@SLK_sri හැම thread එකේම දේශපාලනේ ට පුක දීලා ගූ බාල්දියක් වෙලා ඉන්නේ.පව් ඉතින් හම්බ කරන කන්නනේ මේ හැම දේම![]()
basil sakkili wesige puthata kela unahama kiriyata ennath internet nathi ponnyek nahayen adanawa
@SLK_sri හැම thread එකේම දේශපාලනේ ට පුක දීලා ගූ බාල්දියක් වෙලා ඉන්නේ.පව් ඉතින් හම්බ කරන කන්නනේ මේ හැම දේම![]()
දැන් ඒ රහ නෑ බන්, quality කැලේමම හෙන ආසයි ෆාලීස් රස්ක්ස් කන්න. දැන් නම් රසත් මතක නෑ. සල්ලි සැට් වුන ගමන් ගන්න ඕන. කීයද දන්නෙ නෑ දැන් ගනන්.
ආ වේස ගෑනියේ... ඉරෝ අයියට පලල් කරලා පුක දෙනව වගේකොහෙද පොන්නයෝ සේරිලක් Thread අස්සේ රෙන්නේ
වරෙන් අර Thread එකට උබට පුකේ ඇරලා ඉවර නැහැ තාම ,

ubath ithin ube maha eka wage nethuwa wate inna pirimi wage neda
ඇරපු පාරේ සැරට එළකිරි එක දාලම දුවල පොන්නයානැතුව පුකේ ඇරගත්ත කියන්ඩයෑ නේ බං![]()
මාත් දැක්ක තනි ඇටේ එකෙක් අඩාගෙන එරෝ අයියේ කියාගෙන දුවනවඇරපු පාරේ සැරට එළකිරි එක දාලම දුවල පොන්නයා![]()

@SLK_sri ට තියලා පුකේ ඇරිය
උබට දුක ද![]()
පොන්නයා දුවලා දැන් ඇවිත් කොමෙන්ට දාලාerozan ekka ekathu wela pukshanaya wela thread eken penala giye moko??? weduna neda thopilata ridennama.