link ekak diyanko download karaganna![]()
උන් දෙන්නගෙ හොඳම කොමඩි තියෙන ෆිල්ම් එකක් කියල බැලුවෙ මේක,80 ගනන් වල දිනේශ් ප්රියසාද් කරපු එකක්..මුන් දෙන්නගෙන් හරි වැඩක් ගත්තෙ නැති ගොන් producerලගෙ,directorලගෙ තමා අවුල තියෙන්නෙ.
![]()
උන් දෙන්නගෙ හොඳම කොමඩි තියෙන ෆිල්ම් එකක් කියල බැලුවෙ මේක,80 ගනන් වල දිනේශ් ප්රියසාද් කරපු එකක්..මුන් දෙන්නගෙන් හරි වැඩක් ගත්තෙ නැති ගොන් producerලගෙ,directorලගෙ තමා අවුල තියෙන්නෙ.
හිනා යන නොයන එක වෙනම කාතාවක් අසුවෙ අග ඉදලා ලන්කාවෙ ඔය ෆිල්ම්ස් එවගෙ නලු නිලියො ඔක්කොම තනිකර විහිලුවක්





බොක්කෙන්ම කියනවානම් පොඩි වයස් වලදි නම් හිනා උනා,
පාර්ලිමන්ට් ජොක්ස් එක එහෙම මරු (ඒ කාලෙට සාපෙක්ෂව )
ඒත් දැන් එච්චර හිනා යන්නෙ නහැ ඒ ජොක්ස් වලට.
අවුල ඇක්ටර්ස් ලාට වඩා ස්ක්රිප්ට් එකෙ සහ ඩිරෙක්ටර් ගෙ .
රොයි ද සිල්වා තමා මුන්ව කෑවෙ,
කොමඩි ස්ක්රිප්ට් ලංකාවෙ හොඳට ලියන අයට දැන් ඉන්නෙ ගිරිරාජ් කෞශල්ය විතරයි .
Sirawata. Man hithanne man awurudu 10 kin wath gihin na Film Hall ekakata Sinhala Film ekak balanna. Ekath anithmata Campus yaluwo tikak ekka kammalikamata giya ABA balanna.podi kale apita wena balanna dewal nane ban
internet naha, tv channel poddai
itin hall eke ena films walata gedarin ekkan gihin pennanawa![]()
Unuth double meaning thamai kiyanne. Eth mata nam un hondai Bandu & Tenisson ta wada. Ehema baluwoth ithin munta wada 1000 gunayak hondai oya youtube karana Dino & Blok, Ratta wage un.unuth echchara thamai. kunuharapa nathuwa comedy karanna therenne na dan inna unta. Me lagadi 'winoda samaya' damma rupawahiniye. Ewata hina yanawa dan unge gon joke walata wada.
Sarcasm ehema therenne na munta. Echchara budhdhimath nathi unta hodai ithin.
![]()
උන් දෙන්නගෙ හොඳම කොමඩි තියෙන ෆිල්ම් එකක් කියල බැලුවෙ මේක,80 ගනන් වල දිනේශ් ප්රියසාද් කරපු එකක්..මුන් දෙන්නගෙන් හරි වැඩක් ගත්තෙ නැති ගොන් producerලගෙ,directorලගෙ තමා අවුල තියෙන්නෙ.
can they do better than something like this:ගිරිරාජ් සිරා මිනිහට පුලුවන් ලොකුදෙයක් නැතුව කරන දෙ උනත් සන්විදානාත්මකව කරන්න , එහෙන් දාලා මෙහෙන් දාලා නැතුව පෙලගස්සලා ස්ක්රිප්ට් එකක් ලියාගන්න පුලුවන්
අපෝ මොන හිපාටුවො දෙන්නෙක්ද බන් ? බන්දුයි ටොනිසන් කියෙන්නෙ ගොන් ජෝක් දාන පොන්නයො දෙන්නෙක්. විජය නන්දසිරි මහත්තයා තමයි හිටපු එකම විකට නළුවා. ගිරිරාජ්, මිහිරි හොඳයි.![]()

අපි නොදන්න ලයිව් එකේ මුන් දෙන්නව අල කරා සෙකඩයයි ක්රෙකඩයයි කියලා පැරඩි එකක් කරලා
can they do better than something like this:
while this had a live audience, this was a radio show so the comedy is purely in the dialog and delivery.