wmal okata gawuna kiyannema okata thamai enneai parana set ekama ringanna hadana scene ekak wagey penne.. hariyanne naa owa nam
eken witharai rata goda ganna puluwanඕවා හරියන් නෑ... පවුලම හිරේට යවලා ඕකුන් හොරාකාපුවා සම්පූර්ණෙන් අයකර ගෙන ඉවර වෙනකම් වැඩේ අතාරින්න හොද නෑ
common candidate kenek ewi nedaඅනුරව අගමැති කලොත් හා ද
ikmanata karana magulak
me para bari weiපරණ බූරු කුට්ටමම ආයෙත් අනලා බෙදන්න යන්නේ ......![]()
මෙන්න මේවට උත්තර දිපල්ල පොන්න විපක්ශෙ????අනුරව අගමැති කලොත් හා ද ?
me welawe anduwata kade yanne R@japakshalage hora shot ekak witharai. Common Candidate kenek baragani.මෙන්න මේවට උත්තර දිපල්ල පොන්න විපක්ශෙ????![]()
අනුරයියට ඉදිරිපත්වෙලා අගමැතිකම ගන්ඩ කියපල්ල නැට්ට පුකේ ගහන් හැoගිලා ඉන්නෙ නැතුව..me welawe anduwata kade yanne R@japakshalage hora shot ekak witharai. Common Candidate kenek baragani.