GUZZARISH...
STEP UP 3
KAL HO NAA HO
127 HOURS
KUNFU PANDA..![]()
mama hindi nam balanne na
... habai meka nam tikak recommend karapu nisa beluwa
.. umba asa nam balapan fatta movie eka Ishq Vishk 
GUZZARISH...
STEP UP 3
KAL HO NAA HO
127 HOURS
KUNFU PANDA..![]()
... habai meka nam tikak recommend karapu nisa beluwa
.. umba asa nam balapan fatta movie eka Ishq Vishk 
සමා ඔෆිස් එකෙන්ද බාන්නේ?
මාස තුනක බිල ගෙව්වේ නැහැ ..
හුටා සොරි තමාමගේ dongle එක ගහලා,
ඒ උනාට ඒක හෙට කපනවාමාස තුනක බිල ගෙව්වේ නැහැ ..
රු 10,000![]()

මගේ dongle එක ගහලා,
ඒ උනාට ඒක හෙට කපනවාමාස තුනක බිල ගෙව්වේ නැහැ ..
රු 10,000![]()

බිල කියක් විතර එනවද?![]()
gedara address eka kiyapan bila ewanna 
අපෝ ඔව්වා ගල් යුගයේ ක්රමනේ.කෙලින්ම එකවුන්ට් නොම්බරෙ කියපන්කෝumba bila gewanawada ?gedara address eka kiyapan bila ewanna
![]()


අපෝ ඔව්වා ගල් යුගයේ ක්රමනේ.කෙලින්ම එකවුන්ට් නොම්බරෙ කියපන්කෝ![]()


umbath gahanne dash parawal neda ? 

ඕක පට්ට මූවි එක තව එකක් ඇති වන් ෂොට් කියලාude pandarama hina ban meka dekala
meka Horror/Action/Drama/Fantasy/Commedy da ?
![]()


ඕක පට්ට මූවි එක තව එකක් ඇති වන් ෂොට් කියලා![]()
![]()




ඒවා ඩී වී ඩී වලින් ගන්න ඕනි බං.. සුප්රසිද්ධ නළුවට හොඳ නෑනේහිහි ...ඩවුන්ලෝඩ් ලින්ක් ප්ලීස් ??![]()

IMDb Top 250 වල මම බලලා තියෙන ඒවගෙන් කැමතිම ටික
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]The Shawshank Redemption (1994) ප්රිසන් බ්රේක් හදපු එකාගේ කැමතිම ෆිල්ම් එක වෙන්න ඇති
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]The Godfather (1972)[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Inception (2010)
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Fight Club (1999)
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]City of God (2002)
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Se7en (1995)
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Saving Private Ryan (1998)
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]WALL·E (2008)
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]The Departed (2006) මේකනම් කැමතිම එකක්[/FONT]![]()
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]The Prestige (2006) [/FONT]![]()
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Sin City (2005)[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Gladiator (2000) පස් වතාවක් විතර බලලා තියෙනවා.. සුපිරි[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Avatar (2009)
[/FONT][FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]The Bourne Ultimatum (2007)
[/FONT]

