Oka thamai ayeth dana dana rawatemu lolබාරකාර ආණ්ඩු? අලුත් බොතලේ පරණ වයින් ද?
aniwaryenma eka aththa.meka methanin turning point ekak karaganna oneපොහොට්ටුවේ හොරු,සජබෙ හොරු නැතුව ගත්තොත් 10ක් වත් නෑ..අනිත් උන් ඔක්කොම ඔය දෙපැත්තෙ ඉන්නෙ හොරු.විමල් කියන්නෙත් හොරෙක්.මොන හවුල්ද හොරු ඵක්ක..හවුලේ කන්න දෙන්නද මිනිස්සු මෙච්චර අරගල කරේ..ඒවා හරියන්නෙ නෑ ලොක්කා මේ පාර..
eka thamai process eka .බලමු තාම මොකුත් officially කිව්වේ නෑ නේ... බාරකාර ආණ්ඩුවක් පත්වුනොත් ඊළඟට උනටත් මේ විදිහටම බල කරනවා ජනාධිපතිවරණයක් තියන්න කියලා..
partly label walin yana eka mekata ekathu unu aya adu karagnna deyak.Me welawe rallak hadenna ona JVP anduwak genakan.
hodama example eka yahapalana rajayaOya hawul magul hari yanne naha
A wunata SJB awoth parana sethema thamai.partly label walin yana eka mekata ekathu unu aya adu karagnna deyak.
ow e pressure eka tiyenna oneමේවටත් පටන් ගන්න කොටම විරුද්ධ වෙන්න වෙනවා
aniwa meter eken inneඒ උකාරිස් නම් හරි යන්නේ නෑ.. සෙට් එකටම පුකේ අරිනවා