බඩ තියෙන පිරිමින්ට ළපටි කෙල්ලෝ ආසයි
Boruබඩ තියෙන පිරිමින්ට ළපටි කෙල්ලෝ ආසයි
Ow banසිත නිවන කතා
Hmm. E hati wadak na ban. Uba kalekin dakke.wedak palak karapan mcho.. apitta nam hawasa wahinne nathi dawas wala hemadama hawasata bara wedak kranawa.. weekend sunday full day weda..
Ow passe sahena bada adu kara. Dan jogin yanna bane. E hinda wadi wenawaඋඹ නේද බඩ නිසා සෙක්ස් කරන්නත් බෑ කිව්වේ.![]()
Ooවස්තියක් කරපං
AppreciateBUMPER
Ela macnබලන් ඉද්දි බඩ ආරනවා
එහෙනම් බලන් නැතුව හිටපන් එතකොට බඩ එන්නේ නෑ.
i'm just kidding.
දවසට විනාඩි 10ක් exercises කරපන් බඩට. exercises ගැන ලොකු idea එකක් නැත්තන්
non equipment exercises/workouts apps තියනවා app එකක් ෆොනේ එකට දාගෙන එක follow කරන්න
I thought oats is a breakfast mealEat some oats before dinner. do it everyday
Labbata kotu gahuwa wage weno bn ohoma karama. Muna bahino ledak hadila wage, passe thigh eka bahino, antimata bada bahinne. Hodama de hiit exercise daily karapnබඩ එනවා කියන්නේ කන කෑම වල අතිරික්තය fat ඒක විදිහට ගබඩා වෙනවා කියන එකනේ.
ඕක නැතිකරගන්න ඕනිනම් ඉතින් දැනට තියෙන fat එක burn කරලා අලුතෙන් එකතු වෙන එක නවත්තන්න ඕනි
Exercise වලින් ඕක කරන්න පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි එත් වැඩේ අමාරුයි.
එහෙනම් කෑමෙන් control කරන්න. Intermittent fasting සෑහෙන්න සාර්ථකයි. මුල් මාස කීපයක් intemittent fasting, එක්ක දැනට කන කෑම වෙල් වල ප්රමාණයත් අඩු කරන්න. අමතර කෑම වෙල් නවත්තන්න. ඌනි දෙයක් කන්න හැබැයි ප්රමාණය අඩු කරන්න. එතකොට diet ඒක එපා වෙන්නේ නෑ.
ඕනි බරට ආවට පස්සේ අනවශ්ය විදිහට කෑම වැඩි කරන්න එපා. ටික ටික කෑම වැඩි කරලා මහත් නොවෙන ගානට කන ප්රමාණය හදාගන්න. ඊට පස්සෙත් සතියට දවස් කීපයක්වත් intermittent fasting කරන්න
වැඩේ අනිවා හරියනවා. මම මාස 4න් කිලෝ 20ක් අඩු කරා මේ විදිහට.
පලවෙනි සතිය දෙක නම් පට්ට අමාරුයි. හැබැයි හුරු උනාම ගානක් නෑ. අනික ඇඟට පට්ටම සැහැල්ලුයි දැන්