උඹ කියන එක 200% ඇත්ත. මේක මම අත්දැකල තියෙන දෙයක්. සමහර ප්රයිවට් ජොබ් වලට උනත් පැනගන්න ඇතුලෙන් කොන්ටෑකට් නැතුව බෑ.


උඹ කියන එක 200% ඇත්ත. මේක මම අත්දැකල තියෙන දෙයක්. සමහර ප්රයිවට් ජොබ් වලට උනත් පැනගන්න ඇතුලෙන් කොන්ටෑකට් නැතුව බෑ.


balaya passe yannepa. awankawa inna
උඹ කියන එක 200% ඇත්ත. මේක මම අත්දැකල තියෙන දෙයක්. සමහර ප්රයිවට් ජොබ් වලට උනත් පැනගන්න ඇතුලෙන් කොන්ටෑකට් නැතුව බෑ.
කන්ටැක් තියනව කියන එක බලය තියෙන්ව කියන එකට අදාල ඇති ඒත් මට දැනෙන්නෙ ඊට වඩා දෙයක් තියෙන්ව කියල !![]()

Hoda contacts enne ban Royal,Ananda,Nalanda,Thurstan wage giya hoda family background 1 thiena ewunta. School oldboys 1 ta palayan contacts hedei nikanma.
Hoda contacts enne ban Royal,Ananda,Nalanda,Thurstan wage giya hoda family background 1 thiena ewunta. School oldboys 1 ta palayan contacts hedei nikanma.




අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ. ජීවිතේට කරන්න බැරි වෙයි කියල හිතපු දේවල් කරනව ඇස් පනා පිට දැකල තියනව. සමහර වෙලාවට සාමාන්ය මනුස්සයෙක්ට කර ගන්න අමාරු දේවල් contacts power නිසා ලේසියෙන් කරනව. එක වෙලාවකට මේ සිස්ටම් එකෙන් සාමාන්ය මිනිස්සුන්ට වෙන අසාධාරණය දැක්කම දුකයි බං.
ඒ වුනාට දැන් තේරෙනව contact තියනවනම් පට්ට ගේම් ගහල බේරිලා ඉන්න පුලුවන් සහ ලංකාවෙ ජීවත් වෙන්න අමාරුයි එහෙම නැති මිනිස්සුන්ටContacts කියන්නෙ වත්කමක් මචන් අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ![]()




100% ක් ඇත්ත.අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ. ජීවිතේට කරන්න බැරි වෙයි කියල හිතපු දේවල් කරනව ඇස් පනා පිට දැකල තියනව. සමහර වෙලාවට සාමාන්ය මනුස්සයෙක්ට කර ගන්න අමාරු දේවල් contacts power නිසා ලේසියෙන් කරනව. එක වෙලාවකට මේ සිස්ටම් එකෙන් සාමාන්ය මිනිස්සුන්ට වෙන අසාධාරණය දැක්කම දුකයි බං.
ඒ වුනාට දැන් තේරෙනව contact තියනවනම් පට්ට ගේම් ගහල බේරිලා ඉන්න පුලුවන් සහ ලංකාවෙ ජීවත් වෙන්න අමාරුයි එහෙම නැති මිනිස්සුන්ට

ලෙසියි පහසුයි
අපි ලෝබ නැතුව අනික් අයට උදව් කරොත් අපිට ඕනේ වෙලාවට උන්ට බෑ කියන්න බෑ නෙව ඒ හින්ද හැමෝටම උදව් කරමු පුළුවන් විදිහට 
100% ක් ඇත්ත.අත්දැකීමෙන් කියන්නෙ. ජීවිතේට කරන්න බැරි වෙයි කියල හිතපු දේවල් කරනව ඇස් පනා පිට දැකල තියනව. සමහර වෙලාවට සාමාන්ය මනුස්සයෙක්ට කර ගන්න අමාරු දේවල් contacts power නිසා ලේසියෙන් කරනව. එක වෙලාවකට මේ සිස්ටම් එකෙන් සාමාන්ය මිනිස්සුන්ට වෙන අසාධාරණය දැක්කම දුකයි බං.
ඒ වුනාට දැන් තේරෙනව contact තියනවනම් පට්ට ගේම් ගහල බේරිලා ඉන්න පුලුවන් සහ ලංකාවෙ ජීවත් වෙන්න අමාරුයි එහෙම නැති මිනිස්සුන්ට
