බ්‍රාඑක ගලවන්න අපිට අයිතිය තියෙනවා - (Cargills Food City)

uajanath

Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    Hariyata video eka balapalla. Ekimai adum galawaganne.

    keels muslim kyanawa athada danne na.
    Cargeels tamil
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,328
    24,535
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    හොරකම් කරන්න දෙන්නෙ නැනෙ අපි යනව පොලේ..

    දෙපැත්තෙම වැරදි තියෙනව පැති බෙදිල සුද්ද කරනව ගොන් සිංහලයො. කීල්ස් එකේ උනුත් ඔය අස්සෙ කම්පේන් කරනව. ඔය වැඩ කරනු උන්ගෙ පඩි කීයද දන්නවද. වර්කින් ටයිම්. ඒ මදිවට හොරු හොරකම් කලාම ඒවත් උන්ගෙ අකවුන්ට් වලට වැටෙනව. ඒ කේන්තියට ඕකුන් අරකිට ගහන්න ඇත්තෙ. මැනේජර් ගෑනිව අස් කරන්න ඕනි. අර හෙරව හිරේ දාන්න ඕනි. වීඩියෝ එකේ කෑලි මකල දාපු එකාව හොයන්න ඕනි මුලින්.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Bart_Allen and NRTG

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,023
    35,962
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    1.33 video එක edit කරලනේද??
    කෙල්ලම තමා top එක ගලවන්නේ
    හොඳට හොරකන් කරලා බේරෙන විදිහ ගැන experience තියෙන එකෙක් වගේ

    drugs addict kellek kiyala policepathi kiwwa
    ice parak gahala sellama danna set unot naki ape payyawal kadey neda ban
    welawata berune dan inna kellongen
     

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    අපි මුල ඉදන්ම කිව්වා පට්ට අම්මණ්ඩි කෙනෙක් කියලා
    ජංගියක් දැක්කම හොටු පෙරන් අඬන කිඹිසිඹා ල සෙට් එකට සැප ඇති දැන්
     
    • Haha
    Reactions: Dr.Amdan