොත් වෙන කන්න කිසිම දෙයක් නැතුව බඩගින්නෙ මැරෙන්න වෙනවනම් අඩුවෙන් ඇලජික් වෙන එක කන්න වෙනවා.
    දෙකම නොකා අපිට ඕනෙ එක කන්න අපිට අවස්තාවක් තියෙනවා..

    හැබැයි මිනිස්සු කරන්නෙ ඌරු මස් හරක් මස් වල් ගුන අගුන හොය හොය ඒ දෙකෙන් මොකක්ද කන්නෙ කියල විවාද කර කර ඉන්න එක
    ------ Post added on Jan 11, 2024 at 7:02 PM
     

    HAneo

    Well-known member
  • Jan 30, 2007
    12,969
    29,168
    113
    Homagama
    අනේ බං පක්ශ වල බයිල නම් කිසිම වෙලාවක් විශ්වාස කරන්න බෑ.. අනික් පක්ශ වලත් තියෙන්නෙ ඔය විනය කමිටු කියල.. අනික ඕව තනිකර පුද්ගලානුබද්දයි... වෙන නොවෙන එක ගැන තර්ක කරල වැඩක් නෑ..
    උබ අහපු ප්‍රශ්නෙකට උත්තර දීලා නැ හොදේ
    මං මිනිස්සු බලන් චන්දෙ දෙන්නෙ නෑ.. අනික් හොද මිනිස්සු යැව්වයි කියල රටක් හැදෙන්නෙත් නෑ.. කොච්චර හොද මිනිහෙක් යැව්වත් මේ corrupted system එකේ ඌ හොරෙක් වෙනවා... වෙන්න ඕනෙ දේ තමා හොරා කන්න අවස්තාවක් නොදී ඉන්න එක.. හරියට reforms ටික කරන එක..

    දැන් මේකට උත්තර දෙන්න ආයිත් මුලට යන්න වෙනවා යකෝ. ඔව් උබ කියන එක හරි. ඕක ලංකාවට දාල බලපන්. හොරකන් කරන්න බැරි වෙන සිස්ටම් එකක් හදන්න නම් හොරකන් කරන්නේ නැති උන් පත් කරගන්න ඕනේ. එහෙම එකෙක් නේ මුලින්ම ඕක හදන්න ඕනේ. දැන් චන්දෙ නොදී හිටියාම එක වෙනවද? මයිනලගේ උන් කොමත් චන්දෙ දෙනවා. අනික් පැත්තකට චන්දෙ නොදුන්නොත් මයිනල අයිමත් දිනනවා. එකෙන් උඩ අරමුණ වෙන්නේ නැනේ. මේක විසදගන්න ඕනේ මෙකෙන්මයි.

    අන්න එකයි අපි අහන්නේ අයිමත ජප්පෝ නැතුව උබ මේ වෙලේ චන්දෙ දෙන එකෙක් කියපන් කියල.



    දෙකම නොකා අපිට ඕනෙ එක කන්න අපිට අවස්තාවක් තියෙනවා..
    ඔන්න පොයින්ට් එක. හරකයි උරයි නැතුව මේ වෙලේ වෙන කන්න තියන එක උබ කියපන්කො එහෙනම්
    ------ Post added on Jan 11, 2024 at 7:05 PM