බලන්න හොඳ films ටිකක් කියපල්ලකෝ

Tanto

Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    බලන්න හොඳ films ටිකක් කියපල්ලකෝ

    බලන්න හොඳ films ටිකක් කියපල්ලකෝ පට්ට කම්මැලි
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,997
    40,899
    113
    Trailer ekanm awlak naa vagee :)

    paramedic team ekaka wada karana marine porakage wada thamai thiyenne.
    ubata kohema wewida danne na mata nam 7/10k kiyanna puluwan.
    mama kohomath marine wachane gawichcha movie ekak thibbath balanawa ;)
     

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    paramedic team ekaka wada karana marine porakage wada thamai thiyenne.
    ubata kohema wewida danne na mata nam 7/10k kiyanna puluwan.
    mama kohomath marine wachane gawichcha movie ekak thibbath balanawa ;)
    he he mama kamathi Fight thiyena molee koloppan wena movies valatai war movies walatai :D :D :D
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,489
    4,508
    113
    hackersla gana ,computer sambanda technology gana vage thiyena films monawada ban. naththan 3idiots vage films nadda ubala balapu eva
     

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    Balala nathnam,

    Forest gump
    Green mile

    Deka balanna. Pattama film

    Thawa langadi apu film walin the secret life of walter mitty ehema hondai wadiya e gana katha une nathi unata

    Forest gump baluwa patta

    anik eka nm balala naa