sudde denawa uparimetaමේ පායන කාලේ වතුර වැඩි නිසා coal plant එක අඩුවෙන් දුවලා. නියම මාලිමා ගොනා
පහුගිය දවස් වල loss එක:
March 13 - 130 MW
March 14 - 135 MW
March 15 - 132 MW
March 16 - 148 MW
March 17 - 165 MW
උබවත් බැනපන් බන්.හාපෝ මොලේ පුම්කේ ද බං
මට මුන්ට මේවට පැහැදිලි කිරීම දෙන්න ත් ලැජජයි සහ කම්මැලී බං. හරක්ට අවකලනය උගන්නන ත් බෑඋබවත් බැනපන් බන්.
නුල දාපු අඩුකුලේ වේසිගෙ පුතා නොන්ඩි වෙලා වටේ දුවනවා
ස්තුතියි.මට මුන්ට මේවට පැහැදිලි කිරීම දෙන්න ත් ලැජජයි සහ කම්මැලී බං. හරක්ට අවකලනය උගන්නන ත් බෑ

තව මදි තව මදි
නූගත් ගොඩේ ත්රීවීල් බයියෙක් නේද තෝතව මදි තව මදි
මදි තමා. හරියට ආයේ ලියන්න වෙයිතව මදි තව මදි
රෙද්දේ රෙවුනම ගඳද කියලා අහනවා වගේ වැඩක්තව මදි තව මදි
ඔහොම වැරදි hydropower එක්ක chart ගහල ඕක හෝදන්න බැහැ.
March 7,8 ලක්විජය Unit 1 shutdown කරලා තිබ්බේ technical issue එකකට ඒකයි එදවස් 2 coal වලින් 500MW max අවේ
මේ වගේ වැසි නැති කාලවල සම්පූර්ණයෙන්ම coal plants දුවවනවා වතුර නාස්ති කරන්නේ නැහැ. coal plantsනවත්තලා වතුර වලින් දුවන්නේ කුණාටුවක් වගේ ලොකු වැසි කාලයක් අවොත් විතරයි.
ආපු shipments ඔක්කොම බාලයි. බාල ඒවගෙන් හොඳම 2 තමයි shipments 2 and 4. ඒ දෙකේ coal පාවිච්චි කරපු දවසට loss එක අඩුම ආවේ.
March 10, 11 තමයි අඩුම loss එක. එත් 20MW ක් අඩුයි.
![]()
![]()
https://cebcare.ceb.lk/gensum/details
https://gendata.pucsl.gov.lk/generation-profile
බොහොම මදි දැනුම හෝදන්න. මාර්තු 4 වෙනකන් ප්රධාන වශයෙන් කලින් ආණ්ඩුවේ tender එකේ coal වලින් දිව්වේ. දැන් දුවන්නේ තනිකර අනුරගේ බාල ගල් අඟුරු වලින්. ජනවාරි වල ඉඳන් අතරින් පතර අනුරගේ බාල ගල් අඟුරු නැව් බානකොට direct feed කලා. එකෙන් තමයි මාලිමා ආණ්ඩුවේ බාල ගල් අඟුරු මගඩිය අහුඋනේ.cherry pick කරලා අඩුම දවසක් පෙන්නුවහම කැරියොද බන්?
අනික ඕකට තියෙන්නෙ CS degree එකක්. ඌ expert වෙන්නෙ කොහොමද?
ලින්ක් එක ඇලෙව්ව හින්දා ලින්ක් එකේ ඩේටා වලින් ම අහන්නම්
feb-22 ඉදන් මාර්තු 4 වෙනකන් ජනාධිපති වෙලා හිටියෙ රනිල් ද?
පුක් එස් එල් එකෙන් ෆුල් රිපෝට් එකක් දෙන්නන් මන් ලොකු search එකක් ගැහුව ගමන් සයිට් එක ඩවුන් උනාකැරිම තාක්සනේ රනිල්ගෙ කාලෙ හදපු
![]()
ඌ එක්සෙල් එක ගන්න තැන් උවත් දන්නේ නෑ. source. trust me bro.බොහොම මදි දැනුම හෝදන්න. මාර්තු 4 වෙනකන් ප්රධාන වශයෙන් කලින් ආණ්ඩුවේ tender එකේ coal වලින් දිව්වේ. දැන් දුවන්නේ තනිකර අනුරගේ බාල ගල් අඟුරු වලින්. ජනවාරි වල ඉඳන් අතරින් පතර අනුරගේ බාල ගල් අඟුරු නැව් බානකොට direct feed කලා. එකෙන් තමයි මාලිමා ආණ්ඩුවේ බාල ගල් අඟුරු මගඩිය අහුඋනේ.
මේ තියෙන්නේ එහෙම direct ෆීඩ් කරපු දවසක generation:
![]()
![]()
මොනාද බන් මේ කඳු කදු. පාශාන ස්තරවල හරස්කඩවල්දබොහොම මදි දැනුම හෝදන්න. මාර්තු 4 වෙනකන් ප්රධාන වශයෙන් කලින් ආණ්ඩුවේ tender එකේ coal වලින් දිව්වේ. දැන් දුවන්නේ තනිකර අනුරගේ බාල ගල් අඟුරු වලින්. ජනවාරි වල ඉඳන් අතරින් පතර අනුරගේ බාල ගල් අඟුරු නැව් බානකොට direct feed කලා. එකෙන් තමයි මාලිමා ආණ්ඩුවේ බාල ගල් අඟුරු මගඩිය අහුඋනේ.
මේ තියෙන්නේ එහෙම direct ෆීඩ් කරපු දවසක generation:
![]()
![]()