බයිබල්ලොන්ගෙ නොරොච්චෝලෙ 130mw කතාවත් කුඩු

192.168.o.21

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    feb-22 ඉදන් මාර්තු 4 වෙනකන් ජනාධිපති වෙලා හිටියෙ රනිල් ද?
    Screenshot-2026-03-18-185054.png
     
    Last edited:

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    Total capacity 900MW neh ithin 900-760 = 140MW. So me figures walin 130MW kathawa kudu kiyanne khmd?

    Eka dawasak hari 800-900 duwala thibba nam ahanna puluwan eda duwala thiyenne wena coal shipment ekakin da kiyala
     
    • Like
    Reactions: $onny

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,773
    28,919
    113
    ඔහොම වැරදි hydropower එක්ක chart ගහල ඕක හෝදන්න බැහැ.
    March 7,8 ලක්විජය Unit 1 shutdown කරලා තිබ්බේ technical issue එකකට ඒකයි එදවස් 2 coal වලින් 500MW max අවේ
    මේ වගේ වැසි නැති කාලවල සම්පූර්ණයෙන්ම coal plants දුවවනවා වතුර නාස්ති කරන්නේ නැහැ. coal plantsනවත්තලා වතුර වලින් දුවන්නේ කුණාටුවක් වගේ ලොකු වැසි කාලයක් අවොත් විතරයි.
    ආපු shipments ඔක්කොම බාලයි. බාල ඒවගෙන් හොඳම 2 තමයි shipments 2 and 4. ඒ දෙකේ coal පාවිච්චි කරපු දවසට loss එක අඩුම ආවේ.
    March 10, 11 තමයි අඩුම loss එක. එත් 20MW ක් අඩුයි.





    IzH1KLU.png

    z2DKj2l.png


    https://cebcare.ceb.lk/gensum/details
    https://gendata.pucsl.gov.lk/generation-profile
     
    Last edited:

    Ldy

    Well-known member
  • Oct 6, 2025
    3,387
    4,826
    113
    36
    Total capacity 900MW neh ithin 900-760 = 140MW. So me figures walin 130MW kathawa kudu kiyanne khmd?

    Eka dawasak hari 800-900 duwala thibba nam ahanna puluwan eda duwala thiyenne wena coal shipment ekakin da kiyala

    ආ කෙළවෙන බව දැනුනම ස්වාධීන බයියා වෙන්න නේද යන්නේ..

    ගෝට ට පුක දිලත් මාරු උනේ ඔහොමමයි කොට ලන්සර් පොන්නයා
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,773
    28,919
    113
    ගොන් හරකා. :lol: 🤌
    මේ පායන කාලේ වතුර වැඩි නිසා coal plant එක අඩුවෙන් දුවලා. නියම මාලිමා ගොනා :lol:

    පහුගිය දවස් වල loss එක:
    March 13 - 130 MW
    March 14 - 135 MW
    March 15 - 132 MW
    March 16 - 148 MW
    March 17 - 165 MW
     
    • Haha
    Reactions: Mr Bones

    S.GUNE

    Well-known member
  • Feb 21, 2019
    3,805
    5,811
    113
    Hydro power තියන් ඉන්නේ balanceing source එක විදිහට හරකෝ. Coal plant එකේ low power දිව්වාත් boiler pressure එක තියාගන්න අර ප්‍රමානේම පුච්චන්න ඕනේ.