Bourne සීරියස් එකයි.. Undisputed සීරියස් එකයි.. :yes:
crazybuddy Well-known member Dec 31, 2010 52,403 7,078 113 35 කෙල්ල ළඟ Jun 6, 2017 #21 Bourne සීරියස් එකයි.. Undisputed සීරියස් එකයි..
KasunKDP Well-known member Oct 29, 2013 35,872 1,653 113 hell Jun 6, 2017 #22 potatotharaka said: pulp fiction nam set une na ban.. eka action movie ekak nevei ne ban.. ai godak un ekata asa? rating ekath high ne? eka thanin thana kadala film karala thiyenne kiyala therenava, eth kisi kick ekak nane ban film eke.. Click to expand... අහ ඔව් බන් එකේ action genre එක නෑ.... මම නම් අස එකේ චරිත වලට බන්.. ඒ වගේම ආගමික ටච් එකකුත් තියනව එකේ..
potatotharaka said: pulp fiction nam set une na ban.. eka action movie ekak nevei ne ban.. ai godak un ekata asa? rating ekath high ne? eka thanin thana kadala film karala thiyenne kiyala therenava, eth kisi kick ekak nane ban film eke.. Click to expand... අහ ඔව් බන් එකේ action genre එක නෑ.... මම නම් අස එකේ චරිත වලට බන්.. ඒ වගේම ආගමික ටච් එකකුත් තියනව එකේ..