බයි අප්පොච්චාගේ තෙමස් (නු)ගුණ අනුස්මරන මහš

hitback

Member
Nov 15, 2014
6,177
350
0
පැටියා;18163907 said:
:lol:

දැං උෟ ෙරප් කපන්ෙන උගෙ තාත්තගෙ නමත් (Scurvy) දාලා. :rofl:

Thaththa hori kada ballane ban. Oya tomiya dadaaawathe giyama uge ammata hukana eka. E wagema amma gedara nati welawata muge puk gatta kadana eka.
 

Srilankan1

Well-known member
  • May 14, 2008
    14,438
    13,153
    113
    ලංකාවේ අපේ ලංකාව
    දින 100 බයියන් පුනරුත්ථාපන වැඩ සටහන ක්‍රියාත්මක වන අයුරු සැකවින් මෙසේය.

    අයාලේ යන බයි කුක්කෙක්

    url.jpg


    බයි කුක්කෝ ඇල්ලීම

    20070306dog1.jpg


    සෝදා වෙලා හොඳ කෑමක් කන්න දී පුනරුත්ථාපනය කිරීමේ මෙහෙවර

    godakawela_07.jpg


    godakawela_10.jpg


    පුනරුත්ථාපනය වුනු පසුව

    psychodoodle.jpg




    :D:D:D:D
     
    • Like
    Reactions: ruwantheekshana

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    අඩෝ hitbak කොල්ල උඹ දකින්නත් අසයි බන්. කොහද අන්තරස් දහන වෙලා හිටියේ ?

    Apita Office eke wada New Year laga nisa. Thopita wage Peakok Mandiren Script eka enakan nikan inna wela ne Thread dada. :P
     

    sadun_gamage

    Active member
  • Mar 7, 2011
    267
    69
    28
    Macho mat piligannawa u eka kala kiyala. eke gawurawaya uta denawa. Eth wechcha dewal walat godak awul thiyanwane. :no:

    mamat pili gannawa ban mahindayge anduwe ambanaka waradi tiyenawa kiyala...but mama kiyanne me wenakma apu hama anduwakma ekai surangana kata kiyala balaya gannawa..pasee ahinsaka minisunta koka pennawa...me rata kawadawat hadenne na ban..kalen kaleta eka eka paksha walata kade yana eka tamai wenne...
     

    sadun_gamage

    Active member
  • Mar 7, 2011
    267
    69
    28
    අපෝ මේ බයියෝ නිකන් දැන් පිස්සු බල්ලෝ හපපු පිස්සු බලු රෑනක් වෙලා. මුන්ටත් තියෙන්නේ මහින්දගේ රෝගයම තමයි. මහින්දට බලේ නැතුව ඉන්න බෑ බයියොන්ට මහින්ද නැතුව ඉන්න බෑ. මේ දෙකම සනීප කරන්න මුන් ඔක්කොම ලංකාවෙන් වඳ කරලා දාන්න ඕනේ :angry::angry::angry:

    ow degelloma ekai..mokak hari una gaman kattiyak duwagen aenawa mahindayata banagena ..tawa set 1k enawa My3 and ranilta banagena...
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    ow degelloma ekai..mokak hari una gaman kattiyak duwagen aenawa mahindayata banagena ..tawa set 1k enawa My3 and ranilta banagena...

    වෙන කාට කියන්නද බං ? යහපාලනේ ගෙනාපු උනුත් දැන් කෝ?:lol::lol::lol:
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    පුනරුත්ථාපනය වුනු පසුව පුනරුත්තාපනය කළ එකාගෙ අම්මගෙ ලඟ නිදි කරවීම සඳහා සූදානම් කර ඇති කුක්කෙක්
    psychodoodle.jpg
     

    gayan009

    Banned
    Apr 28, 2014
    2,271
    186
    0
    Oya ubalage rep kapanne ponna Toiya wesi... oka mageth 10 parak withara rep kapuwa ohoma... Toiya thama (Dilwaale, Lejanyange, Dulhaniya) ponna nam walin inne...okage ammata mahindage AC kudu wala hitapu ballo hukala thama oka ipadila thiyenne... mu tharam mahindata puka dena ballek thawath na :angry::angry:

    හා මල් පොන්නය ගොඩ කාලෙකින් දැක්කේ :D
     

    Mr. Shan

    Well-known member
  • Dec 15, 2013
    2,124
    452
    83
    In your mind
    පුනරුත්ථාපනය වුනු පසුව පුනරුත්තාපනය කළ එකාගෙ අම්මගෙ ලඟ නිදි කරවීම සඳහා සූදානම් කර ඇති කුක්කෙක්


    උබ කිව්වොත් කියන්නේ ගොන් කතාවක්මයි බන්..මේ එක නෙමේ ලේ-ජන්ගියේ මචං..උබේ avatar එකට සෙට් වෙන ෆොටෝ ටිකක් නෙට් එකේ තිබිල හම්බුනා බන්..මෙයින් එකක් තෝරලා දාගනින්කෝ avatar එකට :lol::lol::lol:

    අහ්...අමතක උනා තව එකක් තෝරලා තෝ ඇදගනින්...
    :rofl::rofl::rofl:
    superthumb.jpg
     
    Last edited:

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland

    මේ විමලයා නේද ? අනේ පව් රජ ගෙදරඉන් ඉස්සර නම් මස් කටු පිලුනු බත් පරන ආප්ප එහෙම හම්බ උනා. දැන් වැලේ වැල් නෑ :(
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    මේ විමලයා නේද ? අනේ පව් රජ ගෙදරඉන් ඉස්සර නම් මස් කටු පිලුනු බත් පරන ආප්ප එහෙම හම්බ උනා. දැන් වැලේ වැල් නෑ :(

    bambuva.jpg
    [/IMG]
    mudalnottu.jpg
    [/CENTER]
     

    Dr. NAC

    Well-known member
  • Nov 6, 2011
    5,394
    808
    113
    8° 21′ 0″ N, 80° 23′ 0″ E
    එක් මෙගා නූලක් අරඹා, සියලුම බයියන්ගේ සිත්වල ඇති දුක, ක්‍රෝධය එකම ස්ථානයකින් ටොයියන්ට දැනෙන්න සලස්වන්නේ නම් මැනවි. සියලුම පොල් ගැසීම්, සාප කිරීම්, අඳෝනා ආදිය එකම තැනක පලකරවා ගැනීමට මෙය මහඟු අවස්තාවක් වනු ඇත. :yes::yes::lol::lol::lol: