Last edited:
උඹ නොදී හිටංAiyo hariyata FB link ekak da ganna baha. Uben beheth ganna unta aba saranai
මේක current නැතුව current වද්දවන සීන් එකක්.current eka danta thiyennetrip wenta habai.. podi shock ekak dunna nam athi... battery ekakin wage mmm