බලන් ඉද්දි බඩ ආරනවා සිංහලු

CAPITHAN

Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    බඩ තියෙන පිරිමින්ට ළපටි කෙල්ලෝ ආසයි
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    wedak palak karapan mcho.. apitta nam hawasa wahinne nathi dawas wala hemadama hawasata bara wedak kranawa.. weekend sunday full day weda..
     
    • Love
    Reactions: Hayao

    shadow134

    Well-known member
  • Jul 21, 2020
    3,154
    10,327
    113
    උඹ නේද බඩ නිසා සෙක්ස් කරන්නත් බෑ කිව්වේ. :censored:
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,250
    27,960
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    බඩ තියෙන පිරිමින්ට ළපටි කෙල්ලෝ ආසයි
    Boru
    සිත නිවන කතා
    Ow ban
    wedak palak karapan mcho.. apitta nam hawasa wahinne nathi dawas wala hemadama hawasata bara wedak kranawa.. weekend sunday full day weda..
    Hmm. E hati wadak na ban. Uba kalekin dakke.
    උඹ නේද බඩ නිසා සෙක්ස් කරන්නත් බෑ කිව්වේ. :censored:
    Ow passe sahena bada adu kara. Dan jogin yanna bane. E hinda wadi wenawa
    වස්තියක් කරපං
    Oo
    Appreciate
     
    • Like
    Reactions: shadow134 and D_Mad

    Mr.Tony_Stark

    Well-known member
  • Mar 21, 2021
    258
    426
    63

    බලන් ඉද්දි බඩ ආරනවා​

    :unsure:
    එහෙනම් බලන් නැතුව හිටපන් එතකොට බඩ එන්නේ නෑ.:ROFLMAO::LOL::LOL::ROFLMAO:


    i'm just kidding.

    දවසට විනාඩි 10ක් exercises කරපන් බඩට. exercises ගැන ලොකු idea එකක් නැත්තන්

    non equipment exercises/workouts apps තියනවා app එකක් ෆොනේ එකට දාගෙන එක follow කරන්න
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,250
    27,960
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca

    බලන් ඉද්දි බඩ ආරනවා​

    :unsure:
    එහෙනම් බලන් නැතුව හිටපන් එතකොට බඩ එන්නේ නෑ.:ROFLMAO::LOL::LOL::ROFLMAO:


    i'm just kidding.

    දවසට විනාඩි 10ක් exercises කරපන් බඩට. exercises ගැන ලොකු idea එකක් නැත්තන්

    non equipment exercises/workouts apps තියනවා app එකක් ෆොනේ එකට දාගෙන එක follow කරන්න
    Ela macn
     

    aloysius

    Well-known member
  • Aug 19, 2007
    273
    288
    63
    WhatsApp Image 2021-06-10 at 7.20.46 PM.jpeg
     

    ucakila

    Well-known member
  • Mar 31, 2007
    5,058
    1,941
    113
    33
    gelioya-Kandy- kesbewa-Fort
    බඩ එනවා කියන්නේ කන කෑම වල අතිරික්තය fat ඒක විදිහට ගබඩා වෙනවා කියන එකනේ.

    ඕක නැතිකරගන්න ඕනිනම් ඉතින් දැනට තියෙන fat එක burn කරලා අලුතෙන් එකතු වෙන එක නවත්තන්න ඕනි

    Exercise වලින් ඕක කරන්න පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි එත් වැඩේ අමාරුයි.

    එහෙනම් කෑමෙන් control කරන්න. Intermittent fasting සෑහෙන්න සාර්ථකයි. මුල් මාස කීපයක් intemittent fasting, එක්ක දැනට කන කෑම වෙල් වල ප්‍රමාණයත් අඩු කරන්න. අමතර කෑම වෙල් නවත්තන්න. ඌනි දෙයක් කන්න හැබැයි ප්‍රමාණය අඩු කරන්න. එතකොට diet ඒක එපා වෙන්නේ නෑ.

    ඕනි බරට ආවට පස්සේ අනවශ්‍ය විදිහට කෑම වැඩි කරන්න එපා. ටික ටික කෑම වැඩි කරලා මහත් නොවෙන ගානට කන ප්‍රමාණය හදාගන්න. ඊට පස්සෙත් සතියට දවස් කීපයක්වත් intermittent fasting කරන්න

    වැඩේ අනිවා හරියනවා. මම මාස 4න් කිලෝ 20ක්‌ අඩු කරා මේ විදිහට.

    පලවෙනි සතිය දෙක නම් පට්ට අමාරුයි. හැබැයි හුරු උනාම ගානක් නෑ. අනික ඇඟට පට්ටම සැහැල්ලුයි දැන්
     
    • Like
    Reactions: Kolama

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    බඩ එනවා කියන්නේ කන කෑම වල අතිරික්තය fat ඒක විදිහට ගබඩා වෙනවා කියන එකනේ.

    ඕක නැතිකරගන්න ඕනිනම් ඉතින් දැනට තියෙන fat එක burn කරලා අලුතෙන් එකතු වෙන එක නවත්තන්න ඕනි

    Exercise වලින් ඕක කරන්න පුලුවන්නම් ගොඩක් හොඳයි එත් වැඩේ අමාරුයි.

    එහෙනම් කෑමෙන් control කරන්න. Intermittent fasting සෑහෙන්න සාර්ථකයි. මුල් මාස කීපයක් intemittent fasting, එක්ක දැනට කන කෑම වෙල් වල ප්‍රමාණයත් අඩු කරන්න. අමතර කෑම වෙල් නවත්තන්න. ඌනි දෙයක් කන්න හැබැයි ප්‍රමාණය අඩු කරන්න. එතකොට diet ඒක එපා වෙන්නේ නෑ.

    ඕනි බරට ආවට පස්සේ අනවශ්‍ය විදිහට කෑම වැඩි කරන්න එපා. ටික ටික කෑම වැඩි කරලා මහත් නොවෙන ගානට කන ප්‍රමාණය හදාගන්න. ඊට පස්සෙත් සතියට දවස් කීපයක්වත් intermittent fasting කරන්න

    වැඩේ අනිවා හරියනවා. මම මාස 4න් කිලෝ 20ක්‌ අඩු කරා මේ විදිහට.

    පලවෙනි සතිය දෙක නම් පට්ට අමාරුයි. හැබැයි හුරු උනාම ගානක් නෑ. අනික ඇඟට පට්ටම සැහැල්ලුයි දැන්
    Labbata kotu gahuwa wage weno bn ohoma karama. Muna bahino ledak hadila wage, passe thigh eka bahino, antimata bada bahinne. Hodama de hiit exercise daily karapn
     

    RealityOfX

    Well-known member
  • Feb 5, 2021
    8,895
    1
    15,237
    113
    expert kenek nam nemei me mama karana widiya.

    dawasata eka welak bath kanna
    udeta bathala with bithhtara sudu mada/nettam kaupi kadala ekka biththara
    reta elawalu thambala chicken tikak dala soup ekak widiyata kala palathuru monawa hari kanna one.
    peni rasa kanna epa.

    bara adu una