බැලුවයින් බැලුවේ නෑ , මේ වගේ සුපිරියක්

thriloka

Well-known member
  • Apr 28, 2022
    890
    970
    93
    Iratta බලල තිබ්බ හින්ද plot එකේ පොඩ්ඩක් මගක් යද්දි guess කරන්න පුලුවන් උනා.

    Vikram Vedha බලල තියන එකෙක් කියපන්කො ඒකත් මේ වගේ හොඳද කියල. Tamil version එක හොදේ.
    ------ Post added on Jul 18, 2024 at 12:15 AM
     

    Indikaz

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    951
    100
    63
    Gampaha
    කට්ටිය කිව්ව තරම් ලොකු සීන් එකක් නෑ කියල හිතුනා..ලොකුවට ෆිල්ම් බලන්නෙනම් නෑ..
    හැබැයි ඉතිං ටැමිල් ගොඩක් ෆිල්ම් ඔය වගේ නේද (කාල පරාස දෙක තුනක සිද්දි වගයක් ගලපලා,,,හිතට ගොඩක් වදින්න ලමයෙක් මරපු සීන්, අම්මල මරපු සීන් , කෑල්ල රේප් කරපු සීන් ගලපනවා)
    කාලෙකට කලින් බැලුව ඔය වගේම එකක්..නම මතක නෑ...plot එකේ කොටස් කොටස් මතක:
    මිනී මරන කල්ලියක් ගෙදරකට ඇවිත් ගෙදර ඉන්න කස්ටියව මරනවා ඒ වෙලෙ ගෙදර ලමයා බෝනික්කෙක් ඇතුලෙ ඉන්නවා.....
    මරපු උන්ව ලමයා දකිනවා...ඒ ලමයවම අර මරපු සෙට් එකෙ දෙන්නෙක් අරන් හදාගන්නවා....කොහොම හරි ලමයා ඒ දෙන්නව මරනවා....මහරාජා එකෙ වගේම ඒ ලමයාම එයාගෙ ගේ නැති උනා කියල පැමිනිල්ලක් දානවා... ඔය වගේ සිද්දි ගොඩක් තියෙන්නෙ...

    නම දන්න කෙනෙක් කියන්න කියන්න....මේ වගේම plot එකක්
     

    sandaru d

    Well-known member
  • Nov 5, 2011
    4,865
    2,178
    113
    Galle
    69 ලක්ශේ එවුන් අඩු කුලේ ඉන්දියන් ටැමිල් ජාරාවට ෆොර්ම් වෙනවා කියන්නේ.... :ROFLMAO: නැ එක්කො ඕන නැ..
     
    • Like
    Reactions: Amew

    Anonymous_

    Well-known member
  • Feb 12, 2014
    2,620
    1,533
    113
    69 ලක්ශේ එවුන් අඩු කුලේ ඉන්දියන් ටැමිල් ජාරාවට ෆොර්ම් වෙනවා කියන්නේ.... :ROFLMAO: නැ එක්කො ඕන නැ..
    Ow bn mun kiyana nisama baluwa jarawakne meka 😂

    Mn wadiya film balna ekek newai, meka hodai hodai kiyala marenna hadanwa kiyanne anith ewa meeta wada awl athi.😂

    Mage time eka aprde meka baluwe.😑
     
    • Like
    Reactions: Amew and lodbrok

    Bad Cop

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    7,533
    908
    113
    ගම්පහ
    Iratta බලල තිබ්බ හින්ද plot එකේ පොඩ්ඩක් මගක් යද්දි guess කරන්න පුලුවන් උනා.

    Vikram Vedha බලල තියන එකෙක් කියපන්කො ඒකත් මේ වගේ හොඳද කියල. Tamil version එක හොදේ.
    ------ Post added on Jul 18, 2024 at 12:15 AM
    ou tamil eka balapan . VS thama eke enneth. Hindi eka nam balanna epa :P