amarui bn salli case . balamu uparima try ekak denawa.Europe ratak try karapanko ban
amarui bn salli case . balamu uparima try ekak denawa.Europe ratak try karapanko ban
ඉන්දියාව next world superpower බං..මම අර දැම්ම සිරප් ඵකක්වත් ඉන්දියාවේ විකුණලා නෑ..ඒකෙන්ම හිතපංකෝ උන් උන්ගේ රට ගැන සෑහෙන්න හිතනවා වෙන රටවල් වල උන් මළත්..ඒකට ලංකාව..ඒකේ අනික් පැත්තනේ..Europe ratak try karapanko ban
පෝය කීයක් ඕනේද මෙහෙම උන් අයින් කරන්න?
bomba kiyak gahanna onada ?එක බෝම්බයක් ගැහුවා කියල මිනිහෙක්ව ත්රස්තවාදියෙක් කියල කියන්න බෑ
ඔය බල්ලගේ කණට ගහලා මේවා පෙන්නන්න ඕන.
![]()
![]()
ඊබ්රහීම් ගෙන් ඇහුවා නම් කියයි.bomba kiyak gahanna onada ?
9ක් 10ක් ගැහුවා හෙළයො තක්බිර් වෙලා කටවල් ඇද වෙලා හිටියෙ බිල්ලො වගෙbomba kiyak gahanna onada ?
Health ministry eken thama ahanna wenne. Medicine ekak awul giyaata company ekak blacklist karanna ba kiyala kiyanne.bomba kiyak gahanna onada ?