බැන්කුවෙන් ස්තාවර තැන්පතු ඇපයට තබා ණයක් ලබා ගැනීම

dodangodarohan

Well-known member
  • Aug 25, 2010
    2,502
    3,291
    113
    බැන්කුවෙන් ස්තාවර තැන්පතුවක් ඇපයට තබා ණයක් ලබා ගැනීමේ වාසි/ අවාසි මොනවාද?
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    Sunil dinawamu

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    2,305
    2,115
    113
    ඕක ඇපේට තිබ්බම උබට 3% ක විතර ශුද්ධ පොලියක් බැංකුවට දෙන්න වෙනවා. එක නිසා උබට සල්ලි උවමනාව අනිවාර්යය නම් තැන්පතුව වහල එකේ සල්ලි ටික ගනින්. සල්ලි අතේ තියන් එක එකාට පොලි ගෙවන්න ඕනේ නෑනේ බන්.
     

    thilinatta

    Active member
  • Apr 5, 2009
    360
    92
    43
    ඕක ඇපේට තිබ්බම උබට 3% ක විතර ශුද්ධ පොලියක් බැංකුවට දෙන්න වෙනවා. එක නිසා උබට සල්ලි උවමනාව අනිවාර්යය නම් තැන්පතුව වහල එකේ සල්ලි ටික ගනින්. සල්ලි අතේ තියන් එක එකාට පොලි ගෙවන්න ඕනේ නෑනේ බන්.
    Me katawa Hari..
    E wagema Uba ube deposit eka withdraw karanna giyaama ei withdraw karanne kiyala ahala withdraw karanna epa api loan ekak dennam kiyala balenma loan ekak dennath hadanawa..
     

    dodangodarohan

    Well-known member
  • Aug 25, 2010
    2,502
    3,291
    113
    ඕක ඇපේට තිබ්බම උබට 3% ක විතර ශුද්ධ පොලියක් බැංකුවට දෙන්න වෙනවා. එක නිසා උබට සල්ලි උවමනාව අනිවාර්යය නම් තැන්පතුව වහල එකේ සල්ලි ටික ගනින්. සල්ලි අතේ තියන් එක එකාට පොලි ගෙවන්න ඕනේ නෑනේ බන්.

    දැන් තියෙන inflation එකත් එක්ක නෙගටිව් රිටර්න් එකක් නේද එන්නෙ fd එකෙන්. මට එකෙක් කිව්ව ඔහොම ණයක් ගත්තොත් ඕකෙන් වාසියක් වෙනව කියල බැන්කුවල පොලිය ලබන අව්රුද්දෙ වැඩි කලාම. ඒකයි මන් පොඩ්ඩක් බැලුවෙ. Thanks.
     
    • Like
    Reactions: lilman

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    දැන් තියෙන inflation එකත් එක්ක නෙගටිව් රිටර්න් එකක් නේද එන්නෙ fd එකෙන්. මට එකෙක් කිව්ව ඔහොම ණයක් ගත්තොත් ඕකෙන් වාසියක් වෙනව කියල බැන්කුවල පොලිය ලබන අව්රුද්දෙ වැඩි කලාම. ඒකයි මන් පොඩ්ඩක් බැලුවෙ. Thanks.
    Loan eka dene oyage FD ekata gewana interest rate ekata thawa 2% wage add karala. Normal loan rate nemei.
    Ethakota bank eka normal minissunta loan dena rate eka oyata adala wenne naha.