බයික් වැඩ්ඩෝ එන්ඩ ප්ලීස්..

Scooby-Doo

Junior member
  • Mar 4, 2015
    78
    21
    8
    බයික් වැඩ්ඩෝ එන්ඩ ප්ලීස්..

    මචං ..

    බයික් එකක් ගන්ඩ ඕන්..

    එක්කෝ. 2013න් උඩ yamaha FZ එකක්

    නැත්තං සුසුකි 125GN H එකක් දන්න තරමින් මේක චයිනා නේද..

    වැඩි කැමත්ත තියෙන්නෙ යමහ ,fz එකට. තෙල් කරන ආකාරය ගැනත් දන්න අය කියනවනම් තමා හොද.

    උදව් කරපල්ලා
     

    Scooby-Doo

    Junior member
  • Mar 4, 2015
    78
    21
    8
    තෙල් කිරිල්ල කොහොමද බන් සුසුකි එකේ

    පාට්ස් එහෙම අඩුද ගනන්ද
     

    kellsupun

    Member
    Feb 12, 2010
    61,910
    3,299
    0
    Disce aut Discede
    තෙල් කිරිල්ල කොහොමද බන් සුසුකි එකේ

    පාට්ස් එහෙම අඩුද ගනන්ද
    40-45 wage karnawa mchn parts nam ganan mchn habai ea tharma newei indian ewata wada ehema kadenna parts nah bn wadima chain eka thamai gewunoth replica thiyenwa ehema awlk nah genuine nathuwa danna puluwan parts walata signal cups wage japan parts damam nam wade goda
     

    Undead

    Well-known member
  • Dec 14, 2009
    1,918
    743
    113
    OSAKA
    fz eka nm parana model eka 35-40th athara wage tamay petrol karanne.. handling,pickup superb.. genuine parts nam tikak ganan.. second hand market ekath supiri.